Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pettävä mies, jolla useita naisia

Vierailija
02.01.2024 |

Mitä tämmöisen miehen päässä liikkuu? Jos haluaa pettää vaimoaan, miksei voi keskittyä yhteen salarakkaaseen kerralla? Mitä on miehessä vialla, jos lämmittelee kerralla useita naisia ja ei myönnä sitä kellekään, vaan kaikille vuoron perään esittää olevansa kunnon aviomies, joka nyt sortui pettämään juuri sinun kanssasi. Ja vaimo on korviaan myöten rakastunut tähän mieheensä. Mä en käsitä, miten niin ihana ihminen millaiseksi hänet luulin onkin näin jumalattoman kiero.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lienee polyamorinen. 

Vierailija
2/13 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisella on oikeus toteuttaa seksuaalisuuttaan haluamallaan tavalla. Kyllä Sexpo tietää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen tuollaista sanottiin pukiksi.

Terv. Kaksipussinen yksisarvinen

Vierailija
4/13 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta onko täällä sellaista miestä paikalla? Ole kiltti ja tule anonyymina avautumaan. Kukaan ei kivitä, haluan vaan yrittää ymmärtää. Itse kun mietin onko kyseessä jonkinlainen persoonallisuushäiriö. Yhtä lailla kuin patologinen valehtelija, jonka suusta ei totuutta kuule, niin tämmöisen nk.pukin suustakaan ei totuutta tule. 

Vierailija
5/13 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo linkkasi, niin vastataanpas tähän. On siis yksi kenen kanssa aikoinaan omaa silloista puolisoa jallitin. Nuorena tuli tuohon monen naisen huimaan sotkeuduttua. Olihan se kiva kun sai huomiota, omalta silloiselta tyttöystävältä sitä ei saanut muuten kuin lompakkoa avaamalla. Ennemmin sitä suhdetta voisi kutsua nykytermein FWB suhteeksi, josta tosin seksi jää 1/3 mitä se voisi olla ja joskus ei sitäkään kun oli mykkäkoulua ja mielensä pahoittelua. Jos puoliso tuollaisena pukkina käyttäytyy, kannattaa ehkä hetkeksi pysähtyä itsekin ja miettiä saako hän suhteesta kaiken tarvitsemansa. Minun korvaan tuo kuulostaa juuri siltä että hän on siinä suhteessa vähän kuin kalusteena, ei käyttötavarana. Tekee hommat, mutta ei saa vastinetta. Mieskin tarvitsee kuitenkin huomiota, lämpöä ja läheisyyttä, ei se saa olla itsestään selvyys eikä esimerkiksi koira tai lapset saa mennä edelle. Tuolle exälle koira oli tärkeämpi ja hauska sinällään että se söi paremmin kuin minä ja minun oli tyytyminen leipään kun koirankin piti syödä. Ruokaahan en saanut laittaa kun oli jotkut Jamie Oliver pannut jotka kuulema pilaan. En tehnyt sitten, mutta en kyllä saanut syödäkään 

Vierailija
6/13 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun alkaa pettää niin sitten kunnolla! Mulla on vaimo, pitkäaikainen rakastajatar ja siinä ohessa kaatelen satunnaisia aina kun ehdin. E ole yksiavioinen, ei siinä sen kummempaa perustelua ole. Tykkään siemennellä

Vierailija
7/13 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimo linkkasi, niin vastataanpas tähän. On siis yksi kenen kanssa aikoinaan omaa silloista puolisoa jallitin. Nuorena tuli tuohon monen naisen huimaan sotkeuduttua. Olihan se kiva kun sai huomiota, omalta silloiselta tyttöystävältä sitä ei saanut muuten kuin lompakkoa avaamalla. Ennemmin sitä suhdetta voisi kutsua nykytermein FWB suhteeksi, josta tosin seksi jää 1/3 mitä se voisi olla ja joskus ei sitäkään kun oli mykkäkoulua ja mielensä pahoittelua. Jos puoliso tuollaisena pukkina käyttäytyy, kannattaa ehkä hetkeksi pysähtyä itsekin ja miettiä saako hän suhteesta kaiken tarvitsemansa. Minun korvaan tuo kuulostaa juuri siltä että hän on siinä suhteessa vähän kuin kalusteena, ei käyttötavarana. Tekee hommat, mutta ei saa vastinetta. Mieskin tarvitsee kuitenkin huomiota, lämpöä ja läheisyyttä, ei se saa olla itsestään selvyys eikä esimerkiksi koira tai lapset saa mennä edelle. Tuolle exälle koira oli tärkeämpi ja hauska sinällään että se

