Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Presidenttiehdokkaista 77,78% sanoo että sukupuolia on enemmän kuin 2

Vierailija
04.01.2024 |

Luulin ettei eduskuntavaaliehdokkaiden joku 48% voisi pahemmaksi mennä, mutta kyllä, pressaehdokkaat vetävät valtavat pohjat. Eduskuntavaaliehdokkaista joku 48% luulee että sukupuolia on enemmän kuin 2, pressaehdokkaista 77,78%

Kommentit (92)

Vierailija
21/92 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta sukupuolia on kaksi. Piste.

On kuitenkin täysin merkityksetöntä, mitä tuleva presidentti on asiasta mieltä. Ei kuulu presidentin toimivaltaan mitenkään tämä asia.

Opetelkaa nyt hyvät ihmiset erottamaan oleelliset seikat epäoleellisista. :D

Se ON oleellinen asia mitkä ovat presidentin arvot ja käsitys elämästä. Jos presidentti pelkää wokeporukkaa enemmän kuin totuuden sanomista, niin miten sen voi kuvitella puolustavan suomalaisia miltään? Jopa isommalta uhalta?

Vierailija
22/92 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika pimeetä porukkaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/92 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
24/92 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ah, sinä siis tiedät paremmin kuin ne vuosikausia opiskelleet terveyden ammattilaiset joiden mukaan muunsukupuolisuus on oikea juttu ja sukupuolenkorjaushoidot joillekin ihmisille hyvä ratkaisu. Ihan höpöjä puhuu psykiatrit, kyllä arvon Vauva.fi-korkeakoulun käynyt AP tietää paremmin ja voi täten kritisoida presidenttien kantoja asiaan. 

Jos sukupuolia on enemmän kuin kaksi, niin mikä sitten on se oikea määrä? Jos 2 on väärä määrä, niin mikä on oikea?

Fakta on, biologisia sukupuolia on kaksi. Eikä yhtään enempää. Naaraspuolinen tuottaa suuria sukusoluja eli munasoluja ja urospuolinen tuottaa pieniä sukusoluja eli siittiöitä. Pääsääntöisesti naaraspuolinen myös tuntee itsensä naaraspuoliseksi ja urospuolinen tuntee itsensä urospuoliseksi, mutta on olemassa tästä pääsäännöstä poikkeavia yksilöitä. Nämä poikkeukset, erilaiset sukupuolikokemukset eivät kuitenkaan ole mitään lisäsukupuolia. 

Vierailija
25/92 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä tämä kertoo vain miten kalastellaan ihmisten ääniä. 

Vierailija
26/92 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta sukupuolia on kaksi. Piste.

On kuitenkin täysin merkityksetöntä, mitä tuleva presidentti on asiasta mieltä. Ei kuulu presidentin toimivaltaan mitenkään tämä asia.

Opetelkaa nyt hyvät ihmiset erottamaan oleelliset seikat epäoleellisista. :D

Se ON oleellinen asia mitkä ovat presidentin arvot ja käsitys elämästä. Jos presidentti pelkää wokeporukkaa enemmän kuin totuuden sanomista, niin miten sen voi kuvitella puolustavan suomalaisia miltään? Jopa isommalta uhalta?

Juuri näin. Jos jonkun muodin vuoksi lähtee kieltämään tieteellisiä tosiasioita, ei ole sopiva presidentiksi. 

Kyllä presidentillä täytyy olla sen verran järkeä vielä päässä, että uskaltaa sanoa että on 2 sukupuolta, vesi on märkää ja veri on punaista. Näitä asioita ei mitenkään itse "määritellä", ne on luonto päättänyt. 

Vierailija
27/92 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen tavallinen keski-ikäinen, perheellinen heteronainen, eikä minua voisi vähempää kiinnostaa presidentin mielipide sukupuolten lukumäärästä. 

Vakaus, asiallisuus, hyvät verkostot, suomalaisuus isolla ässällä, talousasioiden tuntemus - siinä sitä substanssia presidenttiydelle.

Äänestän siksi todennäköisesti Rehniä.

Vierailija
28/92 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä tämä kertoo vain miten kalastellaan ihmisten ääniä. 

