Toistuva keuhkokuume
Pitäisikö tässä huolestua kun puolen vuoden aikana on ollut 2 keuhkokuumetta ja nyt taas epäily sellaisesta. Olen kuitenkin kohtuullisen nuori ja hyväkuntoinen nainen ja edellisen kerran sairastanut tuon taudin ehkä 20-vuotiaana. Onko jotain pahemmin pielessä kun vastustuskyky yhtäkkiä tätä luokkaa?
Ap
Kommentit (28)
Mulla on refluksitauti! Löytyy myös astma, mutta se on ollut pitkään hoitotasapainossa. Mutta enpä ollut ajatellut että refluksi tuohon vaikuttaisi.
Ap
Varhaiskasvatuksessa puoli vuotta.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Niin mitä teet työksesi?
Joudutko hengittämään voimakkaalle haisevia höyryjä?
Varhaiskasvatuksessa olen töissä.
Itselläni oli aikoinaan myös keuhkokuumetta useasti ja olin tiputuksessa sairaalassa. Aloin käyttämään chiliä ruuassa enkä ole ollut sairaana sen jälkeen.
Jos olet tupakoimaton mutta oleilet tupaitsijoiden vieressä.Muuta ei tarvitse.Tupakan savu altistaa helposti kehkokume,keuhkoputken tuehdus, silmä vaivat ymm.Muisthan vaihtaa hammasharjan kun lääkekuuri alkoi? Entä petivaateet lakanat ymm?Nimenomaan tyynyliinat,pyyhkeet.
Ainakin toistuvat tehoste koronarokotteet voivat alentaa immuunivastetta (en ole foliohattu, älkää huoliko). Tästä mainitsivat EUn sääntelyviranomaiset silloin, kun oli ajankohtaista miettiä, miten monta niitä pitäisi ottaa. Onks sulla otettuna useita vai vaan ne kaksi?
Refluksi voi myös aiheuttaa keuhkokuumetta