Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

-- EX-HAAHUT viikko 2 --

08.01.2007 |

[color=6959cd][size=4]¤¤EX-HAAHUILIJAT¤¤ [/size][/color]

[color=darkviolet]Ex-haahuilijat on aiemmin keskenmenon/-ja kokeneiden odottajien oma ryhmä[/color]

[color=darkviolet][size=5] ♠[/size][/color] [color=6959cd][size=4] ♣[/size][/color] [color=darkviolet][size=5] ♠[/size][/color] [color=6959cd][size=4] ♣[/size][/color] [color=darkviolet][size=5] ♠[/size][/color] [color=6959cd][size=4] ♣[/size][/color] [color=darkviolet][size=5] ♠[/size][/color] [color=6959cd][size=4] ♣[/size][/color] [color=darkviolet][size=5] ♠[/size][/color] [color=6959cd][size=4] ♣[/size][/color] [color=darkviolet][size=5] ♠[/size][/color] [color=6959cd][size=4] ♣[/size][/color] [color=darkviolet][size=5] ♠[/size][/color] [color=6959cd][size=4] ♣[/size][/color] [color=darkviolet][size=5] ♠[/size][/color] [color=6959cd][size=4] ♣[/size][/color] [color=darkviolet][size=5] ♠[/size][/color] [color=6959cd][size=4] ♣[/size][/color]

[color=6959cd]Ex-haahuilijat lasketun ajan mukaisessa järjestyksessä[/color]

[b][color=darkviolet]Joulukuu 2006[/color][/b]

[b][color=violet]Annine: [/b][/color] minä 24, mies 25, esikoinen 06/01. Yritystä 03/04 alkaen. Km 05/05 (7+0) ja km 11/05 (5+0)[color=red] LA 29.12[/color]

[b][color=darkviolet]Tammikuu 2007[/color][/b]

[b][color=violet] maria80 [/b][/color] minä vm 80 ja mies 73. Lapset 97, 99 ja 04. Km rv 15+ 8/05. [color=red] LA 20.1.[/color]

[b][color=darkviolet]Helmikuu 2007[/color][/b]

[b][color=violet] memmuli24 [/b][/color] [color=red] LA 1.2.[/color]

[b][color=violet] Hannele-81 [/b][/color] Minä -81, mies-80. Oulu. km 03/06. [color=red] LA 18.2.[/color]

[b][color=violet] Enni-Maija [/b][/color] Minä -78, mies -65, alkuraskauden km -02, 03 ja -03, poika syntyi 08/04, ja toisen lapsen [color=red]LA 24.2.[/color]

[b][color=darkviolet]Maaliskuu 2007[/color][/b]

[b][color=violet] mami-74 [/b][/color] minä -75, mies -69, lapset -99 ja -02. Km:t 11/04 rv 12+5 ja 08/05 rv 14+5. Pohjanmaa.[color=red] LA 4.3.[/color]

[b][color=violet] Kerry [/b][/color] Olen 37 v, mies 41 v ja lapset 10, 6 ja 3 v. Takana kaksi keskenmenoa: 06/01 ja viimeisin 03/06, nyt odotan neljättä.[color=red] LA 5.3.[/color]

[b][color=violet] Lizie [/b][/color] oma ikä 28v, mies 30v, esikoinen -04, spontaani km 4/-06 rv11+6.[color=red] LA 11.3.[/color]

[b][color=violet] eka-vekara [/b][/color] minä -77 ja mies -74, yksi lapsi: poika 12/03, spontaani km 1/06 rv 7+2 ja keskeytynyt km 4/06 rv 11+.Asumme Etelä-Suomessa.[color=red] LA 15.3.[/color]

[b][color=violet] titi75 [/b][/color] minä-75, mies-67. Yritys aloitettu 09/2004, takana km 07/2005 ja 09/2005. Esikoista odotellaan, [color=red] LA 16.3.[/color]

[b][color=darkviolet]Toukokuu 2007[/color][/b]

[b][color=violet] Limetti1 [/b][/color] 23-vuotias 1 1/2 vuotiaan pikkutaaperon äiti. Keskenmenon sain heinäkuussa rv6 ja nyt heti tärppäsi uudestaan, ilman menkkoja välissä.[color=red] LA 1.5[/color]

[b][color=violet]Pirpaliina: [/b][/color] vm-78 mies vm-80, ennestään tytön 01/03 ja pojan 08/04 äiti, km koettu rv8+ 08/06 ja nyt raskaana ennen km jälkeisiä menkkoja[color=red] LA 17.5[/color]

[b][color=violet]emunainen: [/b][/color] 23 v mies 27 v, esikoista odotellaan. km 11/05 n. 8 rv:lla. Itä-Helsingissä asustellaan. [color=red]LA 19.5.07[/color]

[b][color=darkviolet]Kesäkuu 2007[/color][/b]

[b][color=violet]Juuliar74: [/b][/color] Olen vm 74, samoin mieheni. Asun Etelä-Karjalassa ja meillä on yksi tyttö, synt. 03/2005. Toista lasta aloimme yrittää tänä kesänä ja ensimmäinen (ja toivottavasti myös viimeinen) km tuli 08/2006. [color=red] LA 12.6[/color]

[b][color=violet]Sani-74: [/b][/color] minä -74 mies -68, kaksi lasta -01 ja -03 syntyneet. Km 8/05 (kohdunulkopuolinen). [color=red] LA 26.6[/color]

[b][color=violet]Koala-72: [/b][/color] Minä siis -72, mies-71. Ensimmäistä hartaasti odotetaan. Km 11/2005 (kaksoset). Nyt plussa lokakuussa. [color=red] LA 28.6.[/color]

[b][color=darkviolet]Heinäkuu 2007[/color][/b]

[b][color=violet]DreamOne: [/b][/color] Olen 29-vuotias, mies 26-vuotias. Ensimmäinen clomeilla avustettu raskaus päättyi keskenmenoon vuonna 2004 ja toinen raskaus todettiin tuulimunaksi viikolla 12 kesällä 2006. Nyt plussasin ensimmäisestä clomikierrosta ma 13.11.2006. [color=red] LA 31.7.[/color]

[b][color=darkviolet]Elokuu 2007[/color][/b]

[b][color=violet]Helga76: [/b][/color] Molemmat 3-kymppisiä. Ekaa yritetään. Keskeytynyt km 07/06. Plussauspv 2.12.06. [color=red] LA 13.8.[/color]

[b][color=darkviolet]Syyskuu 2007[/color][/b]

[b][color=violet]Joululahja: [/b][/color] minä 32v, mies 39v, poika 12/04, keskeytynyt km rv 12 05/06. Plussasin 28.12. [color=red] LA tod. Näk. 3.9.[/color]

