Toisesta ketjusta tuli mieleen, MILTÄ +40 naisen "on lupa" näyttää? Toisessa ketjussa tuomittiin mm. villatakit ja leggarit
Kommentit (38)
Mulla on leveät farkut, neule, maiharit, kaulaliina, pitkä toppis ja olkalaukku.
T. Nainen 50+
Vierailija kirjoitti:
Ei 40plus naista pitäisi enää kiinnostaa miltä on lupa näyttää. Hän saa pukeutua leggareihin tai leveisiin farkkuihin, jos haluaa. Itse pukeuden nilkkureihin/korkokenkiin, hameisiin, farkkuihin ja neuletakkeihin eniten. Ulkoiluun minulla on villakangastakki, toppatakki ja se paheksuttu makuupussitakki.
Itsehän en jaksaisi ulkoilla kolmeen takkiin sulloutuneena mutta meitä on moneen junaan.
Vierailija kirjoitti:
Leggarit sääntö: jos hyvä perse, niin leggarit hyvät. Jos ei ole hyvä perse, niin tunikalla piiloon. Kiitos!
t. Kaikki muut ihmiset
Persettä ei tarvitse esitellä kaikille muille ihmisille, oli se hyvä tai huono.
Olen normaalipainoinen N44 ja pukeudun just kuten haluan. Töissä yleensä silkkipusero, mustat slim fit housut ja korkkarit. Vapaalla skinny farkut, collegepusero tai vaikkapa toppi ja ohut bombertakki. Jalassa tennarit tai chelsea bootsit.
Tykkään että takit on vartalonmyötäisiä ja leggingsejä en käytä kun kotona jumpatessa.
+40 nainen on jo sen ikäinen, että ei tarvitse enää kenenkään lupaa mihinkään. Jos on henkilöön kohdistuva edunvalvonta, on jo niin huonossa kunnossa, että ei oikeastaan pysty tekemään paljonkaan sellaista, johon pitäisi olla erikseen lupa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei 40plus naista pitäisi enää kiinnostaa miltä on lupa näyttää. Hän saa pukeutua leggareihin tai leveisiin farkkuihin, jos haluaa. Itse pukeuden nilkkureihin/korkokenkiin, hameisiin, farkkuihin ja neuletakkeihin eniten. Ulkoiluun minulla on villakangastakki, toppatakki ja se paheksuttu makuupussitakki.
Minua kiinnostaa kovastikin lukea näitä ketjuja aiheesta, koska oikeasti sääntöjä tuntuu riittävän, eikä mikään kelpaa. Tämän ketjun anti on kyllä toistaiseksi heikko. T. 5-kymppinen
Mihin sinä niitä sääntöjä tarvitset? Minä olen pukeutunut yli puolet elämästäni täsmälleen miten olen parhaaksi katsonut, kenenkään lupaa kyselemättä.
T. yli kuusikymppinen nainen
Nuorena sitä ollaan vielä niin epävarmoja, ehdottomia omissa näkemyksissä. Jokainen vanhenee ja aikuistuu toivottavasti jossakin vaiheessa iän karttuessa. Tämä vanhempien naisten pukeurumisen trollaaminen kuuluu näihin nuorten juttuihin, kun ei vielä olla siinä iässä, että ymmärrys olisi aikuisen tasoa. Onneksi suurin osa vanhenee ja kasvaa mielipiteidenkin höllääntyessä näkemään muutakin, kuin joko/tai.
+40 on uusi teini-ikä :)
Vaatekaapista tulee ihanan siisti, kun jättää sinne vain ne vaatteet, joista itse oikeasti tykkää ja heittää loput menemään. Suosittelen kaikenikäisille.
T. Viisikymppinen nainen
Hanki oman arvontuntosi takaisin. Pukeudu niinuin itse haluat.Et ole kenelekään velkaa miltä näytät naamastasi ja kehostasi,ymm.
Ei tämmoisiä pitäisi enää nykyään miettiä. Ihmiset itse, media, some jne pitävät yllä näitä ikivanhoja aatteita ja ajatuksia että iän pitäisi vaikuttaa.
Kun olin nuori (90-luvulla), paheksuttiin jos yli 40-vuotias pukeutui punaiseen. :D
Olen siksi aina karttanut mustissa kulkemista.
Tottakai voi laittaa villaa ja muuta. Kotonaan jokainen voi pitää legginssiä, en tiedä sitten miten julkisella paikalla se toimii, koska tulos voi olla hyvä tai huono.
Asu vapaa, mutta pakollinen 😎
Kalsarit näyttävät ihan yhtä kamalilta nuoren kuin mummelinkin päällä, joten kieltäisin ne kaikilta.
Vierailija kirjoitti:
Kun olin nuori (90-luvulla), paheksuttiin jos yli 40-vuotias pukeutui punaiseen. :D
Olen siksi aina karttanut mustissa kulkemista.
Mä taas olen ala-asteen lopulta saakka pukeutunut pelkkään mustaan. 40-luvulla syntynyt äitini ei olekaan nyt enää pariin vuoyteen tainnut muistaa sanoa, että musta pitäisi värinä varata vain juhliin.
No mitkä nyt on hyvät vaatteet toinen jalka haudassa kuolemista odotellessa.(vitsi)
Olen 67 v. ja haistatan pitkät ikään perustuville pukeutumissäännöille. Varttuneempi vartalostaan huolta pitänyt nainen voi vilauttaa vaikka säärtä tai rintavakoa jos on mitä näyttää ja on pokkaa näyttää. Tökerösti pukeutunut (esim. ihan liian pienet vaatteet) ei saa minkään ikäinen nainen (eikä mieskään) olla. Meikkaamiseen ikääntyneet naiset kyllä voisivat kiinnittää huomiota. Jos näkö alkaa olla huono eikä suti ehkä osu ihan kohdilleen niin sitten parasta jättää meikkaaminen vähemmälle, ottakaa vaikka kampaajalla käydessänne kestovärjäys kulmiin ja ripsiin.
Minua kiinnostaa kovastikin lukea näitä ketjuja aiheesta, koska oikeasti sääntöjä tuntuu riittävän, eikä mikään kelpaa. Tämän ketjun anti on kyllä toistaiseksi heikko. T. 5-kymppinen