Paljonko huorissa käynti maksaa?
Kommentit (21)
Käytän vain suomityttöjä ja hintahaarukka 50- 150 euroa riippuen palvelun pituudesta ym.
Tiedän useamman jolla ei ole aikarajaa lainkaan ja hinta noin 100euroa.
Suikkari loppuun asti vietynä ja nieltynä kuulemma 150Eur. En ole tuota ikinä kokenut, ja jos tietäisin mistä sellaisen saisi, ja sen olevan turvallista, niin maksaisin vaikka tuplasti.
Ainakin paljon vähemmän kuin oman vaimon ylläpito!
Yliksen ylläpito sieltä kyselee!!! Emmää vaan tiiä. Thaimaasta saat h u o * a n vaikka vaimoksi.
Vierailija kirjoitti:
Ja saa parempaa seksiä!
Seksitreffit. Sieltä niitä löytyy, eikä muuta löydykään. Hinta selviää melko nopeaan kun yhteyttä otat..
Alkaa olla ostajan markkinat. Yhä useampi opiskelija rahoittaa elämäänsä sponssilla. Eri nimitys samalla asialle.
Yliopistotytöt on fiksuja käyttää ehkäisyä ja osaavat käyttäytyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja saa parempaa seksiä!
Eikä saa. Saa vain naisen joka haluaa rahojasi, ei sinua eikä kulliasi. Hyvä vaimo haluaa sinua ja sinun kulliasi viikosta toiseen vuodesta ja vuosikymmenestä toiseen. Hyvässä tapauksessa vielä tuo talouteen enemmän rahaa, jotta pystyt harrastamaan omia juttujasi. Mikä pakko ottaa itselleen rahanahnetta vaimoa. Niistä ole sen parempaa nautintoa kuin maksullisistakaan.
Vuokranainen on kuin vuokra-auto kuljettajalla, tulee huokeammaksi kuin vakituishankinta.
On ainakin halvempaa kun elättää omaa akkaa, jos vaikka kerran viikossa käy. Itse olen tehnyt diilin et käyn joka viikko. Maksaa aina 100e kerta sisältäen suikkarit ja naimisen.
Satasen viikko menee maksulliseen. Ihan ok ja riittävä tällaiselle viiskymppiselle miehelle.
Olen jo hommat lopettanut. Mutta jos mies oli siisti, puhdas ja hyvinkäyttäytyvä, kyllä minä nautin myös. Paljon mulla vakkareita olikin. Yhä kysellään, eikö voisi tavata. Eli, jos kohtelet naista huonosti, niin taatusti on paskaa.
Ymmärrän maksullisessa käyviä miehiä. Ollut kohtuu monta työkaveriakin sellaista. Sopii miehille, jotka eivät halua, pysty tai osaa ottaa naista huomioon ja tyydyttää naista. Maksullisessa ei tartte yrittää mitään, kun nainen hoitaa rahaa vastaan kaiken, myös huokailut jne orgasmien näyttelyt. Pääseen paljon helpommalla. Kaverit ovat itse todenneet, etteivät tykkää vaativista naisista. Välillä teki mieli sanoa kavereille, että mikä mies se on joka ei pysty naistaan tyydyttämään. - Yksikään kaveri ei pystynyt pitämään pidempää parisuhdetta yllä. Useampi ero jne... Yksikin totesi kysyttäessä, ettei tykkää nuolla vaimoaan. No ihmekö tuo että oli ilman seksiä ja ero tuli.
Eniten ihmetyttää noiden miesten itsetunto. Eikö yhtään itseä häiritse, ettei pysty tyydyttämään naistaan tai ei osaa. Itse kyllä sisuuntuisin.
Kyllä minä naiseni olen aika saanut orgasmiin asti, montakin kertaa peräkkäin.
Käytän silti myös maksullisia.
Seksi on kivaa
Vierailija kirjoitti:
Vuokranainen on kuin vuokra-auto kuljettajalla, tulee huokeammaksi kuin vakituishankinta.
Ota ja tee itsellesi sähkönainen. Eihän siihen nyt paljon vaadita kunnon mies sen tietää. Elektroniikka vanhasta leivänpaahtimesta ja a vot et enää ikinä halua minkäänlaista naista.
Ennen sai tuolla 100€ nykyään nuoremmat kotimaiset veloittelevat jopa 300€/30min taksoja. Mieluummin omakäsi käyttöön.
Sporttiset suomalaiset nuoret opiskelijatytöt ovat antaneet 250-300 eurolla heitä kuolaavalle keski-ikäiselle kaljamahalle.
Vierailija kirjoitti:
Naidaan vaimon kanssa kerran päivässä. Maksullinen maksaisi samalla tahdilla 3000e/kk vähintään. Kuukausituloni ovat n.2000e/kk, eikä kaikki siitä edes mene vaimolle. Vaimoja on monenlaisia.
20€ kaikki aukot käytössä, nätti opiskelija, joka ei ole ahne. Ei huoli enemmän €, kun tarjosin ja sehän käy...
Hintahaitari on laajentunut. Suomi-tytön hinta nousee, mutta itätytön laskee tarjonnan kasvaessa.