Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko pitkävihainen vai helposti anteeksi antava?

Vierailija
03.09.2008 |

Itse kuulun valitettavasti ensimmäiseen ryhmään...

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
03.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

varsinkaan, jos niitä ei edes pyydetä anteeksi ja ovat täysin kohtuuttomia ja asiattomia syytöksiä.

Vierailija
2/13 |
03.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

riippuu kenestä ja mistä asiasta on kyse

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
03.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska ymmärrän, että kukaan ei ole täydellinen. En edes minä.

Vierailija
4/13 |
03.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niin herkkä ja otan asiat helposti (liikaakin) itseeni ja ne jää vaivaamaan, vaikka käytännössä oliskin jo selvitetty.

Vierailija
5/13 |
03.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös herkkä ja loukkaannun helposti. Jos jäisin vatvomaan pitkiksi ajoiksi kaikkea ikävää en muuta tekisikään. Ainoastaan lapsiini kohdistuvat ikävät sanat jäävät kaihertamaan pitkiksi ajoiksi, niitä en helposti anna anteeksi. Onneksi niitä en ole monta joutunutkaan kuulemaan.

Vierailija
6/13 |
04.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kauris, ja loukkaannut herkästi, vatvon asioita mielessäni mieluummin kuin selvitän riitakumppanin kanssa.

Mökötän, joskus jopa päivän tai pari ja sitten olen taas kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kumppanille ei varmaan helppoa.

Vierailija
7/13 |
04.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja häpeän sitä.

Tosin en suutu mitenkään helposti, mutta sitten kun suutun, niin olen todella pitkävihainen. Oikeastaan täysin kyvytön antamaan anteeksi...

Vierailija
8/13 |
04.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä on rauhallisia kausia, mutta joskus raivostun uudestaan menneistä loukkauksista. Ja se vihan määrä on järkyttävä.

Ihaninta asiassa on, etteihän se mitään auta, että itsekseni raivoan. Saan käydä samat asiat sataan kertaan lävitse, eikä toinen osapuoli edes tiedä, mitä ajattelen.

Toisaalta pahan oloni ilmaiseminen yleensä saa toisen joko loukkaantumaan (ja vihaamaan sitten puolestaan minua) tai sitten hän saa polttoainetta kiusaamiseen.

Vierailija
9/13 |
04.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

perhettäni ja kotiani ilkeästi ja rankasti eli lasteni nimistä, ulkonäöstä, kotini siisteystasosta, asioista jotka eivät edes kuulu muille eli =ihan älyttömistä asioista.

Jos vastapuoli ei pysty rakentavaan keskusteluun erimielisyyksistä kuin syyllistämällä, silloin suutun ja viha kestää niin kauan, kunnes toinenkin osapuoli joustaa.

Riippuu hyvin pitkälle mitkä ovat loukkausen syitä..ihan pienistä en näytä suuttumustani.

Vierailija
10/13 |
04.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja leijona olen.

Vierailija
11/13 |
04.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. jos tulee pikkuriitoja miehen kanssa, niin lepyn heti kun tilanne on ohi, en osaa murjottaa ja pitää mykkäkoulua. Jotkut menneisyydessä kokemani loukkaukset ovat jääneet kaihertamaan koska en niiden jälkeen ole ollut tekemisissä niiden henkilöiden kanssa, jotka ovat loukanneet minua, eikä ole tullut tilaisuutta selvittää asioita.

Vierailija
12/13 |
04.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos anteeksi pyydetään ja ollaan vilpittömiä, asia on minusta förbi. Jos joku on jatkuvasti epärehellinen tai loukkaa toistuvasti, pyyhin ko ihmisen kuvioistani pois. En vaan vaivaudu kaikkien ihmisten kanssa - enkä myöskään märehdi asioita.

-jousimies

Vierailija
13/13 |
04.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

annan helposti anteeksi. Taitaa olla yksi loukkaus jota en ole kunnolla antanut anteeksi vielä vaikka on mennyt jo yli vuosi kys tapauksesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä seitsemän