[color=6959cd]♥ [/color][color=darkviolet] Vauvoja vuoden ajalta: [/color][color=6959cd] ♥[/color]

[color=6959cd][b] Rouva80 [/color][/b] 9.1. [color=blue]poika[/color], 3670 g ja 50 cm, pipo 34.5 cm

[color=6959cd][b] Emmasophia [/color][/b] 14.1. [color=blue]poika[/color], 3375 g ja 49 cm, pipo 35 cm

[color=6959cd][b] Nette [/color][/b] 28.2. [color=blue]poika[/color], 3510 g ja 51 cm, pipo 35 cm

[color=6959cd][b] tiitiäinen05 [/color][/b] 5.3. [color=red]tyttö[/color], 3170 g ja 49 cm, pipo 34cm

[color=6959cd][b] n.1979 [/color][/b] 7.3. [color=red]tyttö[/color], 3130 g ja 50 cm

[color=6959cd][b] kati. [/color][/b] 15.3. [color=blue]poika[/color], 2870 g ja 48 cm

[color=6959cd][b] miusumausu [/color][/b] .3. [color=blue]poika[/color], 3490 g ja 50 cm

[color=6959cd][b] Melike77 [/color][/b] 23.3. [color=blue]poika[/color], 4300 g ja 54 cm, pipo 35,5cm

[color=6959cd][b] Wilkuna-72 [/color][/b] 2.4. [color=red]tyttö[/color], 3360 g ja 49 cm, pipo 35cm

[color=6959cd][b] Riax [/color][/b] 16.4. [color=red]tyttö[/color], 4325 g ja 53 cm, pipo 37cm

[color=6959cd][b] joanna04 [/color][/b] 30.4. [color=red]tyttö[/color], 3592 g ja 50 cm

[color=6959cd][b] petjuska [/color][/b] 5.5. [color=blue]poika[/color], 2980 g ja 47 cm

[color=6959cd][b] Miikuko [/color][/b] 6.5. [color=red]tyttö[/color], 3710 g ja 50 cm

[color=6959cd][b] Mauku75 [/color][/b] 24.5. [color=red]tyttö[/color], 3555 g ja 51 cm

[color=6959cd][b] uba-aba[/color][/b] 27.5. [color=blue]poika[/color], 3220 g ja 49 cm, pipo 34,5 cm

[color=6959cd][b] Aapeli_77[/color][/b] 10.6. [color=blue]poika[/color], 3620 g ja 52 cm, pipo 36,5 cm

[color=6959cd][b] Kengu76 [/color][/b] 25.6. [color=red]tyttö[/color], 2855 g ja 49 cm, hattu 32 cm

[color=6959cd][b] kuutar-74 [/color][/b] 5.7. [color=red]tyttö[/color], 4000 g ja 50 cm

[color=6959cd][b] Vinku75 [/color][/b] 29.6.[color=blue] poika[/color], 3330 g ja 49 cm

[color=6959cd][b] Hope74 [/color][/b] 17.7. [color=blue] poika[/color], 3390 g ja 50,5 cm, pää 34 cm

[color=6959cd][b] Wannabemami [/color][/b] 26.7. [color=blue] poika[/color], 3280 g ja 48 cm, pipo 36 cm

[color=6959cd][b] Niamey_85 [/color][/b] 19.8. [color=red]tyttö[/color], 3230 g ja 50 cm, pipo 36,5 cm

[color=6959cd][b] Lauris [/color][/b] 19.8. [color=blue] poika[/color], 3930 g ja 52 cm,pipo 35 cm

[color=6959cd][b] Sartsu [/color][/b] 23.8. [color=blue] poika[/color], 3545 g ja 52 cm

[color=6959cd][b] Kerttukasperi [/color][/b] 26.8. [color=blue] poika[/color], 3005 g ja 51 cm

[color=6959cd][b] Femmamma [/color][/b] 7.9. [color=red] tyttö[/color], 3805 g ja 51 cm, pipo 37 cm

[color=6959cd][b] Neronja [/color][/b] 7.9. [color=red] tyttö[/color], 3650 g ja 49 cm, pipo 36 cm

[color=6959cd][b] Kuonokas [/color][/b] 8.9. [color=blue] poika[/color], 3185 g ja 51 cm

[color=6959cd][b] Masunasu [/color][/b] 15.9. [color=blue] poika[/color], 4480 g ja 52 cm, pipo 36 cm

[color=6959cd][b] Peebee [/color][/b] 15.9. [color=red] tyttö[/color], 3465 g ja 50 cm

[color=6959cd][b] UusiNuppu [/color][/b] 26.9. [color=blue] poika[/color], 4070 g ja 51.5 cm

[color=6959cd][b] ulriina [/color][/b] 4.10. [color=red] tyttö[/color], 4310 g ja 54 cm

[color=6959cd][b] myttynen75 [/color][/b] 4.10. [color=blue] poika[/color], 3864 g ja 51 cm

[color=6959cd][b] hexu83 [/color][/b] 13.10. [color=blue] poika[/color], 3840 g ja 52 cm

[color=6959cd][b] marrasmamma [/color][/b] 2.12. [color=blue] poika[/color], 3370 g ja 49 cm, pipo 34 cm

[color=6959cd][b] nippula [/color][/b] 23.12. [color=blue] poika[/color], 3080 g ja 49,5 cm

[color=6959cd]Ex-haahujen yahoo-lista:[/color]

[b][color=darkviolet] groups.yahoo.com/group/exhaahut [/color][/b]

[color=6959cd]Listalle ovat tervetulleita kaikki exät, jo jakautuneetkin :)[/color]

[color=darkviolet][size=5] ♠[/size][/color][color=6959cd][size=4] ♣[/size][/color] [color=darkviolet][size=5] ♠[/size][/color] [color=6959cd][size=4] ♣[/size][/color] [color=darkviolet][size=5] ♠[/size][/color] [color=6959cd][size=4] ♣[/size][/color] [color=darkviolet][size=5] ♠[/size][/color] [color=6959cd][size=4] ♣[/size][/color] [color=darkviolet][size=5] ♠[/size][/color] [color=6959cd][size=4] ♣[/size][/color] [color=darkviolet][size=5] ♠[/size][/color] [color=6959cd][size=4] ♣[/size][/color] [color=darkviolet][size=5] ♠[/size][/color] [color=6959cd][size=4] ♣[/size][/color] [color=darkviolet][size=5] ♠[/size][/color] [color=6959cd][size=4] ♣[/size][/color] [color=darkviolet][size=5] ♠[/size][/color] [color=6959cd][size=4]

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten huomaatte tää mun palstailu on lähinnä sitä että käyn pinon avaamassa...Ei millään nyt kotona ollessa huvita koneella istua.

