Pettävä mies, jolla useita naisia
Mitä tämmöisen miehen päässä liikkuu? Jos haluaa pettää vaimoaan, miksei voi keskittyä yhteen salarakkaaseen kerralla? Mitä on miehessä vialla, jos lämmittelee kerralla useita naisia ja ei myönnä sitä kellekään, vaan kaikille vuoron perään esittää olevansa kunnon aviomies, joka nyt sortui pettämään juuri sinun kanssasi. Ja vaimo on korviaan myöten rakastunut tähän mieheensä. Mä en käsitä, miten niin ihana ihminen millaiseksi hänet luulin onkin näin jumalattoman kiero.
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tuollaisen järjestelmällisen pettämisen syy on aina se, että henkilö itse laittaa oman etunsa kaiken muun edelle ja on pelkuri. Hän haluaa valehdellen syödä ja säästää kakun.
Itse olen huonossa suhteessa jota toinen ei kertakaikkiaan halunnut korjata, jättänyt, en pettänyt. Minua on petetty suhteessa jossa kaiken piti olla hyvin ja oli seksiä lähes joka päivä vielä kymmenen vuodenkin jälkeen. Mies ei olisi millään halunnut erota ja kun lopulta lähdin hän kävi väkivaltaiseksi mikä tuli sekä minulle että meidän molempien perheille ihan puskista! Hän todella raivostui ja sekosi kun jäi kiinni enkä suostunut jatkamaan suhdetta.
Jos haluaa nussia ympäriinsä niin tekee sen rehellisesti. Kyllä on ihan reilua että toinenkin tietää tästä niin hänkin voi käydä vieraissa tai ottaa eron tai ehkä jollekin perhekeskeiselle aseksuaalille onkin ihan ok että toinen käy vieraissa.
Ihmisten pitäisi olla v
Olet väärässä, jokaisella on oikeis toteuttaa seksuaalisuuttaan juuri itselleen sopivalla tavalla. Näin opettaa Sexpo.
En tiiä onko toi sexpojankkaus tosissaan mutta ei oman seksuaalisuuden toteuttamiseen kuulu henkinen väkivalta jota pettäminen on.
Jokaisella on oikeus toteuttaa seksuaalisuuttaan suostumuksensa antaneiden kumppaneiden kanssa.
On muuten vaikeaa löytää keskustelukykyistä ja rehellistä kumppania, moni on välttelevät ja valehteleva lusmu jo heti kättelyssä ja sellainen suhteessakin varmaan pettäisi.
Rohkeasti vaan kotona puheeksi että haet seksin muualtakin.
Vierailija kirjoitti:
En tiiä onko toi sexpojankkaus tosissaan mutta ei oman seksuaalisuuden toteuttamiseen kuulu henkinen väkivalta jota pettäminen on.
Jokaisella on oikeus toteuttaa seksuaalisuuttaan suostumuksensa antaneiden kumppaneiden kanssa.
On muuten vaikeaa löytää keskustelukykyistä ja rehellistä kumppania, moni on välttelevät ja valehteleva lusmu jo heti kättelyssä ja sellainen suhteessakin varmaan pettäisi.
Varmasti saisin luvan käydä vieraissa jos sitä painostaisin. Tyttöystävä ei siitä kuitenkaan pitäisi. Eikö ole kaikille parempi että hän ei tiedä asiasta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmasti saisin luvan käydä vieraissa jos sitä painostaisin. Tyttöystävä ei siitä kuitenkaan pitäisi. Eikö ole kaikille parempi että hän ei tiedä asiasta?
Niin, tässähän kai on ongelmana ettet halua luopua suhteestasi muttet osaa tai halua olla vain tyttöystäväsi kanssa ja pidät oikeutenasi valehtelemalla "säästää" häntä. Oikeasti helpotat vain omaa elämääsi ja viet häneltä totuuteen perustuvan valinnan mahdollisuuden.
Minun pettävä ex oli jollekin hoidolleen selittänyt mm. että olen haavoittuvainen enkä kestäisi totuutta tai eroa enkä kykene seksiin. ... meillä oli melko rajuakin seksiä useita kertoja viikossa, mm piiskaa kunnolla ja sormetusta ja dildotusta miehelle hänen toiveidensa mukaan ja exmies oli ja on ainoa jolla oli mielenterveys -ja kiintymyssuhdeongelmia. Jonka takia varmaan pettikin, konflikti joksi hän laski minkä tahansa erimielisyyden oli hänelle pelottavin asia maailmassa joten päätyi muihinkin hölmöihin kuvioihin. Oli jännä lukea niitä viestejä muille naisille miten en kestäisi totuutta ja tarvitsen häntä kun olin myös ainoa joka kävi töissä sillä hetkellä ja hän asui minun asunnossani. 🤔 Ei tosin kauaa asunut vaan vapautin kyllä hänet sitten pettämään.
Minulle esimerkiksi avoin suhdekaan ei olisi välttämättä kauhea ajatus, mutta se saisi olla avoin alusta asti eikä toisen salaa avaama omine lupineen. Etenkin kun hän ei sitä minulle olisi sallinut millään että olen muiden kanssa.
On helpompi ymmärtää jos joku täysin seksittömässä liitossa kituva päätyy vastoin parempia aikeitaan pettämään ja siinä samalla tajuaa että en voi jatkaa näin. Mutta tarkoituksellinen pettäminen jotta saa pitää vielä kotiedutkin tuntuu alhaiselta.
Toki pettäminenkin on vain elämää, minulla se toimii niin että kaikki tunteet pettäjää kohtaan katosivat kuin veitsellä leikaten niin mitään draamaakaan ei tullut kuin hänen puoleltaan. Mutta kauhea jos olisi ollut vaikka lapsia ja pitäisi sellaisen kanssa sitten yrittää vielä olla tekemisissä. Olisi järkevämpää hoitaa seksit, sopimukset ja erot rehellisesti ja elää sen kanssa että muutkin saavat tehdä omat valintansa eikä vain yksi oman elämänsä päähenkilö salassa.
Pettäminen on oikein. Anna mennä vaan! Sitä ne seksuaalitwrapeutitkin jankuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, tässähän kai on ongelmana ettet halua luopua suhteestasi muttet osaa tai halua olla vain tyttöystäväsi kanssa ja pidät oikeu
Sinäpä se vasta enkeli olet. Kiitos että olet valaisemassa meitä muita.
tavalliset miehet eivät kelpaa naisille. siksi niiden harvojen naisille kelpaavien miesten täytyy tyydyttää useita naisia. ei se ole pettämistä, vaan raskas velvollisuus