Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pörssisähkö maksaa huomenna 2 euroa/kwh. Istutko munat jäässä kotona vai miten ajattelit hoitaa homman?

Vierailija
04.01.2024 |

Bensa maksaa nykyisin 1,7 euroa litralta samaan aikaan kun sähköautojen lataus maksaa monta kertaa enemmän.

www.iltalehti.fi/kotimaa/a/c509854e-9df4-4a08-9668-9fdd008c6bc2

Kommentit (63)

Vierailija
1/63 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elän ihan normaalisti. Pörssivajakkien valinnat ei vaikuta elämääni, mutta naurattaa välillä.

Vierailija
2/63 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämmittelen takkaleivinuunia kotikonttorilla ja laitan karjalanpaistin leivinuuniin hautumaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/63 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan toimeentulotukea joten Kela kuittaa sähkölaskun, pidän sähkötakkaa päällä kun olen kotona oli sähkön hinta sitten 5 senttiä/kWh tai 5 euroa/kWh.

Teen pimeänä työt joten reaalitulotaso on ihan mukava.

Lisätäkseni: mitä enemmän järjestelyni ottaa päähän kokoomuslaista läskiä joka huutelee tämän seurauksena uhkailuja, sen parempi.

Vierailija
4/63 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meen ostarille hengailemaan

Vierailija
5/63 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakanapyykki säilyy pari päivää pidempäänkin pyykkikorissa. Pullat paistan tänään.

Vierailija
6/63 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kuvittelet että lämmittäisin huomenna sähköllä? Auton voi taas ladata halvan sähkön aikaan - riittää katsos range Teslassa ettei tarvitse päivällä latailla. Siinäpä köyhälle ihmetyksen aihetta.

Vierailija
7/63 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munat jäässähän täällä istutaan, olen pörssispede.

Vierailija
8/63 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalisti kaukolämmöllä kämppä lämpenee. Ruokaa on viikoksi valmiina ja kirjaa voi lukea tabletilta. Ei mitään ongelmaa. 

Vierailija
9/63 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama, sähköni maksaa 9c/kwh

Vierailija
10/63 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naah, ihan sama, mulla on kiinteä sähkösoppari.

Vierailija
11/63 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helvetin kallista - lähes tuplat siitä mitä pörssisähkö on maksanut elokuu-tammikuu välillä :D

Vierailija
12/63 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä ole mitään hoidettavaa. Elän kuten halvempinakin sähköpäivinä. 

Vierailija
13/63 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinteä sähkönhinta, joten ei haittaa pörssihinta. 

Vierailija
14/63 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nostan toimeentulotukea joten Kela kuittaa sähkölaskun, pidän sähkötakkaa päällä kun olen kotona oli sähkön hinta sitten 5 senttiä/kWh tai 5 euroa/kWh.

Lisätäkseni: mitä enemmän järjestelyni ottaa päähän kokoomuslaista läskiä joka huutelee tämän seurauksena uhkailuja, sen parempi.

Ilmiannettu Kelalle ja poliisille tutkintaa varten. Rikosnimike lienee petos.

Vierailija
15/63 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun sähönhinta mihinkään nouse. Se on kiinteä, eikä edes kova XD

Mutta ei mulla kyllä ole sähköautoa. Jos olisi, lataisin sen kun sähkö on halpaa. Ap ilmeisesti ei tajua, että hintaa voi seurata reaaliajassa ja sähkönkulutustaan säädellä sen mukaan. Kun ei hänellä paukut trollailua fiksumpaan elinkeinoon riitä, en voi kuin sääliä. 

Vierailija
16/63 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalisti ajattelin elää ja saunassakin käydä, ei pörssisähkö heilauta vaikka on edullisin vaihtoehto muka sähkölämmitteisessä okt.

Itsellä vrk kulutus näillä keleillä 250kwh joten ei naurata, itsellä kiinteä, noin 9 senttiä...kwh yö halvempi ja päivä hiukan kalliimpi.

Vierailija
17/63 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinteä sähkönhinta, joten ei haittaa pörssihinta. 

On se hienoa että kiinteän sopparin ottaneet dorkat pääse parina tuntina vuodessa ilakoimaan halvemmalla sähköllä. Ei sillä väliä että maksavat 8600h vuodessa kalliimpaa hintaa :D

Vierailija
18/63 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla lämmitän takan, lähden päiväksi asioille ja illalla lämmitä saunan. Pysyy koti mukavan lämpimänä vähemmällä sähköllä.

Vierailija
19/63 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helvetin kallista - lähes tuplat siitä mitä pörssisähkö on maksanut elokuu-tammikuu välillä :D

Maksan mieluusti siitä vapaudesta että saan saunoa ja pestä pyykkiä koska tahansa 😍 Okt lämpiää edullisesti maalämmöllä joka tapauksessa 👍

Vierailija
20/63 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Säästyypä sivukulut, kun teet työt pimeästi. Ja jos jotain sattuu, en ole korvausvelvollinen työtapaturmasta, ethän ole töissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kuusi