Näytän kuulema Cate Blancetilta, keneltä sinä näytät?
Näytän kuulema nuorelta Cate Blanchetilta. Onko tämä hyvä kohteliaisuus?
Minusta hän on upea ja persoonallisen näköinen/tyylinen. Olen todella otettu.
Keneltä sinä näytät?
Kommentit (247)
Kaunareiden nuorelta pahis-Sheilalta..
Vierailija kirjoitti:
Elina Knihtilltä.
Muutamaan kertan on tullut kommenttia, eräs luulija (mies) ei uskonut, etten ole vaan seurasi samaan metrovaunuun (!!).
.....
Kauhee.
Pitkätukkaiselta Timo Soinilta, nuorempana näytin Seppo "Bisquit" Ahdilta ja sitä ennen Sakke Järvenpäältä.
Niin ja kuten arvasitte, olen nainen.
Viisikymppiseltä versiolta Gigi Hadidista. Ja tämä ei ole kohteliaisuus. Mulla on samantyyppinen turpea naama ja pahenee vaan vanhetessa, nyt on jo kunnon hamsterinposket. Tästä syystä en kertakaikkiaan näe hänessä huippumallia, oma kauneuskäsitys on jotain aivan muuta. Christy Turlingtonilta jos näyttäisi, niin kyllä kelpaisi!
Ainoat julkkikset joilta minun on väitetty näyttävän ovat Jennifer Love Hewitt ja Kate Beckinsale, mutta en näe kyllä yhtään yhdennäköisyyttä heihin itse. No tukan väri melkein sama, mutta muuten meneekin kaikki ihan metsään. Kaikki myös sanovat että näytän muka lähes identtiseltä siskoni kanssa ja ollaan tätä siskon kanssa ihmetelty, meissä kun ei ole yhtään mitään samaa paitsi vähän samannäköiset silmälasit. Mitä lie kasvosokeita meidän tutut sitten on. Itse voisin kuvailla itseäni perunanaamaiseksi versioksi Jenni Vartiaisesta jos pitää johonkin julkkikseen verrata.
Olen kuulemma ihan saman näköinen kuin äitini nuorena, väritys on isältä, mustat hiukset ja siniset silmät, en myöskään koskaan rusketu, olen vuoden ympäri yhtä vaaleaihoinen.
Hilkka Ahteelta ja Anna Hanskilta, kuulemma. (Lisäksi uskovaiselta ja unkarilaiselta.)
En keltään. Ei ole kukaan koskaan verrannut mua keneenkään julkkikseen:(( hmmph
Eteläkarjalaiselta maatalon emännältä, joka olenkin. On kylkeä ja käpälää, ukko tykkää.😊
Cate Blanchettilla on tosi raskaat luomet, johtuisikohan siitä?
Se on Cate Blanchett, hoolla ja kahdella teellä, Pasi.
Palstan pojut näyttävät Spedeltä.
Nuorempana verrattiin Sinead Oconoriin.
Minä näytän Jari Aarniolta. Löytyykö kiinnostuneita naisia?
Usein "samalta näyttäminen" ei johdu siitä, että olisi melkein kaksoisolento, vaan siitä, että jokin ulkonäön tai olemuksen ominaispiirre on vahvasti samankaltainen. Siksi se, että henkilö jonkun mielestä näyttää joltain kauniilta julkkikselta, ei tarkoita sitä, että henkilö itse olisi kaunis.
Mä näytän Jabba the Hutin ja Bob Marleyn lapselta ja olen nainen.
The Goonies-leffan Slothilta.
t. mamma, hakunila
Olen kahden lapsen äiti ja näytän kuulemma taru sormusten herrasta klonkulta. :(
Näytän Herra Perunapäältä eli amerikkalaisten lelulta Mr. Potato Head:lta
Linja-autot (HSL) Helsinki