Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anopin siivoustyyli joka periytynyt miehelle, argh.

Vierailija
04.01.2024 |

Anoppi käynyt talouskoulun, millä ylpeilee. Hänellä sitten se tyyli, että kerran viikossa siivotaan, jolloin pukeudutaan siivousvaatteisiin, peitetään hiukset jne. Muuna aikana ei tapahdu mitään.

Mieheni oppinut tämän kotoaan ja hän ei koko sinä muuna aikana esimerkiksi kerää työpöydälleen jättämiään tiskejä, ei nostele tavaroita, ei laita pyykkejään kaappiin, ei vie roskia, ei siis TEE MITÄÄN, koska siivota voi vain siivouspäivänä.

Olen aivan sikakyllästynyt nalkuttamaan tästä! Nytkin hänellä lojuu minun pesemäni ja viikkaamani pyykit viidettä päivää pinossa vaatekaappinsa edessä, josta ilmeisesti niitä ei saa kaappiin ennen kuin lauantaina.

Kaikki tavarat jättää siihen mihin ne sattuu putoamaan ja sitten etsii niitä koko ajan.

Hänen osuutensa siivouspäivänä on sitten käytännössä se että hän tekee osuutenaan kaiken sen mitä minä teen muina päivinä.

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesviha sieltä pirskahtelee

Vierailija
2/52 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tekee naisen silmissä kaiken väärin. Kaiken. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuosta kamalasta tilanteesta taida olla mitään ulospääsyä. Ota ero, hanki dildo ja kissa.

Vierailija
4/52 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäiskö pitää perhekokous ja sopia tämä selväksi, ei tarttis nalkuttaa? 

Vierailija
5/52 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rivien välissä oli taas tooosi paljon asiaa.

Vierailija
6/52 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies tekee naisen silmissä kaiken väärin. Kaiken. 

Niin, myös anoppi ns. siivoaa näin, jos et osaa lukea. Sotkee asunnon lääväksi sen kuusi päivää ja sitten liina päässä mukasiivoaa sen seitsemännen.

Anoppi on kyllä ihan nainen.

Vierailija
7/52 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen anoppi. Kyllä meillä oli on siivouspäivä lauantait aina kun olin työelämässä ja saunakin. Nykyisin kun eläkkellä työ sijasta lapsen lapset ilmaishoidossa. Lapsilleni tein kaiken valmista pöytää.Joten lapsuuskoti heidän eivät tarvineet siivota. Aikanaan aavioliittoon menivät ,kovin kaaosta heidän odieissa aina.Nautivat se kuitenkin.Kenties siivoavat 2 kertaa vuodessa Jouluksi ja juhanukseksi. Minulta anopina ei mallia saneet kun lapsuuskoti heidän ei tarvinut koti hommia tehdä,kenties jotkut minjät ja vävyt kittää.piste

Vierailija
8/52 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäiskö pitää perhekokous ja sopia tämä selväksi, ei tarttis nalkuttaa? << ei hän kerkiä pitää perhekokusta,kun elämä hänellä kuluu tällä sivusto valittamassa kaikesta.Lapsen varmaan on 8h säilytyksessä päiväkoti ja mies ne vie työhön menessä ja hakee palatessa töistä.Menevät kaupaan ja kotiin tulevat vaimo on nenä kinni somessa.

Vierailija
9/52 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen anoppi. Kyllä meillä oli on siivouspäivä lauantait aina kun olin työelämässä ja saunakin. Nykyisin kun eläkkellä työ sijasta lapsen lapset ilmaishoidossa. Lapsilleni tein kaiken valmista pöytää.Joten lapsuuskoti heidän eivät tarvineet siivota. Aikanaan aavioliittoon menivät ,kovin kaaosta heidän odieissa aina.Nautivat se kuitenkin.Kenties siivoavat 2 kertaa vuodessa Jouluksi ja juhanukseksi. Minulta anopina ei mallia saneet kun lapsuuskoti heidän ei tarvinut koti hommia tehdä,kenties jotkut minjät ja vävyt kittää.piste

Oletko juovuksissa heti aamusta kun kirjoituksesi on tuollaista mökellystä?

Vierailija
10/52 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla vaan tollanen laita vihaks. Jos mies tavaroitaan ettii, sit ettii. Jos miehen vaatteet seisoo puhtaana jossain, sit seisoo. Jos se pino on tielläni, siirrän sitä. Ja minä en edes viikkaa miehen pyykkejä. Pestä voin. Sit heitän koriin puhtaat, jokainen etsii ja viikkaa omansa ja laittaa kaappiin. Jos käytäntö ei sovi, joku muukin voi pestä pyykkiä ja tehdä omalla tyylillään.

Vierailija
11/52 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäiskö pitää perhekokous ja sopia tämä selväksi, ei tarttis nalkuttaa? 

