Suomessa miesten kauneusleikkaukset ja laittautuminen ovat edelleenkin tabu, miksi?
Esimerkiksi Etelä-Koreassa on luonnollista miesten meikkaavan ja käyvän kauneusleikkauksissa eikä tuollaista yhdistetä siellä suoraan mihinkään seksuaaliseen suuntautumiseen, kuten ei pidäkään koska ne ovat eri asiat.
Kyllähän täytyy myöntää että omaan makuun tykkään nuorten miesten ulkonäöstä muun muassa siellä. Minusta on hienoa jos mies uskaltaa meikata.
Suomessa tuntuu olevan sellainen "pakkonormikulttuuri, ja jos et ole siinä maskuliinisessa ja joskus myrkyllisessä heteroliikkeessä mukana tuomitsee jotkut vanhat risuparta raksaukot," todellakin?
Kunpa huolehtisimme enemmän omista asioistamme kuin "tuomitsisimme" muita.
Ja pyydän, perustelkaa vastauksenne oli se negatiivista tai positiivista tai niillä ei valitettavasti ole arvoa kun niistä ei ilman perusteluja saa selkoa.
Kommentit (28)
Enemmän pitäisi ihmisten pohtia kauneusleikkausten turhuutta useimmissa tapauksissa.
Olen huvittanut itseäni ajatuksella mitä tapahtuu kun kaksi useaan kertaan leikattua ihmistä ihastuu toisiinsa ja haluavat lapsen. Lapsihan saa ulkonäköpiirteet leikkelemättömiltä vanhemmiltaan, joten kokevatko he sitten oman lapsensa niin vastenmielisen rumaksi, että lapsikin pitää käyttää kauneusleikkauksissa?
Eläinmaailmassahan on se uros mikä on näyttävin. Jotta pärjää soitinmenoissa.
Olettaisin että treffiapit tekevät että miesten kiinnostus omaan ulkonäköönsä on noussut huimasti. Siinä on se nopea hetki kun tullaan vedetyksi oikealle tai vasemmalle.
Siisti sopiva pukeutiminen tilanteesta riippuen, hoidetut hampaat, hiukset/parta/viikset siistitty.
Vierailija kirjoitti:
Olettaisin että treffiapit tekevät että miesten kiinnostus omaan ulkonäköönsä on noussut huimasti. Siinä on se nopea hetki kun tullaan vedetyksi oikealle tai vasemmalle.
Siisti sopiva pukeutiminen tilanteesta riippuen, hoidetut hampaat, hiukset/parta/viikset siistitty.
Hoidetut nahkakengät jos sellaset jalassa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä söit aamiaiseksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä haluan miehen näköisen miehen enkä mitään meikattua ja leikeltyä muovinukkea.
Siitä vain, anna "leikeltyjen muovinukkien" elää omaa elämäänsä.
Missä mä olen kieltänyt heidän oman elämän elämisen? Mähän kirjoitin vain, että mua ei kiinnosta tuollaiset miehet.
Tosi hölmö aloitus. Mene ja tee, ap. Kukaan ei kiellä, kunhan itse maksat ja oot oikeustoimikelpoinen.
Metroseksuaalisuus ei ollut tabu 2000-luvun alussakaan saati nyt. Siistit miehet on jess!
Mun mielestä ei ole tabu. On normaalia että mies käy kosmetologilla tai käyttää meikkiä.
Nykyään nuoret miehet osaavat pukeutua kivasti. Käyttävät ihonpuhdistusainetta, kasvovoidetta jne. Toista se oli mun nuoruudessa.