En siis ainakaan vielä jaksa uskoa että innostuisin kovasti palstailemaan sitten vauvat-puolellakaan.

KATRI: pahoittelut ettet vielä tälle puolelle päässytkään! oisit jo kyllä ansainnu!

JOULULAHJA: Minä kävin yksityisellä myös rv 7+5 koska edellinen oli tuulimuna ja selvis vasta np-ultrassa rv 12+. Itellä tuo reissu oli siis hyödyllinen ja joka pennin arvoinen, vaikka tokihan sitä senkin jälkeen voi sattua vielä vaikka mitä. Mutta kyllä se mieltä rauhotti just sillä hetkellä ja tulevilla viikoilla ennen kuin neuvolassa alko sydänäänet kuulua.

MARIA: Tsempitykset sinne! Alle kaks viikkoa H-hetkeen, jos niinkään kauan, koskaan ei tiedä millon se tapahtuu!

Sori ei taaskaan jaksa enempää, meinasin lähtä kaupungille ja uimaan. kyllä mää vielä yritän parantaa tapani mutta en lupaa mitään...

HANNELE + vilpertti rv 34+1

Vierailija
2/36 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin vielä asiaa ja päädyin varaamaan ultran rv 7+ 3 eli ensi viikon tiistaille. Tosiaan, onhan se tieto minkä siellä voi saada edes jotain, verrattuna tähän epävarmuuteen, vaikka toki senkin jälkeen voi käydä vielä vaikka mitä. Kun viime kevään keskenmeno ei antanut mitään merkkejä itsestään ennen ultraa, nyt pelkään koko ajan keskenmenon jo tapahtuneen vaikka mitään ulkoisia siihen suuntaan viittaavia merkkejä eli vuotoja ei olekaan. Tämän tunteen kanssa on varmaan vain opeteltava elämään raskauden loppuun asti (jos ja kun se siis toivon mukaan etenee normaalisti).

Mitäs muuta. Siinä tuli vähän omaa napaa :) Edelleen saan rohkaisua tästä pinosta, kun katson miten pitkälle moni on päässyt keskenmenohistorioista huolimatta :)

Kaikille hyvää viikonalkua ja mahdollisimman hyvää vointia

t Joululahja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos Hannele! Olisi se kyllä ollu niin kiva saada lopultakin pysyvä plussa, mutta ei sitä vain meille näköjään suoda. Taas on itkutkin itketty sen takia. Saa vain nähdä kuinka kauan oma pää kestää näitä ainaisia pettymyksiä ja miten kauan sitten nää yrityksetkin jatkuu.

Nyt tuleekin pakollinen paussi tuonne maaliskuuhun asti, kun pitää antaa elimistön nyt toipua kunnolla. Sitten taas jatketaan ja toivotaan, että alkais pikku hiljaa paremminkin menemään.

Maria: Iik, sulla se H-hetki lähestyy jo kovaa tahtia. Äkkiä on aika mennyt, muistan vielä kun haahuissakin olit meidän emona ja nyt jo kohta synnytät. Tsemppiä ja voimia koitokseen jo näin etukäteen sanottuna!

Samaa myös muille ketkä ehtii jakautua ennenkuin mulla taas yritykset alkaa! Eli tsemppiä ja voimia ja voikaahan " paksusti" ! =)

Vierailija
4/36 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

testasiko katri negaa, vai tuliko täti?

voihan pahus jos niin kävi..

Vierailija
5/36 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

terveruloa sitten ensitilassa takaisin tännekkin puolelle, kun pääsette uudelleen yrityksiin..

Vierailija
6/36 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, negaa testasin. Testi-ikkunassa ei näkyny muuta kuin viivan paikka... =(

Vierailija
7/36 |
09.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minähän nyt vallan aktivoiduin ;o)

JOULULAHJA: Sikäli mulla kävi samallalailla että km ei osannut oottaa, kun ei ollut mitään vuotoa tai mitään ja sitten oireita kyllä oli. Joten järkytyshän se oli kun np-ultrassa todettiinkin tuulimuna. Mutta onnea sulle ens viikon ultraan, toivotaan että siellä on kaikki hyvin ja sen jälkeenkin! Kyllähän sitten kun liikkeet alkaa tuntua päivittäin niin ei tarvi enää miettiä vauvan hengissäoloa, siihen saakka se on aika piinaavaa!

TITI: Vieläkö oot käynyt uimassa? Mää oon käynyt nyt lomalla useammin, mutta oon uinut vaan 0,5 km. Senkin jälkeen on ihan puhki! On se vaan saunomisineen aika rankkaa!

HUHUILEN UUTTA EMOA.... Olisko alkupään menijöissä innokkaita? Ei tarvi olla ennestään kokemusta? Joku sellainen aktiivinen joka käy säännnöllisesti ja pääsee maanantaiaamuisin pinon avaamaan? Miten olis HELGA???

Vitsi nyt mulla ois intoa kirjoittaa mutta en jaksa kaivaa viime viikon pinoa kommentoitavaksi ja tämän viikon pino oli vielä kovin lyhyt...

TÄNÄÄN on eka valmennus!

HANNELE + vilpertti rv 34+2

Vierailija
8/36 |
09.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

katri; voi harmi, ettei sitä plussaa vieläkään tullut. Kyllä sun PITÄÄ jo päästä tälle puolen! Kiitokset tsempityksistä!

joululahja; Toivottavasti olet saanut ultrasta hyviä uutisia! Niitä odotellessa...

hannele; Mukavaa valmennusta sulle! Kiva, että olet jaksanut käydä vielä säännöllisesti uimassa, vaikkakin ymmärrettävästi matka on jo lyhentynyt. Antaa varmasti paremmat lähtökohdat myös synnytykseen, kun on paremmassa kunnossa. Itsellä on kyllä jäänyt kuntoilut ihan kokonaan ja nyt hävettää ihan kuinka huonoksi tuo kunto onkin päässyt...

ON: tänään olikin taas neuvola ja th " vähän" vihjaili siihen suuntaan, että ensi viikon keskiviikoksi varattu aika jäisi käyttämättä. En kyllä yhtään panisi pahakseni vaikka näin olisikin, olo on kyllä jo sen verran kipeä ja tukala...

Mutta siis verenpaine oli taas kohonnut 138/91, sf-mitta ei ollut kasvanut enää yhtään, pää oli kiinnittynyt sekä paino (siis omani) oli tippunut lähes kilon viime viikosta (mikä kuulemma on myös merkki lähestyvästä synnytyksestä ?). Pissa oli tällä kertaa täysin puhdas ja hemppakin oli noussut vähän, oli siis nyt 119. Nyt kun vielä muistaisi jatkossakin syödä tuota rautaa, se kun ei tahdo pelkästään tuolla purkissa olemalla vaikuttaa...

