Miksei ulkoistetut huoltoyhtiöt ikinä hoida asiaa samana päivänä
Kun olet ilmoittanut jostain asiasta. Tänä aamuna ilmoitettu mielestäni suht tärkeästä asiasta kun kyseessä vesihana niin ei vieläkän mitään ole kuulunut. Viimeksi olen ilmoittanut reilu vuosi sitten toisestaasiasta eikä siihen asiaan ole vieläkään palattu. Tollasia p aska yhtiöitä otetaan kun halvalla saa ja sitten ei edes palvelu pelaa.
Kommentit (7)
Meillä huoltoyhtiö tekee vain tietyt asiat ilman isännöitsijän lupaa (hiekoitus, lumien kolaaminen, ruohonleikkuu jne.) ja kaikkiin asukkaiden vikailmoituksiin tarvitaan maksajan eli taloyhtiön varmistus. Muuten mummot vaihdattaisi lamppuja ja nuoremmat puhdistuttaisi lattiakaivoja taloyhtiön laskuun.
No mene seuraavaan yhtiökokoukseen ja ehdota oman talonmiehen palkkaamista.
Vaatii isännöitsijän luvan. Siellä luultavasti on jo kuukauden jonot. Kun pitää säästää kaikessa niin mitään töitä ei tehdä koska ne työt tulevat kalliiksi.
Yleensä on kiirellisyys, jos hana vuotaa koko ajan ettei se mene kiinni, se on kiirellinen, mutta jos tiputtelee, niin se ei ole kiirellinen. Ja kyllä niitä joutuu joskus huomauttaa parikin kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Vaatii isännöitsijän luvan. Siellä luultavasti on jo kuukauden jonot. Kun pitää säästää kaikessa niin mitään töitä ei tehdä koska ne työt tulevat kalliiksi.
No sittenhän se vasta kalliiksi tulee kun sattuu se vesivahinko kun ei olla huollon puolelta heti reagoitu.
On ehkä kiireellisyysjärjestys. Ja usea taloyhtiö. Jos kirjoittaa lomakkeeseen syyt miksi olisi kiireehkö ja selkeät tiedot yksityiskohtineen, myös sijainnit, joku tulee nopeammin. Päivystysasioissa soitto mahdollisesti.
No ne ovat voittoa tavoittelevia yrityksiä. Jos joku taloyhtiö suostuu maksamaan paskasta palvelusta, niin ei ole kannattavaa tarjota parempaa palvelua. Työntekijöitä kannattaa pitää töissä niin vähän, että tekemättömiä töitä on koko ajan jonossa. Tyhjän panttina päivystämisestä ei kannata maksaa, elleivät asiakkaat vaadi nopeampia vasteaikoja.