onko lapsesi kiinnostuneita sun rinnoista?
meillä tytöt 3- ja 8-v. huomioivat aina, jos olen ilman paitaa, rintsikoita tms. Saunassa esim. tytöt kiinnittävät erityistä huomiota rintoihini. Pienempi alkaa heti näpläämään nännejä tai puristelemaan, jos ne sattuvat nenän eteen. Tosi ärsyttävää. Minun rinnoista riittää kummallakin kommentoitavaa paljon, mutta kumpikin kiinnittää esim. saunassa isänsä värkkeihin hyvin vähän huomiota vaikka luulisi olevan toisin päin. Kummallista!
Kommentit (9)
on enemmän kiinnostunut isän pippelistä... kommentoi: hassu pippeli! :-) Joskus myös kommentoinut äidistä: Ihanat tissit! :-)
minä onneton luulin että se on 4- ja 6-vuotiaiden poikien kiinnostus mutta että tytötkin. lohduttavaa. Nänneistä nuorempi kysyi yks ilta että " miks sullon noin isot noi - mulla on vaan tällaset ihan pienet..."
osa syy on että imetin hanta pitkään joten rinnat ovat hänelle yhä läheisyyden ja turvallisuuden lähde. ei siis enää ole mutta ne edustavat hänelle kyllä sitä.
kun piirtään äidin kuvan, piirtää usein myös rinnat mukaan.
eikä mua haittaa yhtään. varsinkaan kun kiinnostus kokoajan vähenee.. kunnes se sitten bvanhempana varmaan taas lisääntyy, mutta toivon mukaan jonkun muun rinnat kiinnostaa kuin äidin!!
Se tykkää hetkutella ja vetkutella, väännellä ja käännellä mun nännejä ja tissejä, päästääpä vielä oikein hörsyvät räkänaurut päälle! Ihanaa! Välillä joutuu kyllä sanoa että ei noin lujaa, sattuu...
3-vuotias tyttö tässä yksi päivä kyseli: " Miksei mulla ole yhtä lihavat tissit kuin sulla?"
Reilu 1-vuotias muistaa välillä vissiin imetyksen, kun saunassa kokeilee.. Enää ei kuitenkaan siinä yhteydessä hoe: Nam. Toisaalta kyllä kokeilee isinkin nännejä.. Haki kyllä sieltäkin maitoa joku aika sitten (paitaa nosteli) kuten myös naapurin tätiltä (imetyksen lopettamisvaiheessa)..