Kyllä sitä taas tutkii itsestään merkkejä samalla tavalla kuin ennen raskautta, joka kolotusta jää miettimään ja vessassa tulee tarkastettua omia tuotoksiaan ;)... Limatulppaa ei siis ole näkynyt, mutta eipä sitä ole näkynyt näistä muistakaan lapsistamme, mutta kakka (ah, kuinka ihana aihe :D) oli eilen melkoisen löysää, vaikkakin syömästäni raudasta lähes mustaa. Ja monet sanovat että synnytystä ennen on tapahtunut totaalinen väsähtäminen -> eilen tuli nukuttua kahdet päikkärit... Lisäksi nyt toista päivää vatsassa on sellainen omituinen tunne, mutta saattaapa tuo olla vatsatautiakin, sitä kun on täälläpäin liikkeellä... ;)

No, joo, kyllä sitä taas tuntee itsensä ihan sekopäiseksi, kun näitä juttujansa miettii... Mutta kyllä sitä joka aamu herää ajatukseen, jokohan tämä päivä on SE päivä...

maria80 ja patu-alli rv 38+4

Vierailija
9/36 |
09.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollu vaikka mitä säätämistä ja en oo juurikaan kerenny koneella roikkua(harmittaa),mutta nyt pääsin!!!Huono omatunto on kalvanut ja vieroitusoireet,kun ei oo päässy teitä kattomaan ja kuulemaan...

Katri-72: olen todella pahoillani teidän puolesta,olisitte jo todellakin sen plussan ansainneet!!Tuo on varmasti aivan kamalan raastavaa henkisesti,kun aina kerta kerran jälkeen saa pettyä!!Toivon silti teijän jaksavan yrittää vielä,tahdon voimalla on joskus tehty suurempiakin asioita,kun siirretty vuoria!!Olen varma,että se teidän palkinto tulee olemaan jotain hyvin ainutlaatuista ja ihanaa!!Voimia,voimia ja voimia teille ja jaksakaa uskoa,egotripin sanoin" sinä toivoasi et saa menettää,sillä mitään muuta jäljelle ei jää!Vielä koittaa uusi aika,vielä sinut huomataan,et ole surullinen aina,vaikka nyt tuntuu siltä" Mä kuuntelin aina tota biisiä,kun yritys ei vaan tuottanut tulosta keskenmenon jälkeen ja se lohdutti ja yhtenä päivänä BAM ja sitten jysähti ja nyt joku pieni ihme jo potkii sisälläni,on vaan jaksettava uskoa ja toivoa,vaikka se on todella rankkaa ja raastavaa!!!Paljon voimahaleja ja jaksamista!!!Niitä tarvitaan!!

joululahja: Tsemppiä ultraan,nyt peukut ja varpaat pystyyn,että kaikki olis hyvin ja vähän paremmin ja syke siellä tykyttelis!!!!Mä en uskaltanut km:n jälkeen mennä alkuraskauden ultraan,kun edellisellä kerralla menin rv 8 ja kaikki näyttyi todella hyvältä ja np:ssä oli karmeaa kuulla,että ei täällä mitään sykettä ole ja kehitys on loppunut,luulin,että kuolen...Mutta nyt sitten sinnikkäästi odotin np:tä ja voi herran pieksut,kuinka ihminen voi pelätä,mä vaan tärisin siinä ultrapöydällä ja hoin,että onko se hengissä...ja olihan se,siellä se katteli niin kauniisti,se oli mahtavaa!!Sinnikkyys oli palkittu:-)Että uskoa vaan,kyllä se sieltä tulla tupsahtaa se pikkunen pian!!Uskotaan kaikki yhdessä,että kaikki tulee menemään hyvin!!

Hannele: sinne jaksamisia loppurutistukseen,ei olis pitkään enää,niin saat suloisen nyyttisi syliin ja saat tuoksutella sitä ihanaa vauvan tuoksua päivästä toiseen,se on odottamisen arvoista:-)Ei tarttekkaan enää niin kauheesti jaksaa,nyt vaan relailet!!!

Ja omaa napaa....oon nyt tän loppuviikon saikulla alaselän vihlomisen takia,välillä ottaa niin kovasti,että tuntuu,kun joku puukolla kaivais mun oikeeta kankkua,mutta onnexi lääkäri oli sitä mieltä,ettei oo issiasta ja sanoi,että se on nyt vaan jostain ärtyny,en sitten tiiä....seurataan tilannetta!!Lude eli mun maha-asukki myllää jo kovasti,joka on tosi ihanaa ja jännää,nyt ollu pari hiljasempaa päivää,mutta se KAI on ihan normaalia???Kyllä jotain tuntuu,mutta ei niin kovasti läheskään,kun tuntui jo...Neuvola on tossa ens maanantaina ja siä jo innolla odottelen!Ukkokin tunsi ekan potkun tosta päältä ekaa kertaa n. viikko sitten ja oli muuten aikas liikuttava hetkin,kun se aamusella laittoi pään mun masun päälle ja yhtäkkiä säpsähti ja katto mua ihan säikähtäneenä ja totes,et mua potkastiin just päähän!!Siinä sitä sitten naureskeltiin,että hyvin alkaa,ensimmäinen kontakti ja PÄÄHÄN POTKASU!!!Ukko oli kyllä ihan haltioissaan....en ihmettele,ensimmäinen kerta elämässä,kun saa tuntea vauvan potkun ja se on oma vauva ja vielä päähän:-)Varmasti muistaa kyllä jutun koko loppuelämänsä....että sellasta,mutta nyt ajattelin lähteä vähän kävelemään raittiiseen ilmaan,vaikka toi on aikas masentava toi ää,niin pakko edes vähän käydä ulkona ja happihyppelyllä!!Mukavaa tiistain jatkoa kaikille ex-haahuille ja palataan!!!

-Emunainen ja lude 21+3-

Vierailija
10/36 |
09.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

voihan paha, katri. =(

minä hölmönä vielä virnuilin viallisesta testistä.. anteeksi.

nega on varmaan ihan riittävä pettymys ilman mun typeriä kommenttejakin.. =(

jotenkin mä käsitin, että se testi ei toiminut.. eli ei tullut mitään tulosta.

että, anteeksi.

hannele on tosiaan palsta-aktiivinen ollut tällä viikkoa =)

vai jaksat/kykenet vielä oikein harrastamaan liikuntaa, eli uimista! huippua!

mä olen ollut suorastaan B-luokan kansalainen, kun en ole jaksanut millään tavalla pitää huolta yleiskunnosta moneen viikkoon (kuukauteen..)...

toisaalta pulssi paukuttaa yli 120 heti kun on jalkeilla, että ehkä ei olisi niin viisastakaan mun tapauksessani, mutta kade tuollaisesta viitseliäisyydestä olen kyllä.. =)

mukavaa valmennusta teille!

