Halla-aho: Olen populistinen opportunisti!
Kysymykseen vastanneen Halla-ahon mukaan jokainen mukautuu parhaansa mukaan rooleihinsa. Hän totesi puhuvansa, kirjoittavansa ja ajattelevansa myös nykyisin monista asioista eri tavalla kuin rivikansalaisena ja -kansanedustajana.
Tulihan se sieltä: mitään omaa ajattelua tai aatetta ei ole, vain tuuliviirin lailla vaihtuvat mielipiteet.
Kommentit (23)
Vai opportunistinen populisti? Onko niillä eroa, jos hakee vain omaa etua?
Vierailija kirjoitti:
Mikäli hän kestää vielä kolme viikkoa höykytystä niin saattaa tulla meille aika timangi presidentti. Olen itse kyllä Olli Rehnin js Essayahin kannattajia, mutta olen nyt kuunnellut noita tenttejä myös youtubessa eikä kukaan ole esittänyt niin fiksuja kommentteja kuin hän.
Sitä mietin, että hermojen täytyy pitää tulevina aikoina.
Voi olla ettemme saa Zelenskyä kenestäkään, mutta jollakulla olisi oltava munaa kulkea puolestamme puhumassa maailmalla.
Sanotaanko nyt vaikka niin, että Jussin vertaaminen Zelenskyyn ei ole kunniaksi sinulle. Jussi ei pysty herättämään maailmalla tukihaluja ja myötätuntoa meitä kohtaan, hän on niin omituinen hahmo, että siellä hän on yksinomaan häiriintyneen oloinen. Vaikka hän meillä hukkuu häiriintyneeseen mörkömassaan.
Kriittisyyttä on hyvä olla presidentillä, mutta kun pitäisi olla myös rakentavuutta, neuvottelukykyä, pelisilmää jne. Ja ennen kaikkea riittävän normaali psyyke, etenkin kun pienestä maasta puhutaan. Eikä pienet näyttelijänlahjatkaan haittaa. Oletko nähnyt Zelenskyn näyttelevän? On aikamoinen siinäkin.
Tämä on kyllä niin totta. Kaikki maahanmuutajatkin ovat saaneet enemmän aikaan kuin laiska-jussi.