En usko, et Virpi Kuitusella on puhtaat jauhot pussissa.
Varmaan on doupannut, sillä kerran kun parantaa vilpillisesti suorituskykyään, niin tuskin enää ilman doupingia pärjää???
En tiedä miksi mua inhottaa tuo kerran kärynnyt hiihtäjä.
Kommentit (11)
ei Virpi ole noilla laduilla läheskään ainut kärynnyt kilpailija. Lisäksi tiedoksesi, että suomalaiset käsrysi koska meillä douppaus ei ole ammattimaista ja valtiojohtoista kuten esim. Norjassa, itäblokin maista puhumattakaan.
Kysehän on periaatteessa siitä asiasta, että esim. alppiteltta ajaa saman asian. Alppiteltat on sallittuja, nesteytys ei. Suomen joukkue ei enää käytä edes alppitelttoja (mitä mm. norjalaiset käyttää) koska eivät halua mitään dopingepäilyä enää. Kyllä Suomen hiihto on nykypäivänä hyvin puhdasta. Suomalaisurheilijat ovat allekirjoittaneet dopingpassin, joka tarkoittaa, että jos jää kiinni niin tulee isot sakot, useimmilla ei siihen ole varaa, että jää kiinni. Tarkastuksia on niin usein varsinkin huipuilla (kuten Virpi).
olekaan, kyl mä nyt sen tiedän =)
Mut en mä ainakaan kehtaa Virpin puolesta liputtaa, muuttais kansalaisuutensa vaikka Tansanialaisex tai ihan miksi vaan, ettei Suomea enempää häpäisisi.
epo lisää punasolutuotantoa ja toimii siis samaan tapaan kuin alppimaja. Nesteytys on taas ihan toinen juttu.
Jos Kuitunen käyttäisi Epoa niin varmasti olisi jäänyt kiinni.
kehtaa hiihtää, ja kansa hurraa. Kerran douppaaja ja vilpillinen, aina sellainen. En anna anteeksi, hiihdelköön huvikseen. Hävettää.
ollutkaan yksin epäilyjeni kanssa =)
Lukekaas mitä Iltasanomissa tänään kirjoitetaan
ap
Vierailija:
ollutkaan yksin epäilyjeni kanssa =)Lukekaas mitä Iltasanomissa tänään kirjoitetaan
ap
no sepäs on ihme, että norjalaiset epäilevät... ;)
Ihan samalla tavalla se norjalaisnainen oli ylivoimainen viime kaudella.
Norjalaisvalmentajan mielestä ylivoima selittyy sillä että muut eivät ole parhaassa vedossa. Juupajuu.
En jaksa enää katsella urheilua, koska mitä muuta ne on kuin doping-kisoja.