Nainen, kuvaile 10/10 mies?
Kaikilla ei ole samanlainen, kuvaile oman ihannemiehesi luonne ja ulkonäkö.
Kommentit (119)
284cm/100kg penis 27cm/18cm.
Tumma, jykevä leukainen ja lihaksikas.
Osaa kaikki maailman asiat.
9 yliopisto tutkintoa.
Hyvä käytöksinen, huomioonottava JA HELLÄ.
vuositulot +2 000 000€.
Lapseton (tällä hetkellä)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rauhallinen, rehellinen, tekevä ja koskettaa.
Enintään 175cm että helppo pussata, siniset silmät, parran sänki vähintään ja vähän sellanen pakumies-vartalo.
Sinulle siis kävisi alkoholisti ja ketjupolttaja. Oukei.
Öh, mikä tossa kuvauksessa viittasi alkoholismiin ja ketjupolttamiseen? :D
Se, kun et maininnut niistä mitään. Silloinhan ne kävisi sinulle + mainitsemasi.
Kympin mies oikeasti vai minulle se kympin mies? Koska en ole itse kympin nainen, niin enhän voisi olla kympin miehen kanssa, koska tuntisin alemuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi tuttu mies. Melko lyhyt, harrastaa liikuntaa niin ettei ole lihava. Tavallinen hyvä työpaikka, tavallisen hyvännäköiset kasvot, luonne täyttä kultaa 10/10. Aina kaikille ystävällinen, iloinen ja hyväntahtoinen. Osallistuva.
Hyi v###u ei mitään kilttimiehiä.
Vaan?
Tumma, pitkä ja hoikka. Iloinen ja huumorintajuinen, jonka seurassa on hauska ja rento olla. Kuvasin juuri mieheni, in memoriam. Tuo, mikä hän oli miehiään, on muodostunut ehdottomaksi minimivaatimuksekseni miehessä. En kai nyt lähtökohtaisesti huonompaa ja rumempaa miestä ottaisi, mitä minulla jo joskus on ollut. 😂
Ehkä siinä uudessa miehessä sitten, jos sellainen vielä tulisi, saisi lisäksi olla vaikkapa yhteiskunnallista tietämystä ja kiinnostusta erilaisiin asioihin enempi. Sekä hengellisyyttä.
Miehekäs, roteva, parta olisi kiva, mutta ei mikään joulupukkiparta.
Tummat, siistit lyhyet hiukset, silmien värillä ei väliä. Ei korviksia. Ei muutenkaan lävistyksiä. Tatuointeja voi olla.
Miehen pituudella ei niin väliä kunhan on pidempi kuin minä, eli yli 159 cm.
Hän omistaa auton. Moottoripyörä olisi kiva myös. Käy töissä.
Rehellinen, huumorintajuinen, osaa jutella. Mielellään osaa tehdä ruokaa ja kotitöitä. Tykkää seksistä ja muutenkin tykkää kosketella.
Käsistään kätevä. Ei vaan koskettelun osalta vaan pitää myös pysyä vasara kädessä ja osata vähä remppahommia niin kuin minäkin osaan.
Tykkää kauhuelokuvista niin kuin minäkin. Tykkää eläimistä.
Ostaa mulle kukkia. Laittaa mulle viestiä, muutakin kuin aha tai okei.... En pyydä liikoja =)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- pituus vähintään 190cm
- lihaksikas
- tummahipiäinen
- varakas
- peniksen pituus taistelukunnossa vähintään 20cm
- perseen syvyys vähintään 20cm
<3:lla Sirkka 157cm/80kg
Sinulle alkoholisti, rikollinen ja väkivaltainen olisi ok. Oukei.
Tässä ei tarvitse luetella itsestäänselvyyksiä.
185 cm pitkä urheileva eli hyväkroppainen, sopivasti lihasta. Tummatukkainen ja siniset tai vihreät silmät. Sosiaalisesti älykäs ja muutenkin älykäs. Empaattinen luonne, tekevä mutta osaa myös olla tekemättä mitään.
Sellainen, jonka kanssa ollaan samalla aaltopituudella ja viihdytään yhdessä, jonka kanssa huumorintajut osuvat yksiin, ja jonka kanssa ollaan seksuaalisesti samanhenkisiä. Ja jonka kanssa on seksuaalista vetovoimaa, ja myös käsitys romantiikasta on samantyyppistä. Lisäksi samankaltainen arvomaailma ja elämäntyyli. Ja myös samanlaiset toiveet suhteelle.
