Tajuaako hormoneja munan takia syövät naiset olevansa koukussa patukkaan?
Vaikuttaa ihan addiktiolta.
Asiallista keskustelua tässä.
Kommentit (13)
Eipä taida tietää tyttö, että olisi nurkan takana patukkaa tarjolla
sanoi vanha TV-mainoskin.
Vaimo on koukussa kulliin ihan ilman hormonejakin, tai pikemminkin juuri siksi ettei hormoneja käytä. Mikään muu oikein seksissä kelpaisikaan.
Olen itse täysin steriloitu joten ei tarvitse meillä miettiä ehkäisyjä. Täysin hyvä tilanne molemmille.
Vaimoni ollut nuoresta lähtien koukussa kulliini. Tiedä vaikka jo ekasta illasta,kun näki sen koon tiukkojen farkkujen lahkeessa seisokissa. On ollut koko ikänsä, on sitten syönyt pillereitä, ollut syömättä tai ollut kierukka tai hormonikorvaushoidot tai ilman. Aina vain on ollut kullini perään, sekä isojen kivesteni. Ne olleet selkeästi vaimon suosikkeja. Enkä ne olleet lapsirakkaalle vaimolle miehisyyden ja siitosorin tunnusmerkkejä.
Vierailija kirjoitti:
Olen itse täysin steriloitu joten ei tarvitse meillä miettiä ehkäisyjä. Täysin hyvä tilanne molemmille.
Sama täällä paitsi rouva syö silti hormoneja päästäkseen kuukautisista eroon ja tämä aiheuttaa sen että patukka ei todellakaan hänelle maistu
Vierailija kirjoitti:
Vaimoni ollut nuoresta lähtien koukussa kulliini. Tiedä vaikka jo ekasta illasta,kun näki sen koon tiukkojen farkkujen lahkeessa seisokissa. On ollut koko ikänsä, on sitten syönyt pillereitä, ollut syömättä tai ollut kierukka tai hormonikorvaushoidot tai ilman. Aina vain on ollut kullini perään, sekä isojen kivesteni. Ne olleet selkeästi vaimon suosikkeja. Enkä ne olleet lapsirakkaalle vaimolle miehisyyden ja siitosorin tunnusmerkkejä.
Erikoinen Teuvvo kun seisoo lahkeessa.
Minulla seisoo ainakin ylöspäin eli lahkeessa se on mahdotonta.
Multa on leikattu kohtu pois, mutta pidän kuitenkin patukasta.
Vierailija kirjoitti:
Usein se vaan sattuu olemaan nainen, kenen vastuulle ehkäisy jää. Ite en oo päivääkään hormoneja syönyt. Haluan olla ihan oma itseni tilanteessa kuin tilanteessa.
Nainen on ainoa joka voi tulla raskaaksi eli sen mukaan on toimittava. Jos miehelle on OK tulla tuhat kertaiseksi isäksi, mutta naiselle ei niin sehän on selvä että nainen hoitaa ehkäisynsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erikoinen Teuvvo kun seisoo lahkeessa.
Minulla seisoo ainakin ylöspäin eli lahkeessa se on mahdotonta.
Miten kulli olisi sieltä tiekasta lahkeestä päässyt, kun on iso lepotilassakin. Oli vielä pitkät kalsarit jalassa, joissa pääsi valahtamaan punttiin. Siitä sitten tytön kanssa suudellessa pamahti seisokkiin ja oli jumissa. Housut olisi pitänyt laskea polviin, jos olisi halunnut nostaa kulllin pystyyn. Tosin olisi tullut housujen vyötärönauhan yli, kun ylettyy yli navan.
Vierailija kirjoitti:
Niinpä niin!! Suomalaiseen miehisyyteen kuuluu pikkupilin löpistä täällä ihan täyttä paskaa!
Vierailija kirjoitti:
Eipä taida tietää tyttö, että olisi nurkan takana patukkaa tarjolla
sanoi vanha TV-mainoskin.
Entäs jos tytöllä on patukka?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Usein se vaan sattuu olemaan nainen, kenen vastuulle ehkäisy jää. Ite en oo päivääkään hormoneja syönyt. Haluan olla ihan oma itseni tilanteessa kuin tilanteessa.
Nainen on ainoa joka voi tulla raskaaksi eli sen mukaan on toimittava. Jos miehelle on OK tulla tuhat kertaiseksi isäksi, mutta naiselle ei niin sehän on selvä että nainen hoitaa ehkäisynsä.
Taitaa useimmiten olla se mies se joka ei halua lapsia joten ehkäisköön itse.