Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Monesko olit tänään jonossa kun 100 000 työpaikkaa tuli hakuun?

Vierailija
02.01.2024 |

Olin puhelinjonossa mutta tuuttasi varattua. Kuulin että oli ollut jonoa toimiston edessä korttelin ympäri jo aamuhämärässä.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hupaisa vitsailusi kertoo, että järkesi ei riitä käsittämään työpaikan muodostumiseen vaikuttavia tekijöitä keskiverto yrityksessä. Jotenka, huonoja uutisia sinulle; tuskin tulet paikkaa myöskään saamaan.

Arvaan myös, että olet niitä, jotka hakemuksissa kuvaa itseään "huumorintajuinen". Se jo kertoo heti, että nyt on tylppä kirves jolla tehdään vain helpompia hommia :D

Vierailija
2/21 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kolmas ja sain osaamistani ja koulutustani vastaavan työpaikan, palkka 4800 e/kk. Sen verran piti joustaa, että työpaikka ei ole samassa korttelissa kuin kotini, pitää kävellä kadun yli, mutta muuten meni melkein nappiin tämä työllistyminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain päällikön hommia. Tehtävänkuvaa en vielä tiedä, mutta käyntikortissa lukee isolla PÄÄLLIKKÖ.

Vierailija
4/21 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jonottanut puhelimessa klo 7:50 lähtien ja 11 minuuttia tuli nauhoitettu tiedote, että jonotus on ohi tältä päivältä, yrittäkää uudelleen huomenna. Odotusaika oli maksullinen.

Vierailija
5/21 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin kolmas ja sain osaamistani ja koulutustani vastaavan työpaikan, palkka 4800 e/kk. Sen verran piti joustaa, että työpaikka ei ole samassa korttelissa kuin kotini, pitää kävellä kadun yli, mutta muuten meni melkein nappiin tämä työllistyminen.

Mennyvittuuntrollaamastavitunapina.

Miksi sinusta työpaikan saaminen on trollaamista?

Vierailija
6/21 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, monesko olin. Sain vastuksena, että voin lopettaa puhelun, minulle soitetaan takaisin. Varmaan Petteri soittaa minulle huomenna.

Vierailija
7/21 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi, Riikka vastasi minulle henkimäkohtaisesti: sain paikan hänen avustajanaa. Palkka tosin vain 1900 €/kk, mutta sisältää ilmaiset lounaat ja liikkumisen julkisilla liikennevälineillä.

Vierailija
8/21 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin jonossa paikalla 100 001. Ei voi mitään. No, työttömyyteen on jo tottunut. 

Vierailija
9/21 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oi, Riikka vastasi minulle henkimäkohtaisesti: sain paikan hänen avustajanaa. Palkka tosin vain 1900 €/kk, mutta sisältää ilmaiset lounaat ja liikkumisen julkisilla liikennevälineillä.

henkilökohtaisesti

Olen niin onnellinen, että tulee kirjoitusvirheitä. Toivottavasti Riikkaa ei haittaa.

Vierailija
10/21 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin jonossa paikalla 100 001. Ei voi mitään. No, työttömyyteen on jo tottunut. 

Älä sure. Sinä olet sentään ensimmäisellä varasijalla ja kyllä tuon kokoisesta porukasta jo joku potkaisee tyhjää. Minä olin vasta sijalla 188999.

Vierailija
11/21 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saanut paikkaa. Osasin liian hyvin suomea.

Vierailija
12/21 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

536 oli vuoronumero niin en jaksanut jonottaa vaan lähdin taksilla Alkoon.

Vierailija
13/21 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hupaisa vitsailusi kertoo, että järkesi ei riitä käsittämään työpaikan muodostumiseen vaikuttavia tekijöitä keskiverto yrityksessä. Jotenka, huonoja uutisia sinulle; tuskin tulet paikkaa myöskään saamaan.

Arvaan myös, että olet niitä, jotka hakemuksissa kuvaa itseään "huumorintajuinen". Se jo kertoo heti, että nyt on tylppä kirves jolla tehdään vain helpompia hommia :D

Sinulla ei kyllä järki pakota päätä lainkaan. Tyhmäkin tajuaa, että aloitus todellakin on vitsi, mutta sinä otit sen todesta ja aloit raivoamaan. Aggressiivisuus on merkki vähäisestä älystä.

Vierailija
14/21 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ensimmäisenä, mutta sitten kysyivät ikääni ja siirsivät sijalle 198 789.

Vierailija
15/21 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linjat oli varattuna koko ajan.

Vierailija
16/21 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä oli vain 43 paikkaa tarjolla ja suurin osa niistä ei ollut oikeasti olemassa...

Vierailija
17/21 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen jonottanut puhelimessa klo 7:50 lähtien ja 11 minuuttia tuli nauhoitettu tiedote, että jonotus on ohi tältä päivältä, yrittäkää uudelleen huomenna. Odotusaika oli maksullinen.

Hyvä asia on, että kun saat minulta työpaikan, sinulla on varaa kyllä maksaa puhelinlasku. Työ on parasta sosiaaliturvaa ja kannattaa aina.

terv. Petteri

Vierailija
18/21 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin pääsin ja kuulemma jos on vuoden töissä pääsee sopeutumisrahalle ilman työvelvoitetta.

Vierailija
19/21 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain vuotonro 1 ja mulle sanottiin että kaikki paikat on jo mennyt, (ennakkovaraukset).

Vierailija
20/21 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On ne avustajien palkat pienentyneet, Sannan hallituksessa ministerien avustajien palkkaus alkoi 6800 eurosta, tuota vähemmällä ei saatu ketään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi neljä