Iltalehtien uutisointi ihmissuhteista ja seksistä
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/1d95e89a-5fb8-4b6d-9c4f-578af10…
Miksi seksiosiolla aiheista 100% naisten kirjoittamia ja naisten prostituutioon, seksiin tai masturbointiin liittyvää. Tätähän tuputetaan nykyään joka päivä.
En ole ikinä nähnyt miehen kirjoittamaa artikkelia seksi ja ihmissuhteet osiolla.
12v kummipoikakin lukee nykyään lehden läpi ja ihmetteli asiaa ääneen, että mitä mm. tää tarkoittaa.
Kommentit (122)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on IT kilpailutuksen tuloksena päätynyt Googlen palveluntarjoajalle joten siksi Meets.
Mä laitan meidän tietohallintojohtahalle viestiä että Vauva-lehden seksipalstalla sinua, nelikymppinen uraohjus, väitettiin jo vanhukseksi.
M48, guru
Missä olet M48, guru? Lähinnä tulee mieleen omaa egoaan pönkittävä itsekeskeinen henkilö, joka tietää kaiken muidenkin puolesta.
Tämä M48, guru on kait joku sekopää joka tässäki ketjussa on sivukaupalla jutellu vain ittensä kanssa. Oikiasti se taitaa olla Mauri-Yessica 70v ja sillä on tylsää
No en todellakaan ole. Olen akateeminen ylempi toimihenkilö suuressa vientiyrityksessä ja olen myös naisten nautinnon suurin asiantuntija. Tämän lisäksi
Niin antamassa persettä ja saamassa munaa
Ok, jatka sinä tuosta, jään seuraamaan! :-D
M48, se oikea
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on IT kilpailutuksen tuloksena päätynyt Googlen palveluntarjoajalle joten siksi Meets.
Mä laitan meidän tietohallintojohtahalle viestiä että Vauva-lehden seksipalstalla sinua, nelikymppinen uraohjus, väitettiin jo vanhukseksi.
M48, guru
Missä olet M48, guru? Lähinnä tulee mieleen omaa egoaan pönkittävä itsekeskeinen henkilö, joka tietää kaiken muidenkin puolesta.
Tämä M48, guru on kait joku sekopää joka tässäki ketjussa on sivukaupalla jutellu vain ittensä kanssa. Oikiasti se taitaa olla Mauri-Yessica 70v ja sillä on tylsää
No en todellakaan ole. Olen akateeminen ylempi toimihenkilö suuressa vientiyrityksessä ja olen myös naisten nautinnon suurin asiantuntija. Tämän lisäksi
No kerrohan, mistä seurustelukumppanini pitää? Hänellä ikää 34. Sinullahan on homma hanskassa. Sanon, menikö oikein tai väärin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin kun seksipalstalla roikut että myös nussiminen & paneminen kiinnostaa mutta runkkaile toki klitoristasi. Se on ihan sitä varten siinä häppäreiden yhtymäkohdassa sinulla.
Ei tartte yksin nussia kun seuraa saan laittamalla tutuille viestiä.
Sun kanssa en kävis ees kirjekurssilla.
Minkäs ikäinen nainen (tai isoisä) sä oletkaan?
Kirjekurssit ovat nimittäin hyvin, hyvin vanhojen ihmisten sanavarastoa +65v.
M48, guru
Kyl mä ainaki muista kirjekurssit vaikken sellasille koskaa menny.
M38
Jos ne liittyivät kirjoittamiseen niin sinun olisi kyllä kannattanut mennä, etäopetukseen si
oisko sunki kanttinu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M48, guru
No en todellakaan ole. Olen akateeminen ylempi toimihenkilö suuressa vientiyrityksessä ja olen myös nais
No kerrohan, mistä seurustelukumppanini pitää? Hänellä ikää 34. Sinullahan on homma hanskassa. Sanon, menikö oikein tai väärin.
Hän haluaa kaltaisena charmikkaan ja kestävän laatumiehen sinun sijaasi.
M48, se oikea
Anteeksi kaikille tämä häiriö, sanon tuolle pojalle kyllä tästä.
Marja-liisa, Pertin(M48) äiti
Ja Pertti tuu nyt pois sieltä koneelta ja saunaan iltapesulle.
Keskustellaanpa välillä häpyraosta esille työntyvistä sisemmistä häpyhuulista.
Kuinka monella tähän ketjuun kirjoittavan miehen naisystävällä / puolisolla on sellaiset?
Naiset saavat toki itsekin kertoa mikäli ovat tuolla tavoin lahjakkaita :)
Ajattelinpa juuri ryhtyä seksuaaliterapeutiksi ja neuvoja jakamaan naistenlehdissä.
-Reiska 52v. Rakennustyömies
Vierailija kirjoitti:
Ajattelinpa juuri ryhtyä seksuaaliterapeutiksi ja neuvoja jakamaan naistenlehdissä.
Se on oikein.
Neuvojasi tarvitaan.