Suurin piirtein samaa olin kirjoittamassa, myös puoliskon linkkaamana. Minä lähdin myös hakemaan apua "suhteen ulkopuolelta". Ja loppujen lopuksi yksi näistä sitten ilmoitti minut haluavansa, käräytti ja hoiti verbaalisen osuuden niin hyvin etteivät ole väleissä ollenkaan. En ole omaa toimintaa katunut, muuta kuin lasten osalta. Mutta puolisko on ottanut heidät kuin omakseen ja sanovat miten hyvä on kun ei tapella enää. Meillä tosin ei koiraa ollut, mutta lumitöistä lehtiin, roskien vientiin ja autojen korjaukseen kaatuivat minun niskaan. Pois muuttaessa tajusi miten paljon minun poissaolo näkyi esimerkiksi sisustuksessa tai valokuvissa -ei mitenkään. Seksiriippuvuudesta minua syytti, mutta en sitä lähtenyt edes hakemaan. Etsin puhekaveria tai ylipäätään jotakuta jolle purkaa surut. Ja ainoa joka sitä ymmärsi oli luontevasti nainen. Hankala on naiskulmaa kysyä mieheltä. Apua sain, ehkä liikaakin. Nyt jälki viisaana olisi pitänyt lähteä vain aikaisemmin. 

Vierailija
8/13 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vttu mitä skeidaa täällä joku jauhaa, ai että oikein tyttöystävän omaa syytä monen naisen pyöritys ja pettäminen. Tällaisia fantasioita tällä kertaa. 

Veikkaan että ainoa oikea selittävä syy on kusipäisyys. Ja jonkinlainen narsismi, empatiakyvyn ja sitoutumisen puute, mitä näitä nyt on. Yksi tyyppi joskus selitti koko elämänsä jatkunutta naishaaremien pyörittämistä ja siis kaikkien jatkuvaa  pettämistä "yksinäisyyden pelolla" kun siltä kysyttiin miksi. Just, aina voi uhriutua ja olla tajuamatta, että se muiden naisten, myös exien, lämmittely johtaa siihen yksinäisyyteen, eroihin joita ei tapahtuisi jos ei pettäisi...

Vierailija
9/13 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuossa kyllä on ihan pointti ollut osalla kirjoittajista. Joskus on hyvä katsoa peiliin, voi se narsismi kukkia sielläkin. Aika moni nuori mies kuitenkin on mieliongelmissakin kertonut jääneensä parisuhteessa yksin. Ei se vika aina ole miehissä tai pojissa. Parisuhteessa on hyvä olla kun se on tasapuolinen 

Vierailija
10/13 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta onko täällä sellaista miestä paikalla? Ole kiltti ja tule anonyymina avautumaan. Kukaan ei kivitä, haluan vaan yrittää ymmärtää. Itse kun mietin onko kyseessä jonkinlainen persoonallisuushäiriö. Yhtä lailla kuin patologinen valehtelija, jonka suusta ei totuutta kuule, niin tämmöisen nk.pukin suustakaan ei totuutta tule. 

En ole psygologi, joten vastaus on vain subjektiivinen ajatus.

Miellän seksin ja rakkauden erillään toisista olevana asiana.

Vähän, kuin , että käyn töissä ja olen naimisissa. En näe siinä pahaa, vaikka yhteiskunnallisen moraalisesti se on väörin, niin omassa päässäni voin hyvinkin toimia vastoin normeja

Töissä annan aikaani ja huomiota työmatkoineen 9 tuntia valveilla olosta ja vaimolle vähemmän. Eikö se ole väörin.

Joku harrastaa lätkää yms. Minä panenista eri naisten kanssa, geenit vain toimivat minussa näin, en halua rajoittaa tätä...

Kiitis ja anteeksi 😘

Vierailija
11/13 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

se nyt vaan sattuu olemaan harrastus itsellä  iikot toisella paikkakunnalla ja siellä muutama vakio ajo ja sit vklp puikotan muijaa ja sit onkin pillu kipeä jo sunnuntaina että ei voi antaa mutta saahan sitä jo illasta sit

Vierailija
12/13 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettävä mies voi olla huono itsetunto.

Pettävällä miehelle eri naiset ovat yhtä ja samaa. Ei tajua että voisi saada yhtä monella eri tapaa. Petos on aina huono.

Ei tee kivaa naiselle, naiset jättävät oman tyylin ja ovat vain miehelle. Nainen saattaa pukeutua korkkareihin jos kilpailijalla on. Joka lähtee, voittaa.

Vierailija
13/13 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vttu mitä skeidaa täällä joku jauhaa, ai että oikein tyttöystävän omaa syytä monen naisen pyöritys ja pettäminen. Tällaisia fantasioita tällä kertaa. 

Veikkaan että ainoa oikea selittävä syy on kusipäisyys. Ja jonkinlainen narsismi, empatiakyvyn ja sitoutumisen puute, mitä näitä nyt on. Yksi tyyppi joskus selitti koko elämänsä jatkunutta naishaaremien pyörittämistä ja siis kaikkien jatkuvaa  pettämistä "yksinäisyyden pelolla" kun siltä kysyttiin miksi. Just, aina voi uhriutua ja olla tajuamatta, että se muiden naisten, myös exien, lämmittely johtaa siihen yksinäisyyteen, eroihin joita ei tapahtuisi jos ei pettäisi...

Kyllä, miehet on taas sikoja!