Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys hyvinvointialueen "asiantuntijoille" eikö ole olemassa järjestelmää

Vierailija
05.01.2024 |

joka helpottaisi työntekijöiden ja asiakkaiden arkea. Istu nyt odottamassa koko päivä tai viikko odottaen yhteydenottoa hyvinvointilaueelta.

Olen odottanut 6 päivää takaisin soittoa hoitotarvikejakelusta. Laitettu alkuun sähköisen portaalin kautta tilausta, johon ei tule mitään kuittausta. Ohje sanoo pyrimme soittamaan viikon sisällä ja soitamme enintään kaksi kertaa. Miten normaali ihminen voi käydä töissä ja olla aina valmiudessa vastaamaan? Jos ja kun tilauksen saa läpi, toimitus kestää noin 2 viikkoa ja tulee postiin. 

Eikä voida luoda järjestelmää jossa määritetään tarkka aika takaisisoitolle edes päivän tarkkudella. Ennen vanhaan jopa lääkärille varattiin soittoaika tiettyyn aikaan. 

Sähköisiä järjestelmiä on kehitettävä niin että tietää onko tilaus tai viesti mennyt perille. Ihmisten nimiä ei löydy netistä, ei edes oheisen palvelun esimiesten. Keskitettyyn palvelu ohjaukseen kun soittaa, (anonyymiä sekin) soitosta ei tehdä kirjauksia ja he eivät voi auttaa kun ei kuulu heidän toimialaan. 

Joku täällä varmaan kommentoi älä tarvitse mitään, en todellakaan turhia tarvitse. Lapsellani sattuu olemaan sairaus joka tarvitsee hoitoa ja tarvikkeita. 

 

Osaisiko kenties tekoäly tai joku viisaampi taho hoitaa asia, jos korkeapalkkaiset asiantuntijat eivät osaa. 

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kahdeksan