Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Iltalehtien uutisointi ihmissuhteista ja seksistä

Niko82
02.01.2024 |

https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/1d95e89a-5fb8-4b6d-9c4f-578af10…

Miksi seksiosiolla aiheista 100% naisten kirjoittamia ja naisten prostituutioon, seksiin tai masturbointiin liittyvää. Tätähän tuputetaan nykyään joka päivä.

En ole ikinä nähnyt miehen kirjoittamaa artikkelia seksi ja ihmissuhteet osiolla. 

12v kummipoikakin lukee nykyään lehden läpi ja ihmetteli asiaa ääneen, että mitä mm. tää tarkoittaa. 

Kommentit (122)

Vierailija
61/122 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä on IT kilpailutuksen tuloksena päätynyt Googlen palveluntarjoajalle joten siksi Meets. 

Mä laitan meidän tietohallintojohtahalle viestiä että Vauva-lehden seksipalstalla sinua, nelikymppinen uraohjus, väitettiin jo vanhukseksi. 

M48, guru

Missä olet M48, guru? Lähinnä tulee mieleen omaa egoaan pönkittävä itsekeskeinen henkilö, joka tietää kaiken muidenkin puolesta.

Tämä M48, guru on kait joku sekopää joka tässäki ketjussa on sivukaupalla jutellu vain ittensä kanssa. Oikiasti se taitaa olla Mauri-Yessica 70v ja sillä on tylsää

No en todellakaan ole. Olen akateeminen ylempi toimihenkilö suuressa vientiyrityksessä ja olen myös naisten nautinnon suurin asiantuntija. Tämän lisäksi käyn samanhenkisessä seurassa Wildclubilla antamassa ja saamassa.

M48, guru

Vierailija
62/122 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä on IT kilpailutuksen tuloksena päätynyt Googlen palveluntarjoajalle joten siksi Meets. 

Mä laitan meidän tietohallintojohtahalle viestiä että Vauva-lehden seksipalstalla sinua, nelikymppinen uraohjus, väitettiin jo vanhukseksi. 

M48, guru

Missä olet M48, guru? Lähinnä tulee mieleen omaa egoaan pönkittävä itsekeskeinen henkilö, joka tietää kaiken muidenkin puolesta.

Tämä M48, guru on kait joku sekopää joka tässäki ketjussa on sivukaupalla jutellu vain ittensä kanssa. Oikiasti se taitaa olla Mauri-Yessica 70v ja sillä on tylsää

No en todellakaan ole. Olen akateeminen ylempi toimihenkilö suuressa vientiyrityksessä ja olen myös naisten nautinnon suurin asiantuntija. Tämän lisäksi

Niin antamassa persettä ja saamassa munaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/122 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, jatka sinä tuosta, jään seuraamaan! :-D

M48, se oikea

Vierailija
64/122 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M48, guru

No en todellakaan ole. Olen akateeminen ylempi toimihenkilö suuressa vientiyrityksessä ja olen myös naisten nautinnon suurin asiantuntija. Tämän lisäksi

No kerrohan, mistä seurustelukumppanini pitää? Hänellä ikää 34. Sinullahan on homma hanskassa. Sanon, menikö oikein tai väärin.

Vierailija
65/122 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajattelin kun seksipalstalla roikut että myös nussiminen & paneminen kiinnostaa mutta runkkaile toki klitoristasi. Se on ihan sitä varten siinä häppäreiden yhtymäkohdassa sinulla. 

Ei tartte yksin nussia kun seuraa saan laittamalla tutuille viestiä. 

Sun kanssa en kävis ees kirjekurssilla.

Minkäs ikäinen nainen (tai isoisä) sä oletkaan?

Kirjekurssit ovat nimittäin hyvin, hyvin vanhojen ihmisten sanavarastoa +65v. 

M48, guru

Kyl mä ainaki muista kirjekurssit vaikken sellasille koskaa menny. 

M38

Jos ne liittyivät kirjoittamiseen niin sinun olisi kyllä kannattanut mennä, etäopetukseen si

oisko sunki kanttinu

Vierailija
66/122 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M48, guru

No en todellakaan ole. Olen akateeminen ylempi toimihenkilö suuressa vientiyrityksessä ja olen myös nais

No kerrohan, mistä seurustelukumppanini pitää? Hänellä ikää 34. Sinullahan on homma hanskassa. Sanon, menikö oikein tai väärin.

Hän haluaa kaltaisena charmikkaan ja kestävän laatumiehen sinun sijaasi.

M48, se oikea

Vierailija
67/122 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi kaikille tämä häiriö, sanon tuolle pojalle kyllä tästä. 

Marja-liisa, Pertin(M48) äiti

Ja Pertti tuu nyt pois sieltä koneelta ja saunaan iltapesulle.

Vierailija
68/122 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustellaanpa välillä häpyraosta esille työntyvistä sisemmistä häpyhuulista. 

Kuinka monella tähän ketjuun kirjoittavan miehen naisystävällä / puolisolla on sellaiset?

Naiset saavat toki itsekin kertoa mikäli ovat tuolla tavoin lahjakkaita :)

Vierailija
69/122 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelinpa juuri ryhtyä seksuaaliterapeutiksi ja neuvoja jakamaan naistenlehdissä.

