Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kokoomus vain nostaa kannatustaan vaikka Suomessa ei kuulemma tykätä "köyhien kyykyttämisestä"?

Vierailija
05.01.2024 |

Nyt en hyväksy sitä selitystä että "rikkaat" alkavat äänestämään kokoomusta. He tekivät sen jo aikaisemmin. Mistä kokoomus vetää itselleen kannatusta?

Kommentit (742)

Vierailija
321/742 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi kyllä mielenkiintoista kuulla lapsen selitys varsinkin kun tarhassa on muita hoitajia näkemässä.

Tuomari ymmärtää, että pienen lapsen kertomuksessa on puutteita. Uskoo silti sen, että työtön hoitaja pani päiväunien aikana sormen pimppiin. 

Siis lapsen isä vai. 

Työttömällä ei ole tilaisuutta opettaa lapselle tarinoita. Kotona aikaa on paljon...

Vierailija
322/742 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset ovat omituisen varmoja siitä, että työttömyys ei koskaan kosketa itseä. Rakennusalan jäätävä kyykkäys toki nyt osoittaa luulot vääriksi, mutta liian myöhään. Moni asunto menee lihoiksi ja ilkeä yllätys odottaa niitä, jotka ihan hetki sitten haukkuivat osaa kansasta loisiksi. Nyt pääsevät kokemaan, mitä köyhyys ja epätoivo on, kun turvaverkko puretaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/742 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoomuksen kannatuksen nousun taustalla ovat presidentinvaalit, ja kun kokoomuslainen Alexander Stubb on ehdokkaana, niin tietysti muutenkin kokoomusta äänestäneet äänestävät sitä.

Kun presidentti on valittu, niin maaliskuun loppupuolella kokoomuksen kannatus alenee nykyisestä huomattavasti.

Vierailija
324/742 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan sinä. Tarhassa kun on muita hoitajia samoissa tiloissa. 

Lääkärin lapsesta lasu ja lisäksi lääkärille kunnianloukkaus syyte. 

Lapsen kertomusta uskotaan. Työtön linnaan.

Kuule, sun lapsesta lasu ja lapsi huostaanottoon. 

Tarhassa on monta työkokeilijaa samalla kertaa. Vai sellasta te kotona teette. 

Vierailija
325/742 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokoomusta äänestän jatkossakin ni tiedän että kotona makoilijat ovat köyhiä mistä saan mielihyvää.

Vierailija
326/742 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai kukaan usko noita galluppeja tai tilastoja? Kaikkihan sen tietää että tulos päätetään ensin jonka jälkeen aletaan etsimään sopivia vastaajia että saadaan se tilattu tulos.

Valhe, emävalhe, tilasto ja galluppi

Mitä itse olen varsinkin tilastoja seurannut niin kyselyt niihin tilastoihin tehdään tuhannelle uusimaalaiselle jonka jälkeen aletaan valehtelemaan että koko Suomi on tätä mieltä vaikka todellisuudessa Uudenmaan rajojen ulkopuolella ei voi edes osallistua kyselyihin tai haastatteluihin

Ei kannata uskoa vasemmiston lanseeraamiin salaliittoteorioihin.

Vierailija
327/742 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi kyllä mielenkiintoista kuulla lapsen selitys varsinkin kun tarhassa on muita hoitajia näkemässä.

Tuomari ymmärtää, että pienen lapsen kertomuksessa on puutteita. Uskoo silti sen, että työtön hoitaja pani päiväunien aikana sormen pimppiin. 

Siis lapsen isä vai. 

Työttömällä ei ole tilaisuutta opettaa lapselle tarinoita. Kotona aikaa on paljon...

Opettiko isi sinulle tuollaisia puhumaan. Saat hienon lelun, jos kerrot totuuden. 

Vierailija
328/742 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei Suomessa köyhiä kyykytetä. Se että ei enää mahdollisteta LÖHÖÄMISTÄ toisten siivellä EI OLE kyykyttämistä.

Suomesta on tullut löhöily-yhteiskunta. Suomessa on liikaa kaiken maailman Almoja.

Pitääkö sitten lootus-asennossa olla työtön?

