KEVYESTI KESÄÄN vko2 löpinät
Jess!! Miinustahan se oli ja ihan kunnolla niin kuin jo taisin eilenkin kertoilla! En muista enää pähkäilinkö punnituspäivää sunnuntai vai maanantai mutta kyllä kait se tää maanantai sitten kumminkin! On vaan ennen ollu sunnuntai ja siihen jo tottu =) Mutta tästä on tosi kiva jatkaa! Empä muista koska olis taas hyvä viikkopunnitus ollu, eli tuli tarpeeseen! Ja eka lahjus ansaittu =P Mies pyys vinkkilistan, haluaa kuulemma ite valita ja yllättää! Ressukka joutu heti hommiin, mut niinhän se oli tarkotuskin! Nyt 85kg:n asti saan joka kilosta jotain ja sit puolentoista kilon välein että koko tili mee mun laihiksiin =DD Hih, niinku pitemmän päälle olis pelkoo!!
Eilen miehen kanssa juteltiin illalla pitkä tovi tästä meitin ruokavaliosta kun mähän epäilen ittelläni tuota hiivasyndroomaa mutta vaikee on muuttaa koko syömätapansa ja olla ilman SUKLAATA =/ Karkkeja nyt jo pystyn jotenkuten olemaan ilman. Mutta sovittiin nyt että mies tsempatakseen on loppukuun ainakin myös ilman mitään herkkuja. Ja siis en koske niihin minäkään! Tähän kuuluu siis karkit, suklaa, shipsit, pullat, jäätelöt...periaatteessa nuihin en sais koskea enää ollenkaan (kait koskaan) Saas nähdä!! =O Mutta toisaalta jos tolla ei paino tipu ni huh huh!
Eli ens viikon olen laskematta pisteitä ja katon että mitä tekee terveellinen ruokavalio! Sillä sitähän tuo on vaikka lihaa tuleekin sitten syötyä enempi kun pelkillä rehuilla kun ei nälkä pois pysy! (ja makaronit ja jauhot ja perunahan on kanssa pahasta). Kaipa tää on vähän niinku karppausta tai jotain. Mut pitää ottaa asenne, että innolla uutta kohti! Nyt on märehditty tarpeeks ja koko joulu syöty menettämisen tuskassa!!
Kommentit (24)
henk.koht että nää löpinät ja punnitukset on eri pinossa. Kahta löpinäpinoa viikossahan ei edes ole. Mutta jotenki on kiva kun ei tarvii täältä juttujen seasta ettiä noita punnitustuloksia vaan ne näkyy helposti tuolta omasta pinosta. Mutta tää vaan mun mielipide ;)
Aika hyvin menee tämäkin viikko muuten mutta suklaata olen jonkin verran syönyt. Oikeastaan testaillut reaktiotani siihenkin kun maanantaina sinne lääkärille menen. Ja nyt tiedän että inha olo tulee siitäkin ja oikeastaan se on nyt auttanu siihen että mun ei tee sitäkään niin enää mieli kun viimosen kuukauden olisin voinut elää pelkällä suklaalla. Eli siis ihan hyvä toisaalta että olen syöny nyt niin ei tee pahaa luopua siitäkään!!
Tänään tarttis crossailla kun se on jäänyt tällä viikolla vasta yhteen kertaan..yleisen väsymyksen takia. Taitaa tää suklaansyönti väsyttää ;D
Nyt kova tsemppi päälle ja maanantaina hyvää tulosta..vaikka ihan niin huippua en voi edes odottaa kun vaihdan sitä vaakaa joka näyttää sen 400g enemmän kuin vanha..mutta yhden viikon se vaan kirpasee =)
Laitoin jo tiedot tuonne punnituspinoon. Tulee pikainen viesti nyt, lapsi heräsi! Palaan! :)
eli olisin vielä mukaan tunkemassa :) Mukavampaa laihduttaa näin porukassa, saa ideoita ja tsemppiä muiden onnistumisesta!
Minun laihdutustapa on, että kaikki herkut on jätetty pois. Raakaa, mutta minun itsehillinnälläni (jota ei ole) ei herkkupäivät yms. onnistu. Sitten, kun tavoite 65 kg on saavutettu, saa joskus syödä hyvää, mutta jos paino alkaa nousta yli 65 kg:n niin taas herkut pois. Mutta kunhan nyt sinne edes pääsis... ;) Ai niin, yksi ainoa herkku on sallittu nimittäin kevytjäätelö!
Piakkoin meillä on suunnitelmissa ostaa soutulaite, että kiinteytyiskin. Vaunulenkkejä teen 3-4 krt/vk.
Tuo palkitsemissysteemi kuulostaa kivalta! Pitääkin kysyä mieheltä, että tarjoaisiko se vaikka ihanan illallisen jossain tositosi kalliissa ravintolassa aina kun on 5 kg lähtenyt.
Enkeli lähtee nyt ruokkimaan jälkikasvua :)
Hei palattaisko takaisin yhteen viestiketjuun viikossa? Viestien määrä näyttää pikkasen jo pudonneen ja musta ainakin tuntuu jotenkin hankalalta seurata kahta viestiketjua. Mutta tää on tietty vaan mun mielipide. Mua helpotti se kun joku kertoi että viestiketjuun voi klikata aina sen uusimman viestin päällimmäiseksi tai sitten klikata suoraan vaikka sivunumero 6 jolloin ei tarvitse katsoa koko ketjua alusta lähtien.