Keskusteltu satoja kertoja, mies sössöttää miten YRITTÄÄ jatkossa tehdä edes jotain ja sitten lopputulos on taas tämä sama epäsuhta ja sotku.

ap

Vierailija
12/52 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me tehtiin juuri yhdessä siivouslistat arkipäiville. Mies nauttii siisteydestä yhtä paljon kuin minä.

Sanoisin että koveta itsesi ja lopeta nalkkuttaminen, jätä miehen tavarat sinne minne jäi. Veikkaan että alkaa ahdistaa kun puhtaita alkkareita ei ole, tai paperit on hukassa. Puri omaan mieheen aikoinaan kun hermostui tavarakasoihin. Kerroin että niitä saa vapaasti siivota. 

Vierailija
13/52 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä myös mies oppinut äitinsä tavat. Siellä ei siivota, sehän on ihan turhaa kun kaikki on sotkussa kohta kuitenkin. Sehän on vain elämää, kun sukat tarttuu lattiaan?

Muuten hyvä mies, mutta siivouksen suhteen on vielä kouluttamista. On kyllä myöntänyt, että viihtyy kotona paremmin, kun on edes jonkinlainen siisteystaso, eikä joka nurkka täynnä jotain epämääräistä tavaraa.

Vierailija
14/52 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me tehtiin juuri yhdessä siivouslistat arkipäiville. Mies nauttii siisteydestä yhtä paljon kuin minä.

Sanoisin että koveta itsesi ja lopeta nalkkuttaminen, jätä miehen tavarat sinne minne jäi. Veikkaan että alkaa ahdistaa kun puhtaita alkkareita ei ole, tai paperit on hukassa. Puri omaan mieheen aikoinaan kun hermostui tavarakasoihin. Kerroin että niitä saa vapaasti siivota. 

Meillä on kaksi lasta ja minulla on oikeus odottaa, että tämä ns isä on se perheen toinen aikuinen, eikä kolmas lapsi.

Haluan asua siistissä kdoissa, enkä sellaisessa, jossa pyyhitään esimerkiksi tahrat vain kerran viikossa huivi päässä. Eli jos se oma kahvimuki läikkyy lattialle, niitä kahveja ei jätetä tahmaks lattialle, vaan se pyyhitään heti. Roskat laitetaan heti roskakoriin, tiskit ei loju kuutta päivää niin että sitten kaivetaan kaapista aina vaan lisää ja lisää.

Jne.

Vierailija
15/52 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies aina muistaa muistuttaa, että hänen äitinsä kävi emäntäkoulun 50-luvulla ja opetti lapsetkin kotitöitä tekemään. Ja minä pyydän miestä muistamaan, että minä olen ammatiltani laitoshuoltaja, ja että minulla on se uusin tieto ja taito ja että paas päivittäen oppimasi. Joka kerta siivotessa joudun puuttumaan mm veden määrään puulattioita pestessä, vähemmän vettä!

Vierailija
16/52 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä saada mies ainakin tuomaan ne tiskit (suoraa koneeseen). Johan ne astiatkin loppuu kesken.

Tai ostaakaa kertakäyttöastioita miehelle. 

Vierailija
17/52 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on käytössä siivouslista. Se toimii tosi hyvin. Mies tekee 9-10 h työpäiviä ja mä 7,5 plus 30 min ruokatunti, olen kotona, miehellä menee 1-1,5 h liikkumiseen. Eli teen kaiken.

Laitan pesukoneet päälle, teen ruuan, siivoan tasot jne. Jos mies jättää jotain jonnekin, vien ne tason päälle makkariin.

Vierailija
18/52 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yritä saada mies ainakin tuomaan ne tiskit (suoraa koneeseen). Johan ne astiatkin loppuu kesken.

Tai ostaakaa kertakäyttöastioita miehelle. 

No niinpä. Ei onnistu. Ei millään. Ja sitten kun minä olen kerännyt ne tiskit ja pessyt koneellisen, hän ei osaa edes ottaa sieltä tiskikoneesta itselleen sitä juuri pestyä mukia, vaan hän kaapii kaapin perältä itselleen sen uuden mukin.

ap

Vierailija
19/52 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten anopin hiukset ja esiliinat kuuluvat teidän kodin siivoukseen?

Ehkä anoppisi on oppinut tavan äidiltään tai anopiltaan, kun käyttää esiliinaa/työtakki ja he vastaavasti omalta anopiltaan. Näin ne perinteet siirtyvät sukupolvelta toiselle. 

Ehkä tuossa tilanteessa järjen käyttökin olisi sallittu, eikä ainakaan hankkia lapsia, sillä tuleehan lapsesi geeneistä 50% anopin suvusta. 

Vierailija
20/52 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anopin vika tietysti! Boomerit eivät muutenkaan tajua mistään mitään, näinhän olemme palstalla oppineet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kolme