Vierailija
329/742 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jostain syystä keskiluokan ja duunarien eivät nyt vielä oikein ymmärrä, että juuri heiltä ja heidän lapsiltaan (varsinkin opiskelijoilta!) Viedään nyt koko turvaverkko alta. Se, joka äkillisen työttömyyden tai sairauden seurauksena piti ihmiset kuitenkin vielä kiinni omistusasunnoissaan ja pois sossun luukulta, jossa tiliotteet syynätään kuin holhouksen alaiselta.

Nyt jää siis enää juuri tuo toimeentulotuki eli holhous, kyttäys ja ihan kaikkien olemassa olevien tutkimusten mukaan se kaikista syvin loukku. Tämän vuoksi me "vassarit itketään". En minä itseni vuoksi itke, minä olen opettajana vakivirassa. Itken opiskelevan poikani puolesta, itken raksalta työttömäksi juuri jääneen lähisukulaisen puolelta. Siellä menee talo nyt myyntiin. Pankki ei anna lyhennysvapaata kuin pari kk.

En minä halua tämmöistä yhteiskuntaa! Jatkan siis erittäin äänekästä vastustusta hölmöläisten politiikalle.

Suomessa jokainen saa valita elintasonsa. Lääkärinä ei olisi huolta sen enempää pojalla kuin lähisukulaisella.

Mutta ei. Vassarin pitää saada hulppea elintaso järjestämällä performasseja festivaaleilla...

Vierailija
330/742 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis lapsen isä vai. 

Opettiko isi sinulle tuollaisia puhumaan. Saat hienon lelun, jos kerrot totuuden. 

Lapsi huostaanottoon ja isille kunnianloukkaus syyte. 

Kaikki valtakunnassa hyvin. 

Pari, joka ei saa omaa lasta saa kaipaamansa sijaislapsen.

Vierailija
331/742 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pankaa taas merkille oikeistolaisten kommenteista niiden ylimielinen ja ilkeä sävy.

Ja, toivon, vaikkakin uskon että turhaan: ymmärtäkää!

Vierailija
332/742 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kokoomusta äänestän jatkossakin ni tiedän että kotona makoilijat ovat köyhiä mistä saan mielihyvää.

Minäkään en halua, että työni hedelmät viedään sen takia, että joku demari voi juoda kaljaa sohvalla. Olenko paha ihminen?

Vierailija
333/742 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jostain syystä keskiluokan ja duunarien eivät nyt vielä oikein ymmärrä, että juuri heiltä ja heidän lapsiltaan (varsinkin opiskelijoilta!) Viedään nyt koko turvaverkko alta. Se, joka äkillisen työttömyyden tai sairauden seurauksena piti ihmiset kuitenkin vielä kiinni omistusasunnoissaan ja pois sossun luukulta, jossa tiliotteet syynätään kuin holhouksen alaiselta.

Nyt jää siis enää juuri tuo toimeentulotuki eli holhous, kyttäys ja ihan kaikkien olemassa olevien tutkimusten mukaan se kaikista syvin loukku. Tämän vuoksi me "vassarit itketään". En minä itseni vuoksi itke, minä olen opettajana vakivirassa. Itken opiskelevan poikani puolesta, itken raksalta työttömäksi juuri jääneen lähisukulaisen puolelta. Siellä menee talo nyt myyntiin. Pankki ei anna lyhennysvapaata kuin pari kk.

En minä halua tämmöistä yhteiskuntaa! Jatkan siis erittäin äänekästä vastustusta hölmöläi

"Suurin osa kalliista ostolääkäreistä tekee vain 1- 2 työpäivää viikossa Pirkanmaalla."

https://yle.fi/a/74-20054509

Vierailija
334/742 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pankaa taas merkille oikeistolaisten kommenteista niiden ylimielinen ja ilkeä sävy.

Ja, toivon, vaikkakin uskon että turhaan: ymmärtäkää!

Voisitko viitata yhteenkään viestiin, jossa vassari ymmärtää keskiluokkaista suomalaista?

Vierailija
335/742 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minä halua tämmöistä yhteiskuntaa! Jatkan siis erittäin äänekästä vastustusta hölmöläisten politiikalle.

