Miksi kokoomus vain nostaa kannatustaan vaikka Suomessa ei kuulemma tykätä "köyhien kyykyttämisestä"?
Nyt en hyväksy sitä selitystä että "rikkaat" alkavat äänestämään kokoomusta. He tekivät sen jo aikaisemmin. Mistä kokoomus vetää itselleen kannatusta?
Kommentit (742)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
joko alkaa tällä itkemisellä tuet nousee.toivottavasti joku poliitikkokin lukee ni saadaan vähän terästystä näihin tukien leikkauksiin.
Mä luulen, että itku tulee asuntovelkaisille, kun työt tullaan tekemään halvemmalla.
miks jankutat tota samaa paskaa.mulle ihan yks hailee ei ole eurookaa velkaa mut rahaa on tilillä 70 000e.
Kerrostalossa ollaan vastuussa naapureiden yhtiölainoista ja vastikkeista ja jos taloyhtiö menee konkurssiin niin kaikki menettävät asuntonsa ja velka jää niille kenellä sitä on.
Asuntokauppa on jäässä ja vuokra-asunnoista on iso ylitarjonta Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on vielä osa happamana töissä, kun pomo sanoo, että osa on tarjoutunut pienemmällä palkalla töihin, suostutko laskemaan palkkaa vai otatko irtisanomislapun.
lapun tietenkin jään kohta eläkkeelle.
Kyllä hallitus sen tietää, että kun tukia leikataan niin ihmiset tulee halvemmalla töihin.
Jokainen haluaa ruokaa.
Irtisanomissuojan heikennys on tulossa niin vapsutuu työpaikkoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on vielä osa happamana töissä, kun pomo sanoo, että osa on tarjoutunut pienemmällä palkalla töihin, suostutko laskemaan palkkaa vai otatko irtisanomislapun.
Hyvä, saat maksaa hoitomaksuja eläkkeen suuruuden mukaan. Ne on tulosidonnaisia.
Sun asunto on arvoton. Nuoremmat sukupolvet ei maksa siitä mitään.
Jos asut omakotitalossa niin muista hiekoittaa hyvin ettei postipoika kaadu, joudut maksamaan sen sairaalalaskut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä, saat maksaa hoitomaksuja eläkkeen suuruuden mukaan. Ne on tulosidonnaisia.
Jos asut omakotitalossa niin muista hiekoittaa hyvin ettei postipoika kaadu, joudut maksamaan sen sairaalalaskut.
90-vuotiaana raahaat hiekkasäkkiä.
Vierailija kirjoitti:
joko alkaa tällä itkemisellä tuet nousee.toivottavasti joku poliitikkokin lukee ni saadaan vähän terästystä näihin tukien leikkauksiin.
Lukee varmasti.
Palkkojen puolitus julkisella on hyvä idea.
Vierailija kirjoitti:
rahaa menee kokoaja iha saakelisti oikee hävettää.firma ja pääomatulot tuottaa enemmän kun kerkee tuhlaa.
vene 39 000e mökki 120 000e puhelin 990e. koht vähä ravintelii syömään ja juomaan 500e on mentävä rahaa.
mites teillä kela loisilla?
Nuo summat on tilillä kasvamassa korkoa. Puhelin on 200€, sen kalliimpaa en tarvitse. Lomilla ei hillota mökillä vaan mennään ulkomaille. On nääs itsetunto sen verran hyvä ettei tarvitse esittää mitään eikä ostaa muilta hyväksyntää ylihintaisilla leluilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lukee varmasti.
Palkkojen puolitus julkisella on hyvä idea.
Pitäisikö varmuuden vuoksi laittaa sähköpostia kokoomukselle julkisen palkkojen puolittamisesta ja työttömien palkkaamisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vuorolisien lisäksi lähtee sairaslomapalkka.
Ja tulee paikallinen sopiminen eli voi tarjoutua pienemmällä palkalla töihin ja lisäksi saa irtisanoa helposti.
Toi 595 työmarkkinatuki ei riitä mihinkään, että aivan varmasti kohta vakituisia vaihdetaan halvempiin.
hyvin näyttää riittävän teille tapatyöttömille pummeillekki
Mä olen töissä tällä hetkellä, mutta lomalla.