..ja toivottavasti me löydämme uuden listaemon..

maria on edelleen yhtenä kappaleena, mutta ilmeisesti ei kauan enää... =) ...ihan sun puolesta jännittää...

emulle pahoitteluja selän ränäämisestä. se on tosi kenkkua. ihana toi potku päähän -juttu =) voin vain kuvitella sen miehesi hölmistyneen ilmeen =D , vaikkakin, en ole miestäsikään koskaan nähnyt..

(.)

tänne ei pöllömpää.

yöunet on ihan tosi repaleisia olleet monta päivää, ja päivät on menneet maatessa puolihorroksessa sillä aikaa kun poika on ollut hoidossa. en oikein osaa nukkua päivälläkään.

sintillä alkaa varmaan tila loppua, kun välillä sattuu ihan oikeasti, kun se alkaa jumpata ja venytellä. ..ja tietysti mielellään yöllä.

huomenna olis neuvola. jännittää miten paino on joulusuklaiden, ja etenkin ihan itekseni tuhoamani Wiener Nougat-rasian myötä ampaissut nousuun.. =(

viimeeksi sf-mitassa ei ollut tapahtunut kahdessa viikossa kuin +1cm, mutta nyt kyllä veikkaan, että on tapahtunut enempi. ainakin pöksyt antaisi osviittaa siihen.

piti vielä loppumetreillä menijöiltä kysyä, että onko muilla sellaista " kuristavaa" tunnetta kurkussa kun on maaten tai muutenkin? mulla on monasti, ja aattelin, että voisko johtua siitä että vauva painaisi keuhkoja.. maha on kyllä kylkikaarissa jo.

eipä muuta, kuin pyykkisavotan kimppuun taas..

-ennis- sekä sintti rv33+3 ...tasan 6 viikkoa sektioon..

Vierailija
11/36 |
09.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei vaan

täällä ei ihmettä uutta. Yritän pitää jännitystä kurissa ennen ensi viikon tiistaita ja ultraa.

Ihanaa lukea miten moni on jo loppusuoralla. Lueskelen mielenkiinnolla kaikki jutut vaikka aina ei olekaan aikaa niin kommentoida.

Hyvää vointia kaikille!

t Joululahja

Vierailija
12/36 |
09.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi elämän kevät miten kävi... kirjottelin tänne ja kaikki hävis kuin taivaan tuuliin. Vaikka olin kirjautuneena, niin oli kaiken kukkuraksi heittäny mut pihalle... aargh! No, kirjotan mitä muistan...

Enni-Maija: Ei hätiä mitiä. Sinänsä oikein luit mun viallisesta testistä, sillä sellasen tein sunnuntaina. Mutta eilen tein uuden testin ja se oli sitten nega... viivan paikan kanssa.

Väliin kyssäri. Oletteko te testailleet Aconin kympillä, siis sellasella tikkumallilla kuten apteekin omat, clearbluet sun muut on? Ja onko siinä viivan paikkaa? Jäi vaan jotenkin häiritsemään se kohta...

Sitten siitä mistä jo kirjottelin äsken. Nyt vain on pakko muistaa kopsata tää ennen lähetystä...

Eli eilisilta olikin " aika mielenkiintoinen" . Ensin aloin voida tosi pahoin, siis oksetti oikein kunnolla, mutta ei vain tullu mitään. Sitten tuli migreeni ja siinä jossain vaiheessa vielä näköhäiriöitäkin. Sen jälkeen palelin ja sitten yökötti pestä hampaita kun teki sen tahnan haju niin pahaa. Yöunetkin jäi sitten vähiin tän migreenin takia. Niinpä menin uudestaan nukkumaan jonkin aikaa sen jälkeen kun mies oli lähteny töihin. Nukuin kolmisen tuntia. Sitten olin vähän aikaa ylhäällä, söin yms. ja sitten migreeni äityi taas pahemmaksi ja tuli niitä näköhäiriöitäkin. Pyörryttääkin alkoi. Menin taas maate ja nukahdin. Nukuin ehkä 1.5 tuntia ja heräsin vähän ennen neljää.

Nyt sitten huomaan, että alkaa taas tulla kurjempi olo, oksettaa jne.

Ai niin, aamusta piti kertoa vielä sen verran, että kahvin haju teki tosi pahaa. Ja sitten kun olen tossa juonut karpalomehua, niin sekin nyt yökötti. Tekis vain mieli jotain kirpeää, kylmää ja raikasta. Ajatuksena syöminenkin nyt ällöttää...

Siinä taitaakin olla suunnilleen ne, mitä äskenkin kirjottelin ennenkuin kaikki hävis. Nyt kopsaan tän ja toivon että lähtee perille asti...

Moikat kaikille ja voikaahan hyvin!

Vierailija
13/36 |
09.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emunainen: Kiitos sulle kauniista sanoistasi. Siitä ammennan itseeni nyt voimaa tästä olotilasta huolimatta.

Kaikkea hyvää sinullekin!

Vierailija
14/36 |
09.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

maria80: Sä oot sitten kai seuraavana vuorossa nyytinhakumatkalle! Onnittelut täysiaikaisuudesta! Wau! Niin se aika vierii. Kiva, et oot saanut vauvan hoitopöydän ja sängyn laitettua. Paljon remonttia teillä onkin ollut.

Neuvolastakin ihan hyviä kuulumisia, hyvä!

eka-vekara: Ikävää, et teil sairastetaan taas. Parantukaahan! Hienoja kuulumisia neuvolasta, onnea!

Syy muuton siirtymiseen oli vain se, et me ei loppujen lopuksi oltukaan tyytyväisiä asuntoon, johon oltiin aikeissa ensin muuttaa. Täs keväällä toivottavasti muutettais kuitenkin, mut nyt on taas haaveet vähän matalampina ku ei oo mitään tiettyä kiikaris. Harmitti kyllä toden teolla, mut nyt toivon et ja uskon et löydetään viel parempi.

Joululahja: Lämpimästi tervetuloa tänne! En käynyt alkuraskauden ultrassa, järkeilin et voihan sit kuitenkin ultrasta huolimatta mennä kesken. Oli kyllä erinomaisen hermostuttavaa odottaa viikolle 12 asti et pääsi ultraan.. Mulla km oli 11+6. Nyt jännäsin ja epäilin tosiaan ihan täysillä ultraan 12+5 asti. Ultrassa yllätyin et se elää, olin varautunut pahimpaan.