-Reiska 52v. Rakennustyömies

Vierailija
70/122 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelinpa juuri ryhtyä seksuaaliterapeutiksi ja neuvoja jakamaan naistenlehdissä.

Se on oikein.

Neuvojasi tarvitaan.

Vierailija
71/122 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hienoa! Kirjoitushommissa tai seksineuvonnassa ei tosin tienaa juuri mitään koska ovat naisvaltaisia aloja mutta sentään paremmin kuin raksahommissa tänä päivänä. 

Meillä on sitten toimituksessa sellainen vaatimus että pitää olla vihrvas jäsenkirja. Taisi sun unelma-ammatti loppua tuohon?

M48, guru, mediatyöläinen

Vierailija
72/122 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hienoa! Kirjoitushommissa tai seksineuvonnassa ei tosin tienaa juuri mitään koska ovat naisvaltaisia aloja mutta sentään paremmin kuin raksahommissa tänä päivänä. 

Meillä on sitten toimituksessa sellainen vaatimus että pitää olla vihrvas jäsenkirja. Taisi sun unelma-ammatti loppua tuohon?

Kyllä alalla pystyy oikeasti tienaamaan hyviäkin rahoja kunhan muistaa kiivetä firmassa reittä pitkin, sekä miesten että naisien. 

Itselläni on PerusSuomalaisten jäsenkirja ja hyvin olen alalla pärjännyt. Tervetuloa mukaan. 

Tuleva esimiehesi

M48, se oikea, mediatyöläinen

Vierailija
73/122 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä alalla pystyy oikeasti tienaamaan hyviäkin rahoja kunhan muistaa kiivetä firmassa reittä pitkin, sekä miesten että naisien. 

Itselläni on PerusSuomalaisten jäsenkirja ja hyvin olen alalla pärjännyt. Tervetuloa mukaan. 

Tuleva esimiehesi

M48, se oikea, mediatyöläinen

Menee sitten friikkuhommiksi kuten Puopololla. 

Konserneissa ei ps-jengiä ole ainuttakaan paitsi @sukkola joka on erikoissuojelussa. 

M48, häpyhuulipalveluiden loppukäyttäjä

Vierailija
74/122 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kerrohan, mistä seurustelukumppanini pitää? Hänellä ikää 34. Sinullahan on homma hanskassa. Sanon, menikö oikein tai väärin. (kysyjä)

Hän haluaa kaltaisena charmikkaan ja kestävän laatumiehen sinun sijaasi.

M48, se oikea (m48, guru)

Täällä kun lainauspainike ei toimi, niin piti itse muokata. M48, ohitit kysymyksen. Mitä seurustelukumppanini oikeasti haluaa? Et osannut vastata muuten kuin tuolla samalla vanhalla egoilulla. Mistä hän pitää seksissä? Sinähän tiedät suoraan, mistä kaikki, joka ikinen, 34 vuotias nainen pitää.

Vierailija
75/122 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vastuussa nimimerkilläni kirjoitetusta viesteistä jotka eivät liity sisempien häpyhuulien kokoon tai media-alan sisäpiiritietoon.

M48, häpyhuulipalveluiden loppukäyttäjä

Vierailija
76/122 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

tää "M48" vai kuinka vanha papparainen onkaan on varmasti alottanu tänki ketju vuosia sitten 

https://www.vauva.fi/keskustelu/4938437/olen-48v-mies-enka-todellakaan-…;

Vierailija
77/122 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tää "M48" vai kuinka vanha papparainen onkaan on varmasti alottanu tänki ketju vuosia sitten 

https://www.vauva.fi/keskustelu/4938437/olen-48v-mies-enka-todellakaan-…;

Eihän tuossa mainita sanallakaan kuin ihanilta häppärit tuntuvat syvälle suuhun imettyinä. 

Jokainen on joskus 48v, se nyt vasn on niin. On silti mukavaa kun hahmoni triggeröi. Saatte vähän lämmikettä sieluihinne nyt kovilla paukkupakkasilla. 

M48, large labia fetishist

Vierailija
78/122 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuossa olisi nyt sitä miehen näkökulmaa, "Näin saat kovan ja pitkäkestoisen erektion - seksiterapeutin 15 vinkkiä". Ei nyt sentään miestoimittajaa ollut löytynyt kirjoittajaksi ja mainittu terapeuttikin oli nainen, mutta siitä huolimatta ihan ok artikkeli.

https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/720ff8d6-0e59-4c97-9892-9f56669ba9da

Vierailija
79/122 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tuossa olisi nyt sitä miehen näkökulmaa, "Näin saat kovan ja pitkäkestoisen erektion - seksiterapeutin 15 vinkkiä". Ei nyt sentään miestoimittajaa ollut löytynyt kirjoittajaksi ja mainittu terapeuttikin oli nainen, mutta siitä huolimatta ihan ok artikkeli.

Eli nainen kirjottaa naisasiantuntijan sanomiset miehistä. Justiinsa joo. Kiinnostaa kiviäki.

Vierailija
80/122 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Näin saat kostean ja turpean pillun - seksiterapeutin 15 vinkkiä" 

Kirjoittanut reiska, haastateltavana taneli