Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies, millainen on 10/10 nainen?

Vierailija
01.01.2024 |

Kaikilla ei varmaan ole samanlainen. Kuvaile luonne ja ulkonäkö.

Kommentit (139)

Vierailija
21/139 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitaa kodin ja rakastaa sitä.

Nätti, hoikka ja pitkätukkainen.

Pitää seksiä iloisena ja vähän hassuna asiana (ei äitijuttuja).

Ulkonäkö muuten menettää merkitystään aika nopeasti, koska miehen geenit haluaisi aina joskus ihan vaan toisennäköistä, mutta lihavuus ei silti mene läpi.

Vierailija
22/139 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Janni Hussi kaksviitosena.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/139 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Janni Hussi kaksviitosena.

Hunni Jassi kuusvitosena

Jonne 20v

Vierailija
24/139 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noin 150cm pitkä

Hoikka vartalo

Pieni pylly ja pienet tissit 

Ei siis haittaa vaikka nainen tupakoi, juo viikottain humalaan, on humalassa riidanhaluinen, on sarjapettäjä ja ulosotossa on kymppitonnien pikavipit.

Vierailija
25/139 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hoitaa kodin ja rakastaa sitä.

Nätti, hoikka ja pitkätukkainen.

Pitää seksiä iloisena ja vähän hassuna asiana (ei äitijuttuja).

Ulkonäkö muuten menettää merkitystään aika nopeasti, koska miehen geenit haluaisi aina joskus ihan vaan toisennäköistä, mutta lihavuus ei silti mene läpi.

Kai sinulla on riittävän hyvä palkka maksamaan teidän kummankin elämän? Uusi omakotitalo, mökki, kaksi autoa ja pari kaukomatkaa joka vuosi?

Vierailija
26/139 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noin 150cm pitkä

Hoikka vartalo

Pieni pylly ja pienet tissit 

Ei siis haittaa vaikka nainen tupakoi, juo viikottain humalaan, on humalassa riidanhaluinen, on sarjapettäjä ja ulosotossa on kymppitonnien pikavipit.

Ei tietenkään

Vierailija
27/139 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut kuvaili vain ulkonäköä eli edes pyydettäessä ei irtoa muuta kuin ulkoisia asioita ihannenaisesta. Miksi?

Vierailija
28/139 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut kuvaili vain ulkonäköä eli edes pyydettäessä ei irtoa muuta kuin ulkoisia asioita ihannenaisesta. Miksi?

Miksi kuvailisivat asioita joilla ei ole väliä? Monelle ihanne nainen on sellainen joka hengittää ja joilleki taas sellainen joka ei hengitä

Vierailija
29/139 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jos sinua pyydettäisiin kuvailemaan 10/10 mies (eli joku Hollywoodin supertähti, kuten kaikilla naisilla),"

Minä ja moni muu kuvasi toisessa naisten ketjussa 10/10 mieheksi oman aviomiehen. He eivät todennäköisesti ole Hollywoodin supertähtiä, ei ainakaan minun mieheni.

Vierailija
30/139 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samasta syystä kuin unelma autoa kuvaillessa harvoin kukaan kuvailee takakontin tuoksua. Sitä ei edes ajatella.

Vierailija
31/139 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kuvailisivat asioita joilla ei ole väliä? Monelle ihanne nainen on sellainen joka hengittää ja joilleki taas sellainen joka ei hengitä

Erikoisia miehiä täällä kyllä tässä ketjussa kirjoittelee, ei voi muuta sanoa.

Vierailija
32/139 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Jos sinua pyydettäisiin kuvailemaan 10/10 mies (eli joku Hollywoodin supertähti, kuten kaikilla naisilla),"

Minä ja moni muu kuvasi toisessa naisten ketjussa 10/10 mieheksi oman aviomiehen. He eivät todennäköisesti ole Hollywoodin supertähtiä, ei ainakaan minun mieheni.

No varmaan oli mielenkiintoinen ketju taas. Miehet kykenevät hienosti luettelemaan ominaisuuksia, mitkä heille merkitsevät, ja naiset eivät saa mitään yksinkertaista ajatusta ulos. Kaikki pitää mennä niin vaikean kautta, vaikka unelmamiehessä on vain kahdeksan asiaa, mitkä jokaisen naisen unelmamieheltä löytyy.

