Puolison lasten hoito
Mielenkiinnosta kysyn onko kovinkin yleistä, ettei yhdessä asuvan pariskunnan lapseton osapuoli osallistu puolisonsa lasten hoitoon? Siis jos lapset ovat kipeinä tai pitäisi viedä tarhaan tms, oma vanhempi hoitaa aina/jää töistä pois/hommaa ulkopuolisen hoitajan. Lapseton puoliso on työtön ja päivät kotona eli periaatteessa olisi mahdollisuus osallistua. Lapset 6- ja 8-vuotiaat.
Kommentit (4)
Riippuu miten sovittu. Tuollaista kyseenalaistetaan, mutta ei sitä, että missä lasten toinen vanhempi.
Yhdellä mun kaverilla on kaksi lasta, 1 exän ja 1 nyxän kanssa. Toinen on 7v ja toinen 3.
Nykyinen mies on sellainen, että hän ei hoida exän kanssa tehtyä lasta, ei komenna, ei kasvata, hyvä että joskus vie päiväkotiin. Kaiken huomion antaa vain omalle lapselleen.
Mun mielestä on väärin lasta kohtaan. Jos alat parisuhteeseen naisen kanssa, jolla on jo lapsia niin kyllä mun mielestä otat "koko paketin" etkä pelkkää naista.
M44
Tietenkin on. Lapsillahan on omat vanhemmat.
Eihän se lapseton puoliso edes ole oikeutettu olemaan töistä pois vieraiden lasten hoidon takia.
On normaalia, myös puolison lastenlasten hoito. Jos välit puolison lapsiin ovat ns normaalit ja hyvät. Ja miksi ei olisi.