Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toistuva keuhkokuume

Vierailija
02.01.2024 |

Pitäisikö tässä huolestua kun puolen vuoden aikana on ollut 2 keuhkokuumetta ja nyt taas epäily sellaisesta. Olen kuitenkin kohtuullisen nuori ja hyväkuntoinen nainen ja edellisen kerran sairastanut tuon taudin ehkä 20-vuotiaana. Onko jotain pahemmin pielessä kun vastustuskyky yhtäkkiä tätä luokkaa?

Ap

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Refluksi voi myös aiheuttaa keuhkokuumetta

Vierailija
22/28 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on refluksitauti! Löytyy myös astma, mutta se on ollut pitkään hoitotasapainossa. Mutta enpä ollut ajatellut että refluksi tuohon vaikuttaisi. 

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varhaiskasvatuksessa puoli vuotta.

Ap

Vierailija
24/28 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin mitä teet työksesi?

Joudutko hengittämään voimakkaalle haisevia höyryjä?

Varhaiskasvatuksessa olen töissä.

Vierailija
25/28 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni oli aikoinaan myös keuhkokuumetta useasti  ja olin tiputuksessa sairaalassa. Aloin käyttämään chiliä ruuassa   enkä  ole ollut sairaana sen jälkeen. 

Vierailija
26/28 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokote toimii.

Vierailija
27/28 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet tupakoimaton mutta oleilet tupaitsijoiden vieressä.Muuta ei tarvitse.Tupakan savu altistaa helposti kehkokume,keuhkoputken tuehdus, silmä vaivat ymm.Muisthan vaihtaa hammasharjan kun lääkekuuri alkoi? Entä petivaateet lakanat ymm?Nimenomaan tyynyliinat,pyyhkeet.

Vierailija
28/28 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin toistuvat tehoste koronarokotteet voivat alentaa immuunivastetta (en ole foliohattu, älkää huoliko). Tästä mainitsivat EUn sääntelyviranomaiset silloin, kun oli ajankohtaista miettiä, miten monta niitä pitäisi ottaa. Onks sulla otettuna useita vai vaan ne kaksi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kaksi