Niinkö teillä sijaisista puhutaan?
Onko teillä myös osa-aikatyö sossupummeja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
on teillä kela pummeilla jutut.oletko kuullut sellaisesta kun raha??. mulla on sitä sulla ei.tuutko kantaa hiekka säkkii maksan 200e
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
on teillä kela pummeilla jutut.oletko kuullut sellaisesta k
Eikö lyhyt pikkumies jaksa kantaa hiekkasäkkiä itse. Oletko sä joku 70-kiloinen kukkakeppi?
Joo en usko näihin mielipide mittauksiin. Ja pitääkö niitä jatkuvasti mittailla. Ihan propagandaa koko touhu. Suomi ei kyllä tällä pelkällä kyykyttämisellä paranna talouttaan mitenkään. Olen työelämässä ja olevinaan keskituloinen. Mutta todellisuudessa elämiskulujen ja lastenharrastus kulujen jälkeen olen köyhällistöä. Rahat ei riitä todellisuudessa mihinkään ja jotenkin vaan rämmitään eteenpäin. Olen jopa yrittänyt hankkia lisätöitä mutta ei niitä extrakeikkojakaan ole tällä hetkellä tarjolla. Niin hiljaista ja jäätynyttä on touhu Suomessa. En todellakaan ole kateellinen työttömille. Harva järkevä kotona väkisin paikallaan makaa. Kyllä esim. lisätöiden tekemisestä on tehty niin vaikeaa.
Tyypillinen mies johtaja. Ei maksa edes naisille palkkaa työstä.
olen onnistunut vuoden aikana siinä että työtä tekevät vihaa työttömiä entistä enemmän. ja meitä on 2milj teitä luusereita 300 000.kohta on tuki pellellä vaikeeta.
Vierailija kirjoitti:
Tyypillinen mies johtaja. Ei maksa edes naisille palkkaa työstä.
Ja vaimo on uusavuton laiska paska. Niillä käy siivooja ja jouluruoat oli valmisruokia.
Auto on automaatti vaihteinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
on teillä kela pummeilla jutut.oletko kuullut sellaisesta k
Luulen, että sinun kannattaisi ennemmin palkata äidinkielen opettaja...
Vierailija kirjoitti:
Kukaan järkevä työnantaja ei vaihda ammattitaitoista porukkaa työttömiin. Töissä pitää myös pärjätä ,ei palkka kaikkea ratkaise.
Vierailija kirjoitti:
olen onnistunut vuoden aikana siinä että työtä tekevät vihaa työttömiä entistä enemmän. ja meitä on 2milj teitä luusereita 300 000.kohta on tuki pellellä vaikeeta.
Me taas inhotaan teitä vakituisia ja ilmoitetaan teidän pitkät kahvitauot ja salatupakalla käynnit kaupunginvaltuustoon ja valtiolla Helsingin pääkonttoriin.
Vierailija kirjoitti:
Joo en usko näihin mielipide mittauksiin. Ja pitääkö niitä jatkuvasti mittailla. Ihan propagandaa koko touhu. Suomi ei kyllä tällä pelkällä kyykyttämisellä paranna talouttaan mitenkään. Olen työelämässä ja olevinaan keskituloinen. Mutta todellisuudessa elämiskulujen ja lastenharrastus kulujen jälkeen olen köyhällistöä. Rahat ei riitä todellisuudessa mihinkään ja jotenkin vaan rämmitään eteenpäin. Olen jopa yrittänyt hankkia lisätöitä mutta ei niitä extrakeikkojakaan ole tällä hetkellä tarjolla. Niin hiljaista ja jäätynyttä on touhu Suomessa. En todellakaan ole kateellinen työttömille. Harva järkevä kotona väkisin paikallaan makaa. Kyllä esim. lisätöiden tekemisestä on tehty niin vaikeaa.
ei ne mitään järkevää porukkaa olekkaan on niin sanottua yhteiskunnan ylijäämä roskaa.mut tta valtio antaa sen verran hiluja että pysyvät hengissä.