Olet käsittänyt yhteiskunnan tuet väärin. Ei niillä ole tarkoitus kustantaa jatkuvasti koko elämää, jos asuu omistusasunnossa. Ne ovat vain tilapäisiä apuja hätätilanteissa, ja siksi ne on tarkoitettu. Osa tuista on revähtänyt liian laajoiksi, kuten asumistuet, jotka olisi järkevää poistaa muilta kuin oikeasti hädänalaisilta, mm. sairailta ihmisiltä. Keskituloisilta menee jo nyt 30 - 50 prosenttia veroina jokaisen kuukauden palkasta jaettavaksi muiden taskuun, vaikka omaakin elämistä pitäisi rahoittaa. Veroja ei voi enää nostaa maailman verotuksen kireimpiin kuuluvassa maassa. Tukia on pakko tarkastella järkevästi, kuten hallitus nyt tekee.

Vierailija
336/742 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jos et halua tällaista yhteiskuntaa, tee jotain konkreettista asialle: eroa julkisen sektorin virasta ja ryhdy nettomaksajaksi. Niistä ja erityisesti firmaansa kasvattavista yrittäjistä meillä Suomessa on pulaa, ja siksi julkinen sektori on kroonisessa resurssipulassa huolimatta erittäin korkeista veroasteista.

Tilanne ei muutu mitenkään vasemmistoa äänestämällä: julkisen sektorin on budjetoitava resurssit tulojen ja menojen mukaan. Voit myös valittaa ja vinkua asioista vaavipalstalla, ei vaikuta reaaliteetteihin

Vierailija
337/742 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Suurin osa kalliista ostolääkäreistä tekee vain 1- 2 työpäivää viikossa Pirkanmaalla."

https://yle.fi/a/74-20054509

Menepä siis opiskelemaan lääkäriksi. Koulutus on ilmaista, demari! 

Vierailija
338/742 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei Suomessa köyhiä kyykytetä. Se että ei enää mahdollisteta LÖHÖÄMISTÄ toisten siivellä EI OLE kyykyttämistä.

Suomesta on tullut löhöily-yhteiskunta. Suomessa on liikaa kaiken maailman Almoja.

Juuri kaltaistesi typeryys johtaa kokoomuksen ja perse puolueen  suosioon, hirvittävä KATEUS kun vasemmisto yrittää mahdollistaa köyhän lapsellikin kohtuullisen elämän ja samat mahdollisuudet kuin  keskiluokkaisella lapsella. 

Miksi kukaan haluaisi elättää muita joita työ ei kiinnosta?Tässä ei ole kysymys kateudesta.Lapselle saa kohtuullisen elintason tekemällä töitä.

Vierailija
339/742 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minä halua tämmöistä yhteiskuntaa! Jatkan siis erittäin äänekästä vastustusta hölmöläi

Yritystukia ja palkattomia työkokeilijoita, vaikka osa kaupoista tekee hyvää tulosta. 

Kauppiaan kuulusi ottaa kaikki työntekijät 40 h viikko tunneilla. 

Nyt ei ja asumistuki on yritystuki myös. 

Vierailija
340/742 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet käsittänyt yhteiskunnan tuet väärin. Ei niillä ole tarkoitus kustantaa jatkuvasti koko elämää, jos asuu omistusasunnossa. Ne ovat vain tilapäisiä apuja hätätilanteissa, ja siksi ne on tarkoitettu. Osa tuista on revähtänyt liian laajoiksi, kuten asumistuet, jotka olisi järkevää poistaa muilta kuin oikeasti hädänalaisilta, mm. sairailta ihmisiltä. Keskituloisilta menee jo nyt 30 - 50 prosenttia veroina jokaisen kuukauden palkasta jaettavaksi muiden taskuun, vaikka omaakin elämistä pitäisi rahoittaa. Veroja ei voi enää nostaa maailman verotuksen kireimpiin kuuluvassa maassa. Tukia on pakko tarkastella järkevästi, kuten hallitus nyt tekee.

Joka viides maksattaa asumisensa muilla ihmisillä. Miten voi olla? Onko meillä sairaita ja vammaisia joka viides? Vai onko meillä vaan röyhkeitä muiden kustannuksella eläviä liikaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan seitsemän