Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katsoitteko Euroviisuja, kun Suomi voitti kisat?

Vierailija
16.05.2008 |

.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
17.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ne kaikki muutkin siitä bändistä! Ei pysty käsittään...

Vierailija
2/17 |
16.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon niin tyhmä, että pillitän tommosia asioita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
16.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä unohdin kokonaan nuo Euroviisut ja kun laitoin telkkarin päälle, pisteiden anto oli just käynnissä. Piti vähän aikaa hieroa silmiä, kun kuulin ne Suomen pisteet.

Pitipä soittaa vielä seuraavana aamuna miehellekkin, että olikohan toi nyt totta vai olinko mä vaan nähnyt unta :D

Vierailija
4/17 |
16.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan kun olin raskaana, ja läppäri sylissä katsoin telkkaa sängyssä.

Vierailija
5/17 |
16.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli telkkari just silloin rikki.

Vierailija
6/17 |
16.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis suomihan esiintyi viimeisten joukossa. Näin siis muistelen? Herätin hänet ja huudettiin yhteen ääneen!! Ystävät kreikassa oli ihmeissään!!

Vierailija
7/17 |
16.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverin häät oli just sinä päivänä. Mutta kun mentiin yökerhoon/baariin jatkoille, niin siellä oli tunnelma korkealla... jonossa portsari piti porukan ajan tasalla pisteistä. Ja kun päästiin sisään niin porukka parveili pienen matkatelkkarin ääressä seuraamassa pisteiden laskua. Ja tietty riemu repesi kun voitettiin.

Vierailija
8/17 |
16.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme vuotias poikamme heräsi kesken pisteiden jaon, eikä kumpikaan malttanut mennä laittamaan poikaa nukkumaan, joten koko perheellä katsottiin, kun Suomi voitti. Poika hoki koko ajan "Loordi, hyvä Suomi":)

Vierailija
9/17 |
17.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin silloin lapsi heräsi kesken pisteiden jaon. Vauvamme oli silloin pari viikkoa vanha ja imetin häntä samalla kun katsoin kun voitto tuli! <3 Ikimuistoista.

Vierailija
10/17 |
17.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

..enkä VARMASTI hengittänyt pisteiden laskun aikana!!!

Vierailija
11/17 |
17.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hartaasti odotin voittoa ja sitten kun se lopulta tapahtui, ei tuntunutkaan miltään.

Vierailija
12/17 |
17.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta oltiin just sillon yhen kapakan ulkopuolella kun sisältä alko kuulumaan aivan mieletön huuto!

Oli kiva olla sinä iltana liikekannalla kun ihan kaikki ihmiset oli hyvätuulisia ja tunnelma oli katossaan. :)

Vierailija
13/17 |
17.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin lähikuppilassa katsomassa. tunnelma oli ihan mieletön! sitä en unohda koskaan!

Vierailija
14/17 |
17.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katoin, huusin ittekseni ja itkinkin. Lapset nukkumassa ja mies lentsussa ja myös sängyssä joten kattoin yksin ja äänestin Suomea kovasti kun kerran pystyin ja antoihan se Norja varmaankin minun ansiostani ne täydet pisteet Suomelle :)

Vierailija
15/17 |
17.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon niin tyhmä, että pillitän tommosia asioita.

Minäkin yleensä, mutta tuolloin en tajunnut tehdä sitäkään enkä myöskään tuuletellut tai hihkunut ilosta, tuskin edes hymyilin. Istuin shokissa sohvalla, katsoin lähetyksen loppuun, sammutin telkkarin ja menin nukkumaan. Aamuyöllä heräsin ja luulin nähneeni unta.

Vierailija
16/17 |
17.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman hihkuttiin siinä pisteidenlaskun aikana! Ihan uskomaton fiilis!

Kaiken lisäksi Tampereella oli sinä yönä ilotulitus,mutta ajateltiin, että se tuskin kuitenkaan liittyi Lordin voittoon. :D

Vierailija
17/17 |
17.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä harmitti. En ollut enää muutamaan vuoteen viitsinyt katsoa, mutta tuolloin olisi kannattanut. Olisi ollut mahtava fiilis.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kolme