Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syyhystä tulossa pysyvä vitsaus?

Vierailija
04.01.2024 |

Syyhypunkeista on jo kehittynyt vastustuskykyisiä kantoja nykyisiä käytössä olevia torjunta-aineita vastaan. Mitäs tehdään sitten, kun mikään käytössä oleva myrkky ei niitä tapa?

Tappaako esimerkiksi karvanpoistossa käytettävä tehokas valo aikuisia syyhypunkkeja?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos näin kävisi ( Luoja suojelkoon) niin laittaisin ammeeseen veteen  etikkaa . Eiköhän häipyis. 

Sellainen etikkaliemi, jota limakalvosi kestävät, ei tapa syyhypunkkeja käytävissään. Jos etikkahappo riittäisi, miksi meillä on syyhyepidemioita?

Luin että etikka auttaa kaikenlaiseen.Tämä on vaan ajatus mitä minä kokeilisin. Koska kun olin lapsi ja saimme lapamatoja.Äiti laittoi kuumaan veteen hieman etikkaa ja häipyivät sen sileän tien.Istuin maljassa noin 5 minuuttia jääkylmässä saunassa.En koskaan unohda. . 

Ymmärräthän, ettei se etikka päässyt suolistossasi sinne, missä lapamato oleili.

Vierailija
22/26 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän taloyhtiössä on määrykset että jos ylkomaille matkustaa täytyy hoitaa plasttiikka matkatavarojen ympäri suojaamaan ja ktiin tullessa tutkittavattarkkaan että ei ole vapaamatkustajia mukana. Jos käy että et huolehdi tätä ja tulee joku epidemia ( Luteet) voit joutua maksuvelvolliseksi.  Kuka voi todistaa mitään , mietin mutta ymmärrän pointin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein mietin myös lentokoneen tuoleja ja vessaa ........

Vierailija
24/26 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän taloyhtiössä on määrykset että jos ylkomaille matkustaa täytyy hoitaa plasttiikka matkatavarojen ympäri suojaamaan ja ktiin tullessa tutkittavattarkkaan että ei ole vapaamatkustajia mukana. Jos käy että et huolehdi tätä ja tulee joku epidemia ( Luteet) voit joutua maksuvelvolliseksi.  Kuka voi todistaa mitään , mietin mutta ymmärrän pointin. 

Hankkikaa taloyhtiöön yhteinen paskastin, johon matkalaukut voi nostaa pariksi päiväksi. Ei tule ylläreitä.

Vierailija
25/26 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viina tappaa edelleen.

Vierailija
26/26 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syyhyn Hoitoon - https://tonzes.com/syyhy.htm Hyvä tuote. Toimii nopeasti ja tehokkaasti. Yksi kuuri = koko vartalo voitelu (erittäin tarkasti kokonaan) yhtenä iltana ja tämä toistetaan 2 viikon päästä. Itse tein kyseisen kuurin 2 kertaa eli minulla kesti 4viikkoa homma yhteensä koska otin täysin varman päälle ja se jälkikäteen ajateltuna kannatti täysin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yksi