Helga76: Kysy juovasta vaan neuvolassa, eihän se mitään maksa! Kuulostais raskausarven tyyppiseltä. Mä luulen,et oon ainakin ite aiheuttanut itelleni muutaman arven lisää, kun iho kutiaa ja sit sitä rapsuttaa, niin arpi herkästi syntyy. Tosiaan mullakin raskausarvet kyllä pystysuorassa enemmän kuin poikittain...

Onnea tosiaan sun viikoista vielä, hienoa!!

Enni-Maija: Koko muuttojuttu meni puihin eli ei muuteta siihen, mitä suunniteltiin. Nyt vain toivoisin löytäväni jonkin " helmen" .

Sullakin on kaksosten rattaat, olen kuumeisen pohdinnan jälkeen tullut siihen tulokseen, et ne on ulkoilun, liikunnan, turvallisuuden ja mun jaksamisen kannalta tärkeä hankinta meillekin! Aluksi mietin kantoliina, rintareppu ja yhden istuttavat rattaat -yhdistelmää, erinomaisen hankalaa.

Onnea, et nimiasia ratkesi! Kaunis nimi ja ehkä soinnukkaampi kuin se aiempi.

Olet laittanut sinäkin jo ihanasti valmiiksi kaiken. Itse taidan aktivoitua muutaman viikon kuluttua...

sani-74: Saattaahan nuo ollakin liikkeitä, vahvistuvat toivottavasti pian! Ne tuovat paljon iloa. Tsemppiä väsyn kukistamiseen!

Katri: Niin tosi ikävää, et negaa menit testaamaan... Kovasti voimia sinne vaan jälleen! En osaa oikein mitään sanoa, niin kovasti olisin just sulle toivonut sitä plussaa just nyt... Haleja ja voimia...

Titi: Saikkua vaan, jos ei selkä kestä töissä. Ellet sitten pystyis lyhentää sun työpäivää? Hyvä, et löysit sopivat liivit. Ite oon kovasti tykänny ku mul on kans kaarituettomat imetysliivit, joita tosin en pidä vielä. Kun on sitten sitä maitoa rinnoissa, on ihana, ettei mitkään kaaret paina.

ON: Viimeinen työpäivä oli eilen. Nyt jatkan vielä täysillä opiskeluja, yritän löytää meille sopivaa ihanaa kämppää ja valmistaudun toki vauvan tuloon. Äippäloma alkaa vasta kuukauden päästä.

Vauva punkeilee ja potkii kovasti, välillä sattuu kun tuntuu et se punkee itsensä nahan läpi masusta ulos. Sillä on hikka usein, mikä tuntuu hauskalta sekin. Nyt illalla alkoi valutella maitotippoja molemmista rinnoista niin, että paita kastui. Ei ole vielä ennen molemmista yhtaikaa tullut. Saa nähdä, täytyykö huomenna laittaa jo liivinsuojat?

Kaikki hyvin siis täällä, muuttopettymyksestä toivuttu ja esikoiselle yritän nyt erityisesti antaa aikaa ja huomiota, kun saa vielä hetken olla ainut.. Poitsu on jakanut itselleen toisen rinnan ja vauvalle toisen, et molemmat saa maitoa. Kovasti miettii aina, et mihin vauva mahtuu milloinkin, kun istutaan vaik keittiös tai sohvalla. Tänään poitsu makoili sängyllä selällään, liikutteli kättä masullaan ja päristeli. Kun kysyin, mitä puuhaa, sanoi et on neuvolas. Ultras siis itseään. vähän myöhemmin sanoi, et hänen masussaan on kans vauva. Et kovasti valmistautuu pikkuisen tuloon... Aika söpöllä tavalla..

Palailen tämän viikon tapahtumien kommentoimiseen joskus myöhemmin, nyt täytyy päästä levolle!

Kaikille hyvää viikkoa ja iloa masunkasvatukseen!!

Terv. Lizie&Punkeilija 31+2

Vierailija
15/36 |
10.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hannele-81: Mulla vähän sama ongelma nykyään, en jaksa enää aktiivisesti kirjoittaa, kun keskenmenosta on jo aikaa ja se on käsitelty. Silloin todella tarvitsin tätä palstaa. Nyt tuntuu, ettei aika millään riitä muiden kuulumisten lukemiseen eikä omien kirjoittamiseen. Toivottavasti perhevalmennus on hyödyllinen!

Joululahja: Hyvä, et sait ajan ultraan, nyt sitä innolla odottamaan!

katri72: Tsemppiä myös sulle kovasti ja jaksuja! Toivottavasti pikapuoliin olet täällä sen kestävän plussan kanssa! Koeta levätä kovasti nyt, kuulostaa siltä, että kroppas kaipais kunnon lepoa.

maria80: No ei sulla varmaan sitten pitkään kestä enää! Jännää jännää.. Kuulostele vaan itseäsi, hyvähän se on.

emunainen: Ota rennosti saikulla. Toivottavasti selkä menee parempaan päin pian! Onnittelut liikkeistä! Se on ihana tunne se, kun niitä alkaa tuntumaan. On ihan normaalia, et vauva pitää pari hiljaisempaa päivää, sit se taas potkii voimakkaammin jonain toisena.

Enni-Maija: Mulla alkaa olla samanlainen fiilis, et pikkuisella alkaa olla tilan puutetta. Potkut ja venyttely ja punkeilu sattuu ihan oikeesti ja usein. Tuntuu, et se tulee masun läpi! Viime yönä supisti taas ikävästi, jolloin alaselkä ja -masu oli tosi kipeet. Kuin ois menkat alkamas...samanlainen fiilis.

Oisko tuo kuristava tunne närästystä? Varmasti vauva painaa sekä mahalaukkua että keuhkoja että kaikenlaista ahdistusta voi olla. Mua ainakin närästää välillä pahastikin. Myöskään suoraselkäisenä en voi istua kauan, vauva alkaa potkia ja on pakko kallistua takakenoon et voi istua.

ON: Ei ihmeempää uutta... Nyt heräs esikko, mentävä on.

