Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vaikuttaako kova pakkanen mitenkään sun suunnitelmiisi ?

Vierailija
01.01.2024 |

Minä mietin pääsenkö työpaikalleni ja sieltä kotiin yöllä..

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen autoton sinkku ja onneks on lomaa tämä viikko. Kaupassa tosin pakko käydä, mut onneks asun ihan keskustassa :) silti tuli tänää 9000 askelta täyteen ku kävin ulkona kaksi kertaa :) pakkasta noin 26 astetta, pikkasen kirpas :D 

Vierailija
22/26 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei,  meillä päin on reilut miinus kaksikymmentä ja mielestäni ihan normaali kipakka talvipakkanen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivittäinen ulkoilu jäi. Atoopikkona talvet on muutenkin vaikeita. Lomasuunnitelmat myös muuttui. Ja kaikkialle liikkumiseen pitää varata aikaa ja joku varasuunnitelma, koska julkiseen liikenteeseen ei voi täysin luottaa.

Vierailija
24/26 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveän liukasta Helsingin kaduilla.  Pahempaa kuin kylmyys.

Vierailija
25/26 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna kauppaan fillarilla  ja pakkasta luvattu -20. Ei siinä auta ku mennä vaan koska jääkaapissa ei ole ruokaa.

Vierailija
26/26 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiihtämiseen (ainakin rankempaan treeniin) tulee nyt pakostakin taukoa, mikä itse asiassa on superkompensaationa hyväkin asia rankkojen treenien jälkeen. Silti tauko tuntuu just nyt tosi vaikealta, kun on juuri ladut saatu kondikseen. 

Pyrähdän luultavasti entistä useammin (ja entistä lyhyemmän aikaa kerralla) pihalle nauttimaan valkeasta kauneudesta, huurteisista puista ja kirkkaasta valosta.