Vierailija kirjoitti:
9 yliopisto tutkintoa.
vuositulot +2 000 000€.
Elämä liki kolmemetrisen miehen kanssa on varmasti hankalaa. Eihän se sovi oikein minnekään.
Ystävällinen, lämminsydäminen, rakastava, hellä ja suunnilleen saman ikäinen kuin minäkin (n.45v). Mukavaa seuraa arjessa, tykkäisi jutella kanssani ja käydä yhdessä kävelyllä tai kyläillä, kenties soittelisi kitaraa tai jotakin. Perhekeskeinen, pitäisi lapsista ja eläimistä (joskaan minulla ei kumpiakaan ole, enkä toivoisi että hänelläkään ennestään), viihtyisi niin kotona kuin reissussa yhdessä. Terve vähintään henkisesti, rehellinen ja samat elämänarvot omaava kuin itsellänikin. Ulkonäön suhteen ei ole niin tarkkaa, mutta tykkään, jos on iloista pilkettä silmäkulmassa, hymyilevä olemus ja pieni partakin on hyvän näköinen.
Ja edelliseen lisättäköön vielä, että päihteetön elämäntapa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
9 yliopisto tutkintoa.
vuositulot +2 000 000€.
Eli pettäjä ja rikollinen kävisi. Oukei.
Olen eri, mutta eihän se tarkoita sitä, että vaikka jotkut mainitut ominaisuudet tekevät 10/10 miehen jonkun mielestä, etteikö voisi olla ominaisuuksia, jotka ovat silti turn off ja este suhteelle.
Hauska, huomaavainen, ns. suoraselkäinen, lempeä, hellä, rauhallinen, miehekäs, rento, nopeat hoksottimet, kaikin puolin kunnollinen ja rehellinen. Sellainen, jota ei tarvitsisi hävetä koskaan. Ulkonäölle ei ole mitään tarkkoja kriteerejä, kunhan on puhdas ja siisti (esim. jos on parta tai hiukset), osaa pukeutua tilanteen mukaisesti. Miesten pituudesta minun ei tarvitse välittää, koska olen itse niin lyhyt, että kaikki normaalikasvuiset miehet ovat minua pidempiä eli riittää, kun on minua pidempi. Mutta jos unelmamiehen ulkonäköä yritän hahmottaa, niin tykkään usein sängestä ja hassusti joko paljon hymyilevästä miehestä tai sitten vastakohtaisesti vähän totisesta torvensoittajasta. Usein katse kiinnittyy myös käsivarsiin, jos niissä on vähänkään lihaksia.
Rehellinen, tietää mitä tahtoo ja uskaltaa näyttää sen kaikille, mieluummin pulska kuin riuku, hauska, ei-pelottava, kiva ja tykkää minusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rauhallinen, rehellinen, tekevä ja koskettaa.
Enintään 175cm että helppo pussata, siniset silmät, parran sänki vähintään ja vähän sellanen pakumies-vartalo.
Sinulle siis kävisi alkoholisti ja ketjupolttaja. Oukei.
Öh, mikä tossa kuvauksessa viittasi alkoholismiin ja ketjupolttamiseen? :D
Ei mikään. Tuota yhtä palstahäirikköä vain nyppii, ettei se ole kenenkään ihannemies, koska on väkivaltainen alkoholisti ja ketjupolttaja.
Tuo yksi kommentoija ei tunnu tajuavan, että täydellisen miehen perusoletus jo on, ettei se ole pettäjä, alkoholisti tai ketjupolttaja. Kuka ihmeessä sellaista toivoisi?
Jason Momoa, Chris Hemsworth... kyllähän nää naisten miesmaut tiedetään :D
Vierailija kirjoitti:
Mun oma aviomies on sellainen, hänellä on täydellinen ulkonäkö ja luonne. Hän on pitkä, harteikas, todella miehekäs ja maskuliininen myös luonteeltaan, älykäs, sivistynyt, ahkera, hellä, lapsi- ja eläinrakas ja naisia arvostava sekä loistava, hauska keskustelija.
Muista kehua myös häntä päin naamaa, ihana kun olet löytänyt täydellisen kumppanin.
Tyydyt pettäjää. No jos se on sulle ok niin oukei.