Mistä voi johtua kömpelyys/tyhmyys kodin ja elämän arkiaskareissa?
Esimerkkejä.
Töissä uusi kahvinkeitin, en tietysti osaa laittaa sitä päälle. Heti kun joku toinen tulee, niin osaa homman.
Roskisjätekeräys lukossa. En saa lukkoa auki vaikka kuinka yritän. menee 15 minuuttia taistella lukon kanssa. Roskat jää melkein ulos.
Uusi hiustenkuivaaja. En saa sitä päätä kiinni mikä kierritetään millään asettumaan aloilleen.
JNE JNE!
Tämmöisiä normi asioita, jotka tuottaa ongelmia. Käsissäni ei ole mitään vikaa ja olen muuten terve 40 vuotias. Muistaakseni olen aina ollut tälläinen, ärsyttää kun moni ihminen vain osaa jutut heti. Äitini on yksi tälläisistä ihmisistä ja mieheni. En sitten tiedä olenko tyhmä vai mitä. Mistä voisi johtua?
Kommentit (7)
Minulla sama. Varmaan joku hahmottamisongelma, vaikka olen ihan korkeakoulutettu ja muuten pärjännyt elämässä.
vaihtoehtoja:
-ei ole tarpeeksi harjoitusta
- et ole ns. kätevä käsistäsi, eli on jotain motorista häikkää
-sulla on joku avaruudellisen hahmottamisen ongelma, eli et jotenkin näe, mihin suuntaain mitäkin pitää kääntää tai vääntää tai työntää tai vetää
-jos ilmiö on yhtäkkinen vaikka ennen on mennyt hienosti, se voi johtua stressistä tai verenpaineesta tai pahimmassa tapauksssa jostain aivo- tai lihassairaudesta. Tästä onneksi ei sun kohdalla ilmeisesti ole kyse.
Vierailija kirjoitti:
Minulla sama. Varmaan joku hahmottamisongelma, vaikka olen ihan korkeakoulutettu ja muuten pärjännyt elämässä.
Miten olet töissä pärjännyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten olet töissä pärjännyt?
Ihan hyvin pääsääntöisesti. Työhöni ei onneksi kuulu esineiden kokoamisia vaan on enemmän muunlaista aivotyötä.
Geeneistähän se johtuu.