Mikä diagnoosi on ihmisellä joka kieltää totuuden
Esittää ettei tiettyjä asioita ole koskaan tapahtunut vaikka kaikki muut tietävät että on. Puhuu päälle omaa versiotaan kun muut asioista keskustelevat.
Jos yrittää korjata hänen sanomisiaan saa raivarin. Haukkuu toisen pahimmilla mahdollisilla sanoilla ja nauraa ivallista naurua päälle.
Eikä ole vain yhdestä asiasta kyse vaan kaikista joiden hän olisi toivonut menneen toisella tavalla.
Aiheuttaa myötähäpeää ja hämmästyneitä katseita kuulijoissa.
Kommentit (77)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä diagnoosi sulla ap on, kun kyselet toisten diagnooseja pitkin palstoja? Ja vielä pahempaa, odotat tuntemattomien niitä jakelevan sun tuttaville.
Tunnistit siis itsesi..
Ja edelliseen lisäten, olet myöskin vainoharhainen ja jakelet diagnooseja keskustelupalstalla tuntemattomillekin.
Ihan oikeasti kaikki, lopettakaa nää dg-kyselyt ja vatvomiset.
Siis näin hän juuri reagoi! Teitä on siis enemmänkin!
Ap
Olin siis oikeassa suuhteesi. Sä et osaa lopettaa ajoissa. Etkä vastaa esitettyyn kysymykseen, vaan jauhat jotain ihan muuta. Suhteellisuuden taju tipotiessään.
Vierailija kirjoitti:
Jättäkää ihminen rauhaan. Miksi jankkaatte jotain vanhoja asioita hänelle? Kukan ei ole täydellinen ihminen.
Kerro sinä oma diagnoosisi niin ap saa kysymykseensä vastauksen
Vierailija kirjoitti:
Jättäkää ihminen rauhaan. Miksi jankkaatte jotain vanhoja asioita hänelle? Kukan ei ole täydellinen ihminen.
Ihan tänä päivänäkin tapahtuneita asioita muuttaa mieleisekseen.
Sanoo myös muille mitä heidän pitäisi tuntea.
Esim.joku sanoi ettei jaksa enää puolisoaan. Tämä yksi karjaisi: Ole hiljaa, jaksathan.
Alkaa olla aika raskasta seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä narsisteilla ja pers häiriöisillä on tapana puhua paskaa ja vetää jos jonkun näköistä showta. Ota nyt noiden motiiveista selvää.
Veikkaan, että joku persoonallisuushäiriö.
Varsin todennäköisesti on. Sellainen tulee juuriikin tälle kommenttipalstalle solvamaan normaaleja ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Mikä diagnoosi sulla ap on, kun kyselet toisten diagnooseja pitkin palstoja? Ja vielä pahempaa, odotat tuntemattomien niitä jakelevan sun tuttaville.
Missä kohtaa hän pyysi jakamaan niitä omille tuttavilleen?
Tommi. Kinuski muistaa kyllä Turun tapahtumat. Mua ei kiinnosta sukusi ja ystäväsi mielipide. En ole tulossa ilmaiseksi kotirouvaksi. Haluan elää eron jälkeen yksin ilman miestä ja lemmikkejä. Lapseton olenkin jo omasta takaa. Ole ihan rauhassa niitä miehiä joiden mielestä nainen tarvitsee tietyn ikähaarukan rajoissa holhoojan (ei tarvitse)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esim.joku sanoi ettei jaksa enää puolisoaan. Tämä yksi karjaisi: Ole hiljaa, jaksathan.
Kelle mä oon noin sanonut? Okei otan riskin kunnianloukkauksesta. Seppälän suku näyttää olevan näin sekasin ja valmiita ajamaan yhden ihmisen nurkkaan varmistaakseen yhdelle naisystävän,lopulta vaimon. Tavataan poliisilaitoksella. Aion seisoa kannassani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kelle mä oon noin sanonut? Okei otan riskin kunnianloukkauksesta. Seppälän suku näyttää olevan näin sekasin ja valmiita ajamaan yhden ihmisen nurkkaan varmistaakseen yhdelle naisystävän,lopulta vaimon. Tavataan poliisilaitoksella. Aion seisoa kannassani.
Ei puhuta nyt Seppälän suvusta
Ap
Vierailija kirjoitti:
Onko horoskooppimerkiltään vaaka? Nehän on ihan sekopäitä.
Taidetaan tarkoittaa ihan oikeaa asiaa eikä mitään satuja...
Vierailija kirjoitti:
Yleensä narsisteilla ja pers häiriöisillä on tapana puhua paskaa ja vetää jos jonkun näköistä showta. Ota nyt noiden motiiveista selvää.
Veikkaan, että joku persoonallisuushäiriö.
Narsismikin on persoonallisuushäiriö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt taitaa joku olla harhoissaan..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnistit siis itsesi..
Ja edelliseen lisäten, olet myöskin vainoharhainen ja jakelet diagnooseja keskustelupalstalla tuntemattomillekin.
Ihan oikeasti kaikki, lopettakaa nää dg-kyselyt ja vatvomiset.
Tuntemattomalta tuntemattomille. Mikä ongelma?
Kaipa jonkun huoli-ilmoituksenkin tollasesta voisi tehdä.