Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jäikö joulukiloja?

Vierailija
06.01.2024 |

Siis vau.. mutta olin joulukuussa viikon lomalla (ja lomallahan en tietty katsonut yhtään sen enempää syönkö vai en.. jos teki mieli, söin).. joulu oli.. Ja tiettekö.. ei kilon kiloa ollut jäänyt!

Oon jo 40+ sitäpaitsi. Yllättävää.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäi onneksi. Ennen joulua huonosti kerkesin treenaamaan ja paino tippui jo 74kiloon. Loma bulkilla nyt 77 ja kunnon treeni päälle.

Vierailija
2/29 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Toisaalta söin vain makaronia käytännössä koko joulun, kävin kaupassa 27. päivä, eikä siellä jouluruokia ollut, joten eipä ole mitään tavallisesta poikkeavaa ollut kaapissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis minä ap olen myös ihan normaalipainoinen, 70 kg painan. Ja olen myös tosi pitkä. Mutta yllätyin silti, ettei jäänyt varteen mitään kiinni. :) Hemmetin hyvä!

Vierailija
4/29 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi kilo tuli. Ja sekin poskiin ja leuan alle. Kiva.

5/29 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään tännekään 😃 

Vierailija
6/29 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo jäi, pari kiloa. Olen 50. Kävin liikkumassakun joulun pyhinä. No sillähän ei painoa hallits. Taas ruotuun...

Vierailija
7/29 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä iässä ei enää haittaa mitkään kilot. Ihan sama.

* mummo *

Vierailija
8/29 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolitoista kiloa lähti joulun aikana.

Vierailija
9/29 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

-2kg. Bmi 28, ikää 48v.

Vierailija
10/29 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uudenvuoden herkuista ehkä pari kiloa, mutta nehän lähtee saman tien kunhan vähän toi pakkanen laantuu ja viitsii mennä ulos, nyt ei viitsi kun tuli pieni lentsu. 

Onnellinen, joka voi syödä ja juoda kuinka vaan, lähtee ne siitä kun vähän aikaa taas himmailee. 

Vierailija
11/29 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Samat ylikilot on edelleen mitä ennen jouluakin.

Vierailija
12/29 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kiloa on tippunut huonosta ruokahalusta johtuen.

Vierailija
13/29 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee joka joulu 2kg vaikka en syö edes ylettömästi (huvikseen kirjasin aaton ja joulupäivän syömiset: 2000kcal per päivä) eikä ne lähde ikinä pois. Näin menty nyt 6v eli 12kg yhteensä tullut ylipainoa:(

Vierailija
14/29 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä iässä ei enää haittaa mitkään kilot. Ihan sama.

* mummo *

Nimenomaan nyt vanhemmiten haittaa ihan pirusti! Polvet ja lonkat särkee, hengästyttää, mitkään vaatteet ei sovi eikä jaksa mitään . Inhottaa todella!

63v #13

Vierailija
15/29 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jäänyt. En syö makeaa edes jouluna, ja ruokaa nyt ei voi syödä määräänsä enempäö.

Vierailija
16/29 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En omista vaakaa.

Mutta enpä usko kiloja tulleen, pikemminkin päinvastoin. Syy: korona, ruokahalu oli onneton yli 1vkon ajan eikä ole vieläkään täysin palautunut, koska esim.makea ei oikein maistu. Ensioireista on nyt 16pv.

Vierailija
17/29 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina vuodenvaihteessa paino nousee 2-4 kiloa. Parin viikon lomalla syön todellakin eritavalla kuin arkena. Ja jouluun kuuluvien herkkujen syöminenhän alkaaa jo joulukuun alussa eli eipä ihme, että mässäily näkyy etenkin vyötärön ympäryksessä.

Nuorempana ei ollut kummoinen ponnistus palauttaa paino ennalleen, mutta näin keski-ikäisenä homma tuntuu monin kerroin työläämmmälle. (Mutta sen arvoista, tuo herkuttelu)

Vierailija
18/29 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilo vähemmän tammikuun alussa kuin mitä oli joulukuun alussa. Ja kyllä söin ihan kaikkea jouluherkkua, mutta järkeviä määriä. Ainoastaan aattona tuli vedettyä niin että tuli ähky.

Vierailija
19/29 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

1kg=7000kcal joten aika lailla saa mässyttää jos ruoalla lihoo jouluna. Nesteitä ne tulleet painonmuutokset on suurimmaksi osaksi.

Vierailija
20/29 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1kg=7000kcal joten aika lailla saa mässyttää jos ruoalla lihoo jouluna. Nesteitä ne tulleet painonmuutokset on suurimmaksi osaksi.

Ihan varmasti näin. Ei nesteetkään enää elimistöstä yön yli -tyyppisesti enää keski-iässä poistu. Ainakaan omasta elimistöstä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yhdeksän