Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hameen alle legginssit

Vierailija
03.01.2024 |

vain asialliset vastaukset, pls: vinkkejä leggiksseihein (joita yleensä olen pitänyt täysin white trashina), mutta nyt niin paukkupakkaset ja töissä käyttäisin hametta, niin pitäisi saada jotkut mustat paksut sukkikset tai leggarit alle.

Katsotaan, monta oikeasti asiallista vastausta VAIN tähän kysymykseen tulee. Aika alkaa n-y-t!

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

PVC

Vierailija
2/21 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli eipä täältäkään sitten arvaten saanut sitä yhden yhtä vastausta, että heippa vaan "pvc"

t. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et saa asiallisia vastauksia, koska sinun oli välttämätöntä tunkea aloitusviestiin ilmaisu white trash.

Vierailija
4/21 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

no laitat vaan jos näyttää kivalta

Vierailija
5/21 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt en ymmärrä mikä tässä oli kysymys. Että ovatko sukkahousut hameen alla White trashiä vai eivät? Mustissa paksuissa sukkahousuissa ei ole mitään vikaa, mutta lämpimäthän ne eivät ole, joten toppahousut päälle ja vaihto hameeseen perillä.

Vierailija
6/21 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämämkolu

Vierailija
7/21 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et saa asiallisia vastauksia, koska sinun oli välttämätöntä tunkea aloitusviestiin ilmaisu white trash.

Osuiko kenties omaan nilkkaan? Hups, sori. No ihan siksi laitoin ekana, koska joku olisi kuitenkin sanonut, että käytätkö myös leggareiden lisäksi tunikaa ja vastaus on noup?

Ootte te säälittäviä. Moikka!

Vierailija
8/21 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukkikset.

Vierailija
9/21 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tässä on se kysymys?

Vierailija
10/21 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt en ymmärrä mikä tässä oli kysymys. Että ovatko sukkahousut hameen alla White trashiä vai eivät? Mustissa paksuissa sukkahousuissa ei ole mitään vikaa, mutta lämpimäthän ne eivät ole, joten toppahousut päälle ja vaihto hameeseen perillä.

Sukkahousut eivät ole white trash, mutta just ne Prisma-Pirkot, jotka käyttää niitä tunikoita, leggareita, nilkat näkyy ja sitten sellaiset Rieken-tossut vielä, niin avot.

Toki laitan ulos toppahousut, mutta sisällä ei niin lämmin, että pärjäsisi ehkä paksuimmilakaan sukkiksilla kun mekko aika ohut.

No voitte unohtaa, kun juttu menee AINA sivuraiteille.

Vierailija
11/21 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tässä on se kysymys?

Kysymys selvitää aloittajan viestissä, eli onko suositella paksuja leggareita hameen tai mekon alle, jotka lämpimämpiä kuin paksummat sukkikset. 

Vierailija
12/21 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sellasia thermolegginsejä, joita käytän sekä hameen kanssa että välihousuina farkkujen alla. Mä en usko, että kun mulla on päällä hame ja varrelliset kengät niin kukaan erottaa että onko jalassa paksut sukkahousut vai legginsit. Töissä mulla on villasukat jalassa (meillä on ns. kengätön toimisto, eli sisäkengät tai tossut tai villasukat on jalassa kaikilla), joten ei näy sukan ja legginsin raja sielläkään... Sukkahousuista en tykkää siksi, että mulla ei kenkiin kunnolla mahdu paksut villapohjasukat, jos on paksujen sukkahousujen teräosa jalassa. Ne sukkahousut ei oo niin lämpimät kuin kunnon sukat, joten mieluummin legginsit ja lämpimät sukat kuin sukkahousut&palelevat varpaat.

Tosin tällä kelillä mä vedin legginsien päälle toppahousut ja hameen laitoin vasta töissä päälle, kolme kilsaa kävelyä 30 asteen pakkasessa vaatii kunnon varusteet :)

Vierailija
13/21 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä olikaan avaajan kysymys?

Vierailija
14/21 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, vaan ap halusi dissata muita ja kertoa vain olosuhteiden pakosta alentuvansa kamalaan white trashiin.

Vierailija
15/21 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat ilkeältä ihmiseltä. Mutta kankaista leggingseistä et saa siistejä mekon kanssa käytettäväksi vaikka mistä ostaisit.

Vierailija
16/21 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osuiko kenties omaan nilkkaan? Hups, sori. No ihan siksi laitoin ekana, koska joku olisi kuitenkin sanonut, että käytätkö myös leggareiden lisäksi tunikaa ja vastaus on noup?

Ootte te säälittäviä. Moikka!

Taidat itse kuulua siihen ryhmään jota haukuit, asenteesi ainakin on.

Vierailija
17/21 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sukkahousut eivät ole white trash, mutta just ne Prisma-Pirkot, jotka käyttää niitä tunikoita, leggareita, nilkat näkyy ja sitten sellaiset Rieken-tossut vielä, niin avot.

Toki laitan ulos toppahousut, mutta sisällä ei niin lämmin, että pärjäsisi ehkä paksuimmilakaan sukkiksilla kun mekko aika ohut.

No voitte unohtaa, kun juttu menee AINA sivuraiteille.

Teineillä ja nuorilla aikuisillahan ne nilkat loistaa eikä halveksimillasi keski-ikäisillä naisille, joita ilmeisesti Prisma-Pirkoilla tarkoitat. Olen 45-vuotias tantta, joka käyttää leggarien päällä pitkiä villasukkia näin etätöissä. Nyt pakkasella töihin mennessä thermolegginsit tai merinovillapitkikset culottes-housujen alla ja päälle täyspitkä toppis. Kyllä tarkenee.

Vierailija
18/21 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytän ns. ylipitkiä bambuleggingsejä hameen alla. Ei todellakaan erota sukkahousuista. Lisäksi monet "paksut" sukkahousut on leikattu huonosti eli ne eivät istu hyvin, ovat kurtussa aina nilkoissa jne. Noissa ainakin minä näytän ihan siistiltä ja kengätkin sopivat niiden kanssa.

Vierailija
19/21 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki kunnolliset paksut villasukkahousut hameen kanssa. Katso koostumus, on oltava n.70% villaa. Älä siis mene halpaan ja osta vahingossa "villasukkahousuja" joissa on 20% villaa ja loput polyamidia ym.muovia! Katso siis tuoteseloste.

Vierailija
20/21 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se sana, jota hait, on leggingsit. Ja aloitusviestissäsi ei ollut varsinaisesti mitään kysymystä, joten turha vi***illa ja ihmetellä asiallisten vastausten puutetta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yksi