Miksi ilmiantaminen ei toimi palstalla nyt?
Valittaa jotain että "serveriin ei saada yhteyttä nönnönnöö"
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi miellät, että sinulla pitäisi olla oikeus rajoittaa muiden sanomisia?
Koska mulla on oikeus.-eri
Se, että on mahdollisuus ja keino, ei tarkoita, että on myös oikeus.
Ilmiantajia lähetetään juuri trollitehtaalta rintamalle. Anteeksi tilapäinen häiriö.
Onko tullut liikaa vääriä mielipiteitä esille kun noin ahdistut kun et pääse sensuroimaan vääriä mielipiteitä pois
Kyllä minä niin mieleni pahoitin ja ahdistuin kun en pääse sensuroimaan vääriä mielipiteitä ja muidenkin kuin minun hyväksymät mielipiteet pääsee esille.
Siinä on tavallaan syynsä minkä takia kukkahattutätejä vihataan kaikkialla
Vierailija kirjoitti:
Nyt luin enemmän tuota vikailmoitusta. "Saattaa olla liikaa liikennettä ilmiannoissa tai konfiguraatio error.
Voisiko palsta korjata tämän, kiitos! VIhapuheen vastustus ei voi olla kiinni teknisistä ongelmista.
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAAA!!!!!!!!
Kriisikokous Silakoissa, anteekis IDAreissa. Unohdin että se brändättiin uudelleen :D
https://www.facebook.com/groups/Silakkaliike/permalink/1472619660167806
Vastustan tällaista vihapuhetta. Mihin voin ilmiantaa tämän? Aika huvittavaa että oman määritelmänsä mukaan "Demokratian puolustajat" vastustavat ulkoparlamentaarisin keinoin demokratian tuloksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi miellät, että sinulla pitäisi olla oikeus rajoittaa muiden sanomisia?
Koska mulla on oikeus.-eri
Ei ole. Vai oletko muiden yläpuolella? Emmekö olekaan tasa-arvoisia?
Vierailija kirjoitti:
Persuhallitus on ryhtynyt rajoittamaan ilmiantamista. Kuulemma Suomesta ei saisi tehdä ilmiantoyhteiskuntaa. Itse naisena ja ihmisoikeuksien kannattajana sanon tähän että pöh.
Eikös sananvapaus kuulu ihmisoikeuksiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persuhallitus on ryhtynyt rajoittamaan ilmiantamista. Kuulemma Suomesta ei saisi tehdä ilmiantoyhteiskuntaa. Itse naisena ja ihmisoikeuksien kannattajana sanon tähän että pöh.
Eikös sananvapaus kuulu ihmisoikeuksiin?
Silakka on eläin, jota ei voi luokitella ihmisoikeuksien piiriin.
Tämänkin oli joku poistattanut:
"Miksi miellät, että sinulla pitäisi olla oikeus rajoittaa muiden sanomisia?"
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä niin mieleni pahoitin ja ahdistuin kun en pääse sensuroimaan vääriä mielipiteitä ja muidenkin kuin minun hyväksymät mielipiteet pääsee esille.
Siinä on tavallaan syynsä minkä takia kukkahattutätejä vihataan kaikkialla
Hear, hear....
Vasikka.