Lizie 31+3

Vierailija
16/36 |
10.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tänään oli neuvola:

(edellinen neuvola oli 3 viikkoa sitten)

paino +530/viikko, =1,6kg/3viikkoa, alusta pitäen yhteensä +12kg

verenpaine 104/61

hemppa 117

sf 33 (+3cm edellisestä)

vyötärö makuullaan 108cm (+6cm edellisestä) ..oho.. =O

edelleen rt (mulle tulee aina mieleen että rt=rivitalo..)

sintin syke oli 147

ja pissa oli ok.

että, ihan mallillaan. mahan ympärys ja sf menee melkein identtisellä käyrällä edelliseen raskauteen verraten, mutta painoa on nyt onneks 5kg vähemmän. =)

voi pian ollakin, että siihen +15kg kieppeille tosiaan jään, niin kuin tää mun " painon nousun maksimi määrä" tavoite alussa oli. esikosta tuli yli 20kg, eikä ollenkaan huvittaisi samaa määrää kanniskella, ja sitten pudottaa..

en muistanut siitä kurkun kuristamisesta edes kysyä.. no, oli mitä oli.

ja närästys.. =/ olen mättänyt pakettikaupalla rennietä, että se on kyllä tuttu vitsaus.. ehkä 8 rennietä on päivittäin mulle aika normaali määrä.

jeps, isäntä kotiutuu kohta. ruuan laittoon..

(ja mun ei taaskaan tekisi mieli mitään muuta, kuin hornetteja tai nakkisämpylöitä+ketsuppia ja juustoa.. mutta ihan oikeata ruokaa noiden naposteltavien sijasta aion kuitenkin laittaa.. yök.)

-ennis- ja sintti rv 33+4

Vierailija
17/36 |
10.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

heipsulis!

Jotenkin oon ihan hyytynyt kirjoittelemaan, käyn koneella parin päivän välein ja kovasti luen kuulumisenne, mutta on niin jotenkin vaikeaa näpytellä jotain uutakin kun sitä omaa napaa.. : / laiska mikä laiska

Katrille pahoittelut negasta! Ehkäpä sitten seuraavasta tärppää!

Lizie, eikös vaan liikkeet jo satukin. Meidän minttu-vadelma potkii vielä niin tonne alas suoraan rakkoon ja kohdunsuulle, että välillä on oikeasti sellainen olo, että olisi pikkuinen jalka tuolla alapäässä " kurkkimassa" . Saisi jo kääntyä, mieluummin ottaisin potkut tuonne ylävatsalle. Saas nähdä, poitsu oli muistaakseni melkeinpä koko ajan " oikeinpäin" eli en muista edes varsinaisesti potkuja alaspäin.

Enniksellä oli mukavia neuvolakuulumisia, tosissaan hienoa jos painonnousun saat pidettyä aisoissa. Helpottaa loppuodotusta ja tietysti sitten jää vähemmän pudotettavaa synnytyksen jälkeen.

Joululahjalle tsemppiä ultran odotteluun!

Titi, upeasti oot saanut sitä selkää pidettyä kunnossa näinkin pitkään. Kaikkesi olet varmasti tehnyt juuri liikunnalla ja fysioterapialla, että selkä jaksaisi raskauden tuomatr rasitukset. Ja jos se selkä nyt ei vaan enää jaksa, niin sitten vaan saikkua! Toivottavasti perehdytykset meni hyvin, itselläni on vähän paha olo ja jotenkin syyllinen, kun jäin niin äkistään pois ilman että kerkesin " järjestelemään" itään. Toisaalta, esimiehen ja työkavereillakin on osaltaan vastuu valmistautua mun poisjääntiin. Meillä selvä valinta oli ettei sijaista palkata eikä muitakaan erityisjärjestelyjä. Saavat yrittää pärjätä..

omanapailen lopuksi vielä pikaseen. Olo on välillä hvyä, vaikka ei ne kaikki vaivat ole saikulla kadonneet. Noh, en olekaan ihan missään vuodelevossa vaan elän ja touhuan normaalisti, aina välillä huilaten. selkä kipuilee kokoajan, välillä kunnolla ja välillä lievästi juilien. Häpyliitos sen sijaan on alkanyut kiukuttelemaan enmmänkin, käveleminen ihan rauhallisestikin saa alapään kipeäksi. Turvotus on parempi, kunhan vaan maltan huilailla.

Kauhea järkkäilyvimma on iskenyt, tekee mieli laittaa pauikat kuntoon vauvantuloa varten. Toisaalta on tässä vielä aikaa hyvinkin, mutta toisaalta oon nyt jo niin kömpelö ja vaivainen, ettei sitä tiedä kuinka kauan jaksaa touhuta. Parasta tehdä nyt kun jaksaa! Tänään laittelin vauvelin vaatteita lipastoon meidän huoneeseen. oon pessyt vauvelin vaatteita ja järkännyt myös pikkukundin vaatekaappia.

Huomenna olisi sitten pikkumiehen 3-vuotisneuvola! Kauhean nopeasti aika menee, tuntuu että justhan tuo synty! Ja toisaalta siitä tuntuu olevan ikuisuus, välillä mietityttää ihan ahssut esim osaako sitä ihan pientä vauvaa enää pidelläkään ; )

jeps, nyt puutuu takapuoli. Palaillaan taas!

e-v + m-v 30+6

Vierailija
18/36 |
10.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ultrassa siis kävin maanantaina ja vauva näytti joka suunnasta ihan symmetriseltä. Molemmat jalat ja kädet heiluivat, vaikka pikkuinen olikin päivänokosilla. Lääkäri oli tosi mukava ja perusteellinen, ja jäikin tosi hyvä mieli. Kohdun suun tilanne on ennallaan, sormelle auki ja sentti jäljellä, joten nyt seurataan tilannetta. Uusi ultra-aika on rv 26-27. Jos nyt ei muuta hyvää voi repiä tästä raskaudesta (josta en siis ole juuri nauttinut kamalien pelkojeni vuoksi), niin ainakin pääsee useammin katsastamaan vauvan tilanteen. Mutta ensi viikostahan lähtien paranee mahdollisuudet henkiin jäämisestä, jos nyt synnytys lähtisikin syystä tai toisesta käyntiin.

Yritin myös udella Manun sukupuolta, mutta hänpä istui sievästi jalat ristissä jalkaterät kohdun suun päällä. Ei siis näkynyt ylä eikä alakautta minkään näköisiä värkkejä. No, jos tässä olisi vielä aikaa ottaa selvää.

Että hyvää tai ei - erinomaista kuuluu meille!

Nyt perheen pariin!

