Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen mukaan pukeudun kuin teini tai resupekka,mikä on kun viiden vuoden jälkeen pitää äkkiä alkaa v""illa vaatteistani?!

Vierailija
05.01.2024 |

Esim. tänään mulla on reisitaskulliset harmaat colitsihousut,painijanselkäinen musta toppi ilman rintsikoita ja avoin  mustaharmaa pitkä villatakki plus harmaat villasukat. Kun vien roskia tai käy tupakalla laitan crocsit. Ei meikkiä mutta kestovärjätyt kulmat.

Teen etätöitä ja tilaan ruokaa kotiin,mitä varten pitäisi hienostella? Miestäkö,joka on nukkunut vieressäni viisi hel""in vuotta ja nyt en äkkiä ole tarpeeksi tyylikäs?

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä itsellään joku ongelma tai sit on susta mustasukkainen jos näytät hyvältä. 

Vierailija
22/58 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen asu miehellä on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten miehesi pitää viedä sinut jonnekkin jossa pitää olla paremmin pukeutunut, vai onko herralta unohtunut sellainen asia kuin treffit viimeisen viiden vuoden aikana? Ei kukaan tälläydy kotisohvaa varten.

Jos miehellesi ei kelpaa kuvailemasi asu niin voit myös huomauttaa että löydät tarvittaessa samaksi illaksi seuraa parempitasoiselta mieheltä, jota asusi ei haittaa ollenkaan. Miehillä on tapana tottua parisuhteen mukavuuksiin ja alkaa kuvitella itsestään vähän liikoja. Totuus on että hän joutuisi suurimman osan ajasta sinkkuna tyytymään kymmenen vuotta vanhempaan läskiin pubiruusuun niinkuin muutkin sinkkumiehet.

Vierailija
24/58 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Röökaava crocksimuija? No en ihmettele miehesi kommentteja yhtään. 

Perus pubimuija :D

Vierailija
25/58 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näkeehän noita 50v joissain leggingseissäkin et ei kaikki vaan osaa 

Kyllä, kotona. 

Vierailija
26/58 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on vielä pientä, minä olen nykyään huo**naama, pettäjä, noita-akka, muiden nu**ija. Tämä koska en jaksa syttyä kaljamahaisesta raihnaisesta ketjussa tupakoivasta tyypistä. 

Sillä siis seisoo vielä, läskistä ja tupakoinnista huolimatta?

Vierailija
27/58 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on vielä pientä, minä olen nykyään huo**naama, pettäjä, noita-akka, muiden nu**ija. Tämä koska en jaksa syttyä kaljamahaisesta raihnaisesta ketjussa tupakoivasta tyypistä. 

MIKSI jatkat olemista tuollaisen kanssa 

Vierailija
28/58 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On farkkujen alla talvella. 

Vierailija
29/58 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei, miksi kuuntelet tuollaista kieltä?

Vierailija
30/58 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärsitkö myös miehekkäistä ilmavaivoista?

Vierailija
31/58 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Housut vaihtoon, kokeile istuvia farkkuja ja vaikka t-paitaa. 

Vierailija
32/58 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko koskaan kuullut termiä veteraanipissis? Onko sinulla jokin ikäkriisi menossa?

Vierailija
33/58 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa kaikki pukeutuu kuin taaperot, trikoota, hupparia, joustavasti venyvää ja valuvaa.

Katso vaikka stadi vs lande (uusinnat pyörii), kuusikymppisillä juontajilla  college-housut (lue pieruverkkarit), hupparit, trikoopaidat,  lippiket.

Toki tiedän, että kangaspaidat ja tyyli-neuleet on liian kalliita ja vaivalloisesti silitettäviä teille tyhmille  laiskoille taapero-tasoisille.

Vierailija
34/58 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jenkeissä kaikki käyttää legginsejä oli lihava tai laiha. 

Minäkin käytän kotona legginsejä. Olen 72 v.

Vierailija
35/58 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis kiva "nähdä" tämä tyyliniekka itse? Miten mies pukeutuu vapaalla ja kotona möllöttäessään? Tai yleensäkin..

Vierailija
36/58 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa lesbolta, vielä flanellinen ruutupaita.

Vierailija
37/58 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän sinä saat pukeutua niin kuin itse haluat mutta mies saa tietysti myös lähteä suhteesta etsimään naista joka viitsii edes vähän panostaa ulkonäköönsä jos se on se mitä mies haluaa. Kuulostaa siltä, että mies on sinulle aika itsestäänselvyys koska on jo viisi vuotta oltu yhdessä etkä jaksa enää panostaa. Ehkä miehestä tuntuisi kivalta ajatus, että haluat näyttää hyvältä myös miehen silmissä. Itse en näe hienosteluna sitä, että pukeutuu kivasti kotonakin. Ei se tarkoita, että pitää pukeutua juhla/bilevaatteisiin ja tälläytyä täyteen meikkiin vaan että laittaa joskus päälleen muutakin kuin colitsihousut ja laittaisi ne rintsikatkin ettei ole mitkään riipputissit koko ajan eli laittaisit sellaiset vaatteet joita pitäisit jos menisit työpaikalle etkä tekisi etätöitä. Mutta tietysti saat itse valita haluatko panostaa tällaiseen vai et, ja jos et halua niin mies tekee sitten valinnan riittääkö hänelle pelkkä henkinen yhteys vai lähteekö hakemaan suhdetta jossa on myös fyysistä viehätystä toista kohtaan.

Vierailija
38/58 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihastunut toiseen ja vertaa sinua häneen. 

Vierailija
39/58 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin miehelleni avauksen ja se jämähti "ei rintsikoita!" kohtaan ja nyt se kattoo lasittunein silmin, että miksi mulla on rintsikat, kun en ole mihinkään edes lähdössä... ;)

Arvasin, että tässä näin käy. :D

Vierailija
40/58 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MIKSI jatkat olemista tuollaisen kanssa 

Hänhän se on selkeesti pettänyt, että ihan ansaitsee kaiken mitä kohti tulee.