Miksi mun klitoris ei tykkää kosketuksesta? Muita samanlaisia?
Oon yrittänyt vaikka mitä, mutta ei vaan tunnu hyvältä. Joko ei tunnu miltään tai tuntuu vaan jotenkin kiusalliselta. Emättimen aukolla, häpyhuulissa tuntuu hyvältä. Ja penetraatiossa saan helposti orgasmin.
Haluaisin oppia klitoriksen koskettelun myös.
Kommentit (13)
Liukkaria pitää olla paljon! ja hellät otteet eikä vain kokoajan klitan päältä.
Vaatii paljon harjoittelua ja hellää kosketusta! Olis kyllä kiva päästä harjoittelemaan!
Jep täällä sama. Siksi sinne ei kukaan koskekaan, paitsi nyt uusin sänkykumppanini. En ole vielä kehdannut sanoa, että se ei ole mun juttuni, hän odottaa että tulisin hänen sormille, koska on kuulemma niin hyvä sormettaja. Ok, mä haluan vaan munaa sisään, silloin tulen varmasti.
Oletko kokeillut miltä tuntuu kieli. Omakaan vaimo ei ole koskaan tykännyt ihmeesti sormin klitoriksen hyväilystä, eikä yhdynnöissä ole koskaan saanut siihen edes koskea. Ekat vuosikymmenet sai silti helposti orgasmeja naidessa. Mutta koukuttui heti ekalla kerralla kun aloin nuolemaan. Ensin hellästi, mutta nykyisin saa käyttää kielellä jo voimaakin. Miehen pitää tuo itse selvittää mikä naisestaan tuntuu parhaalta. Kyllä sen pitäisi nuollessa huomata. Meille nuolemisesta tuli heti pakollista esileikkiä ennen yhdyntöjä.
Ei sitä voikaan suoraan koskea kun on niin herkkä, pitää olla jotain välissä. Siksihän se on siellä vähän piilossa.
"Oon yrittänyt vaikka mitä, mutta ei vaan tunnu hyvältä. Joko ei tunnu miltään tai tuntuu vaan jotenkin kiusalliselta. Emättimen aukolla, häpyhuulissa tuntuu hyvältä. Ja penetraatiossa saan helposti orgasmin.
Haluaisin oppia klitoriksen koskettelun myös."
Pystytkö siis saamaan orgasmin suoraan emättimestä, kun klitorikseen koskettamisesta et tykkää?
Käytä liukuvoidetta tai sit koskettele alushousujen läpi? Oma klitoris on niin herkkä, et suora kosketus ilman liukkaria sattuu.
Itsetyydytän aina joko liukkarilla tai sit satiinisten alushousujen läpi.
Tämä "keskustelu" kuulu seksi osioon. Yrittäkää nyt takoa se päähänne. Ei kiinnosta teidän puuhanne.
Vierailija kirjoitti:
"Oon yrittänyt vaikka mitä, mutta ei vaan tunnu hyvältä. Joko ei tunnu miltään tai tuntuu vaan jotenkin kiusalliselta. Emättimen aukolla, häpyhuulissa tuntuu hyvältä. Ja penetraatiossa saan helposti orgasmin.
Pystytkö siis saamaan orgasmin suoraan emättimestä, kun klitorikseen koskettamisesta et tykkää?
Pystyn ja saan helpostikin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Olisi tosi kiva ja kiintoisaa kuulla miten... :)
myos kissan karmea kieli tekee eetwarttia mikä pohjautuu kanssa 70 luulla tehtyy seksitutkimukseen jämsässä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Olisi tosi kiva ja kiintoisaa kuulla miten... :)
Rakastelemalla. Helpoiten siten, että olen itse päällä. Siinä laukean ihan hetkessä, mutta sen jälkeen myös muissa asennoissa laukean.
Mulla auttoivat pyörittelevät liikkeet ja hieman liukuvoidetta. Ja toki joku fantasia mieleen pyörimään samaan aikaan.