Vierailija kirjoitti:
Hienoa! Kirjoitushommissa tai seksineuvonnassa ei tosin tienaa juuri mitään koska ovat naisvaltaisia aloja mutta sentään paremmin kuin raksahommissa tänä päivänä.
Meillä on sitten toimituksessa sellainen vaatimus että pitää olla vihrvas jäsenkirja. Taisi sun unelma-ammatti loppua tuohon?
M48, guru, mediatyöläinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hienoa! Kirjoitushommissa tai seksineuvonnassa ei tosin tienaa juuri mitään koska ovat naisvaltaisia aloja mutta sentään paremmin kuin raksahommissa tänä päivänä.
Meillä on sitten toimituksessa sellainen vaatimus että pitää olla vihrvas jäsenkirja. Taisi sun unelma-ammatti loppua tuohon?
Kyllä alalla pystyy oikeasti tienaamaan hyviäkin rahoja kunhan muistaa kiivetä firmassa reittä pitkin, sekä miesten että naisien.
Itselläni on PerusSuomalaisten jäsenkirja ja hyvin olen alalla pärjännyt. Tervetuloa mukaan.
Tuleva esimiehesi
M48, se oikea, mediatyöläinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä alalla pystyy oikeasti tienaamaan hyviäkin rahoja kunhan muistaa kiivetä firmassa reittä pitkin, sekä miesten että naisien.
Itselläni on PerusSuomalaisten jäsenkirja ja hyvin olen alalla pärjännyt. Tervetuloa mukaan.
Tuleva esimiehesi
M48, se oikea, mediatyöläinen
Menee sitten friikkuhommiksi kuten Puopololla.
Konserneissa ei ps-jengiä ole ainuttakaan paitsi @sukkola joka on erikoissuojelussa.
M48, häpyhuulipalveluiden loppukäyttäjä
No kerrohan, mistä seurustelukumppanini pitää? Hänellä ikää 34. Sinullahan on homma hanskassa. Sanon, menikö oikein tai väärin. (kysyjä)
Hän haluaa kaltaisena charmikkaan ja kestävän laatumiehen sinun sijaasi.
M48, se oikea (m48, guru)
Täällä kun lainauspainike ei toimi, niin piti itse muokata. M48, ohitit kysymyksen. Mitä seurustelukumppanini oikeasti haluaa? Et osannut vastata muuten kuin tuolla samalla vanhalla egoilulla. Mistä hän pitää seksissä? Sinähän tiedät suoraan, mistä kaikki, joka ikinen, 34 vuotias nainen pitää.
En ole vastuussa nimimerkilläni kirjoitetusta viesteistä jotka eivät liity sisempien häpyhuulien kokoon tai media-alan sisäpiiritietoon.
M48, häpyhuulipalveluiden loppukäyttäjä
tää "M48" vai kuinka vanha papparainen onkaan on varmasti alottanu tänki ketju vuosia sitten
https://www.vauva.fi/keskustelu/4938437/olen-48v-mies-enka-todellakaan-…;
Vierailija kirjoitti:
tää "M48" vai kuinka vanha papparainen onkaan on varmasti alottanu tänki ketju vuosia sitten
https://www.vauva.fi/keskustelu/4938437/olen-48v-mies-enka-todellakaan-…;
Eihän tuossa mainita sanallakaan kuin ihanilta häppärit tuntuvat syvälle suuhun imettyinä.
Jokainen on joskus 48v, se nyt vasn on niin. On silti mukavaa kun hahmoni triggeröi. Saatte vähän lämmikettä sieluihinne nyt kovilla paukkupakkasilla.
M48, large labia fetishist
No tuossa olisi nyt sitä miehen näkökulmaa, "Näin saat kovan ja pitkäkestoisen erektion - seksiterapeutin 15 vinkkiä". Ei nyt sentään miestoimittajaa ollut löytynyt kirjoittajaksi ja mainittu terapeuttikin oli nainen, mutta siitä huolimatta ihan ok artikkeli.
https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/720ff8d6-0e59-4c97-9892-9f56669ba9da
Vierailija kirjoitti:
No tuossa olisi nyt sitä miehen näkökulmaa, "Näin saat kovan ja pitkäkestoisen erektion - seksiterapeutin 15 vinkkiä". Ei nyt sentään miestoimittajaa ollut löytynyt kirjoittajaksi ja mainittu terapeuttikin oli nainen, mutta siitä huolimatta ihan ok artikkeli.
Eli nainen kirjottaa naisasiantuntijan sanomiset miehistä. Justiinsa joo. Kiinnostaa kiviäki.
Vierailija kirjoitti:
"Näin saat kostean ja turpean pillun - seksiterapeutin 15 vinkkiä"
Kirjoittanut reiska, haastateltavana taneli
No en todellakaan ole. Olen akateeminen ylempi toimihenkilö suuressa vientiyrityksessä ja olen myös naisten nautinnon suurin asiantuntija. Tämän lisäksi käyn samanhenkisessä seurassa Wildclubilla antamassa ja saamassa.
M48, guru