Pirpaliina & Manu rv 21+6

Vierailija
19/36 |
11.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhea kiire ollut vuoden vaihteen jälkeen täällä töissä. Olen tän vkoa keskittynyt tiiviisti siihen, että maanantaina oli perehdytys näille kahdelle meidän talossa olevalle joille osa mun töistä jaetaan ja loput hoitaa...en tiedä kuka...? Mutta siitä en aio ottaa stressiä koska minä se en sit ainakaan ole vähään aikaan. =)

Pikaisesti tulin neuvolakuulumiset kertomaan. Oli eilen.

fundus: +4,5cm (edellinen 21,5cm --> nyt 26cm) edelleen keskikäyrän ja alakäyrän puolessa välissä, mutta kasvanut samaa tahtia tasaisesti samoilla kohdin koko raskauden, joten kait ihan ok

verenpaine: 122/72

paino: +230g/per vko yht. 700g/ per 3vkoa

pissa: puhdas

tarjonta: rt (jee oli taas mallikkaasti kääntynyt pää alaspäin, niin kun viimeksikin kun lääkäri tsekkas tilanteen...kun päästiin sieltä lääkäristä niin seuraavana päivänä kävi taas kauhea myllerrys ja tuo venkula oli taas kääntynyt pystysuuntaan koska napakammat potkut tuntuivat tuolla alhaalla. Oikea termiitti. =)

vauvelin syke: 138-140 (poikasykkeeksi voisi moni nyt väittää tuota, mutta mä en usko noihin)...heh...vaikka itellä onkin ollut koko ajan jostain syystä se fiilis, että poika on tulossa

lapsiveden määrä: normaali

sikiön liikkeet: ++

Eli kuulemma oikein mallikkaasti raskau näyttäisi etenevän, mutta samoin kuin Enniksellä, Liziellä mullakin sellainen paineen tunne kaiken aikaa tuolla masun pohjassa ja varsinkin kun istuu...ihan kun menkat olis alkamassa...ja nyt selkä on alkanut kipuilla entistä enemmän. Neuvolan täti sai mulle ajan täksi päiväksi lääkärille, sille samalle joka ennen joulua just sanoi, että oman tuntemuksen mukaan tulen sitten vastaanotolle kun tuntuu, ettei enää jaksa. Ja nyt kyllä se tunne alkaa olla...nukun huonosti...heräilen joka vauvelin möyrintää ja se vauva pitä hereillä tai sitten herään muuten vaan kello 3 aamulla ja valvon pari tuntia. Lähde siinä sitten töihin kun silmät on ristissä eikä päässä liiku mitään. Joten se on tytöt sellainen tilanne, että tänään sitten lääkäri puntaroi mitä tehdään. Lääkäriaika on kello 13:00. Neuvolan täti oli eilen sitä mieltä, että olis sairasloman paikka, ennkö saan tällä töissä istumisella selkäni niin pahaan kuntoon, että viimeset vkot on sitten ihan kauheita ja synnytys voi mennä pahemmaksi. Että nyt vielä jos pääsen selkääni jumppauttamaan sinne uimahalliin vesijuoksulla ja pystyisin vähän kävelemään ulkona ja pitämään itseni muulla tavalla liikkeessä, eikä vain istua, niin se voisi auttaa. Ja tietysti nimenomaan, että pääsen oikaisemaan kun selkä ja tuo vatsajomotus ja kylkikivut käy tuskaiseksi. Uskon ja toivon, että tänään on siis mun viimeinen työpäiväni. Se VOI tulla täällä hieman yllätyksenä, mutta olen kyllä vihjannut kaiken aikaa, että näin voi käydä. Tunnen, että oman osani olen täällä saanut tehtyä ja vielä sit loput tekemättömät työt delegoin muille ennenkö pois jään. Mutta ensin siis sinne lääkäriin ja sitten vasta katotaan miten kävi.

Sit jos saikkua napsuu, niin ehkä mäkin saatan piipahtaa kotikoneella useammin kun mitä nyt olen jaksanut.

Joku kirjoitti noista vauvan tavaroiden järjestelyvimmasta ja sellainen löytyis täältäkin, mutta ei ole jaksanut enää työpäivän jälkeen. Mut ehkä nyt jos sit aina vähän kerrallaan jaksais touhuta niitäkin. Sais siskolla pari muovikassillista vauvanvaatteita joita jo hypistelin, mutta niitä sit alan pikku hiljaa pesemään ja jo niitä mitä siltä sain aikaisemminkin. Alan raivata kodinhoitohuoneen kaapista tilaa vaatteille ja vauvan tavaroille. Se pinnis on tosi ihana. Tosin se vielä on ihan täynnä äitiyspakkausta ja muuta patjaa ja sälää, mutta ehkä sitäkin on sit aikaa laittaa kuntoon. En vielä ole varma ompelenko itse pehmusteet pinniksen reunoille vai ostanko uutena. Kauheesti ideoita olis mutta en ole jaksanut alkaa vielä niitä toteuttamaan. Mut ehkä sit jos tässä nyt tulee kotiin jäänti. Ehtii levätä kun sille tuntuu ja muun ajan yrittää sit touhuta normaalisti. Pääasia, ettei tarttis istua tätä 8h päivässä.

Mutta palaan vielä tarkemmin kun selviää tuon lääkärikäynnin jälkeen oma kohtalo. Ja sitten YRITÄN kommentoida muidenkin kirjoituksia. Nyt vielä töitä...

titi ja touhukas kirmula 30+6

Vierailija
20/36 |
11.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mukavaa torstai päivää exille!!!Titillä oli kivoja neuvolakuulumisia,hienoa ja hyvää alkavaa lomaa,jos se tänään alkaa:-)Pirpaliinalla ihanat ultrakuulumiset,onnea,onnea,onnea!!!!Se on kyllä niin helpottavaa saada tietää,että kaikki on hyvin sillä pikkuisella!!!Ittelleni ei kummia,lepäilly oon,että selkä jaksais taas ens viikolla palata mun mukana töihin,on kyllä toi motivaatio jossain paikassa nimeltä hukka:-)Mistäs sen kaivais....Ittellä on maanantaina neuvola ja pääsee kuulemaan jyskettä ja vähän on jo kyseltääväkin kertyny!!!Lude liikkuu tosi paljon yleensä ja sitten välillä saattaa olla tosi pitkään hiljasta ja sitten se taas heräilee ja muksii mammaa:-)KIVAA!!!!!!!!!!!!On tää vaan niin hienoa,että viimeinkin saa kokea tän ja ei voi kun toivoa,että se pikkuinen terveenä sieltä tupsahtais toukokuulla!!Mitään en oo varmaan koskaan näin paljon toivonut!!!Se on nyt jo mun silmäterä ja taitaa olla vähän ukonkin:-)Kun toissa yönä heräsin siihen,kun äijä tuijottaa mua ja masua vuorotellen keskellä yötä ja paijaa masukumpua yltiöpäisen rakastuneen näköisenä,se jos mikä oli todella liikuttavaa ja tippa tuli linssiin,kun seurasin sitä touhua!!!Mutta eipä ihmeitä....hyviä vointeja kaikille ex-haahuleille ja ihanaa torstai päivän jatkoa!!!!Palataan taas!!!!

-Emunainen ja lude 21+5-