Kenen ääniä ne kuvittelee tollasella höhöhöpöllä kalastavansa, ei ainakaan tavallisten ihmisten. Marginaalihörhöjen äänillä ei vaaleja voiteta. Ihmiset ei jaksa tollasta paskanjauhamista, että yritetään vääristellä tavallisia asioita aivan järjenvastaisiksi. Jokainen normaali aikuinen ihminen tietää että sukupuolia on 2, ei yhtään enempää tai vähempää. Näin on jokaisen nisäkkään (ja yleensä myös siivekkäiden ja matelijoiden kohdalla). Sukupuoli on lisääntymisen vuoksi elollisilla oleva ominaisuus, ei mikään luonne- ja fiilisjuttu joka itse "määritellään".

Koska tuosta transajattelusta oikein tehdään laitonta, ei valehtelemisen pitäisi olla sallittua lapsille ja nuorille, nythän sitä harjotetaan oikein valtion toimesta. Presidentti joka on tällasen hevonpaskan kannattaja, ei todellakaan minun ääntäni tule saamaan. 

Vierailija
29/92 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jäljelle jää vain Halla-aho ja Essayah, joilla on järki päässä ja myös uskallusta sanoa totuus.

Valitse kumpaa äänestät.

Essayah tietenkin, toisella ei ole selkärankaa. 

Vierailija
30/92 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kumma, kun palstan persut eivät ole kuulleet intersukupuolisista.

Vierailija
31/92 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossakin luki että sukupuolia on 30. Eli useampi vaihtoehto mistä valita nykyään. 

Vierailija
32/92 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Essayahille annettu ääni on täysin turha. :)

Vierailija
33/92 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolme niitä on. mies, nainen ja mielenvikainen

Vierailija
34/92 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen tavallinen keski-ikäinen, perheellinen heteronainen, eikä minua voisi vähempää kiinnostaa presidentin mielipide sukupuolten lukumäärästä. 

Vakaus, asiallisuus, hyvät verkostot, suomalaisuus isolla ässällä, talousasioiden tuntemus - siinä sitä substanssia presidenttiydelle.

Vakaus ja asiallisuus karisee kyllä mun silmissä samantien siinä kohtaa, jos alkaa satuilla sukupuolten määrästä höpölöpöä.

Sukupuolten määrä on vakio, ja niitä ensimmäisiä tosiasioita jotka opitaan jo varhain. Jos aikuinen ihminen väittää että sukupuolia on lukematon määrä, tämä ihminen on epävakaa ja pöpi päästään. 

Vierailija
35/92 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jossakin luki että sukupuolia on 30. Eli useampi vaihtoehto mistä valita nykyään.

Hurupäiden houruja on nykyään mediat ja, sonet täynnä. Presidenttiehdokkaat kuvittelevat että tavalliset ihmisetkin ovat menettäneet järjensä, niin mielistelevät äänekkäitä huruilijoita huruvastauksillaan. 

Hullu maailma. 🤪

Vierailija
36/92 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kysymys on aseteltu... Kokemuksia sukupuolesta ihan faktuaalisesti on erilaisia, mutta se on täysin eri asia, kuin et mikä totuus on.

Vierailija
37/92 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä turha jauhaminen tästä asiasta ei näköjään koskaan lopu tällä kanavalla. Mitä se on keneltäkään pois, että useampia sukupuolia määritellään olevaksi?

Vierailija
38/92 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mänttejä presidenttiehdokkaina.

Vierailija
39/92 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vakaus ja asiallisuus karisee kyllä mun silmissä samantien siinä kohtaa, jos alkaa satuilla sukupuolten määrästä höpölöpöä.

Sukupuolten määrä on vakio, ja niitä ensimmäisiä tosiasioita jotka opitaan jo varhain. Jos aikuinen ihminen väittää että sukupuolia on lukematon määrä, tämä ihminen on epävakaa ja pöpi päästään. 

Juuri näin. Sukupuolia on kaksi, joka muuta väittää on häiriintynyt ja selvästi helppo manipuloinnin kohde.

Presidentiksi kelpaa vain vakaa täyspäinen ihminen, ei mikään satusukupuoliin uskova epävakaa yksilö. 

Vierailija
40/92 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa muistaa osa on pakotettu sanomaan sukupuolia on yli 2.

Ei voi kukaan pakottaa, on vaan halveksittavaa pelkuruutta, jos ei uskalla myöntää ilmeistä tosiasiaa,  että on vain mies ja nainen, eikä todistetusti ole muita sukupuolia. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yksi