Vierailija
33/139 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No varmaan oli mielenkiintoinen ketju taas. Miehet kykenevät hienosti luettelemaan ominaisuuksia, mitkä heille merkitsevät, ja naiset eivät saa mitään yksinkertaista ajatusta ulos. Kaikki pitää mennä niin vaikean kautta, vaikka unelmamiehessä on vain kahdeksan asiaa, mitkä jokaisen naisen unelmamieheltä löytyy.

Oletko se hiusrajamies?

Vierailija
34/139 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerrotko mitkä nuo 8 asiaan on? Itse keksin vain 6

Pituus 0 - 400 cm

Paino 0 - 400 kg

Hiukset on tai ei, jonku mittaset ja väriset

Munan mitta 0 - 50 cm pitkä ja 0 - 30 cm halkaisija

Työ on tai ei palkalla joka 0 - 1000000e päivässä

Status on hyvä tai huono

Vierailija
35/139 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurintyttö. Ei liikaa feikkiä,meikkiä. Sellainen kiltti, ympärillään olevia auttava, huomioonottavainen ja perinteisiä arvoja arvostava. Se ei tarkoita mitään hellan ääressä kokkaavaa 1800-luvun naista saati sateenkaarivastaisuutta tai rasmia tietenkään (moni nykyään vetää noiden välille yhtäläisyysmerkin). Ei tartte/pidä olla mikään poikkeava tai omintakeinen elokapinoitsija tai "trendikäs" radikaalivegaani, vaan normaali suomalainen nainen, joka haluaa lapsia ja tykkää perhe-elämästä. 

Harva haluaa ainakaan vaimokseen mitään ounlifäns-muijaa. 

Vierailija
36/139 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pituus 0 - 400 cm

Paino 0 - 400 kg

Munan mitta 0 - 50 cm pitkä ja 0 - 30 cm halkaisija

Kahdeksan ihannemiehen ydinominaisuutta ovat:

1) Tummat hiukset, täydellinen hiusraja 2) Pituutta yli 183 cm 3) Selkeästi piirtyvät lihakset 4) Rasvaprosentti 8-12 5) Suorat, sopivan valkoiset hampaat 6) Yksinkertaiset, tyylikkäät vaatteet [ei silmälaseja!] 7) Etnisyys kaukasidinen 8) Ikää maksimissaan 27 vuotta

Vierailija
37/139 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erikoisia miehiä täällä kyllä tässä ketjussa kirjoittelee, ei voi muuta sanoa

Erikoismiehethän parhaite osaa sanoa millaset naiset on mieleen

Vierailija
38/139 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erikoisia miehiä täällä kyllä tässä ketjussa kirjoittelee, ei voi muuta sanoa.

No joillekin riittää kuvat, ovat tottuneet niihin. Oikea ihminen on pelottava, ei semmoista halua tai edes osaa kuvailla.

Vierailija
39/139 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pituus 0 - 400 cm

Paino 0 - 400 kg

Mu

VMP

Vierailija
40/139 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen joka

- pitää huolta itsestään, meikkaa, seuraa muotia, käy kampaajalla, nauraa villasukille, Kuomille ja makuupussitakeillw

- ei mielenterveysongelmia, ei psyykenlääkkeitä, ei terapiassa, ei itkukohtauksia tai muita käsittämättömiä pahoja oloja

- ymmärtää huumoria

Olen tyyliltäni naisellinen, tykkään laittautua, pukeutua mekkoihin ja korkokenkiin jne. Mutta Suomessa asuminen asettaa tiettyjä reunaehtoja. Ihan käsittämätöntä, että jollekulle voi olla ihanteena, että nainen kärsii epämukavuutta ja kylmää.

Minulla on onneksi mies, joka ehdottaa, että ostan Icebugit, etten vain kaatuisi työmatkalla. Ja joka ihastelee makuupussitakkiani sanoen, että se on varmasti ihanan lämmin, kun odotan asemalla myöhässä olevaa junaa 20 asteen pakkasessa. Luettuani sinun avautumisesi, osaan arvostaa omaa miestä taas enemmän. Hän välittää mukavuudestani ja turvallisuudestani ja ymmärtää, että olen ihminen, en koriste.

Mutta näillä sinun logiikoilla jos mentäisiin  niin kaipa me edelleen pyörtyilisimme korseteissa. Tyyli ennen tajua.