Miltä jälkiehkäisypillerit tuntuu? Mies vaatii!
Eilinen tinder-mies sai puhuttua, mut jotenkin kumittomaan seksiin ja vakuutti että jälkiehkäisy on sama kun ylimääräiset menkat. Ei kipua tai pahoinvointia tms. Pitäisi tästä lähteä apteekkiin..
Kommentit (58)
Eniten häpeän elämässä varmaan sitä miten käsittämättömän monta je:tä oon joutunut syömään villissä nuoruudessa.
Vaihtelua on ollut aivan valtavasti eri kertojien välillä, joten oletan että kierron vaihe sekä muut hetkelliset keholliset seikat vaikuttavat lopputulokseen. Useimmilla kerroilla vaikutus on ollut lähes tai kokonaan huomaamaton, kuin olisi syönyt plasebolääkkeen. Joitakin kertoja vaikutus on ollut erittäin voimakas, pitkäkestoista koko päivän kestävää pahoinvointia, yleistä voinnin heikentymistä, sekä kipua ja jomotusta. Joskus muistaakseni vaikuttanut myös kuukautisvuodon ajankohdan muutoksella, eli tulleet esim etuajassa. Mutta useimmilla kerroilla en ole huomannut yhtään mitään vaikutusta.
Tuossa ois hyvä hetki vähän näpäyttää moista torveloa, ja ilmoittaa ettei sittenkään viitsi hakea jälkiehkäisyä (vaikka oikeasti hakisikin), ja vielä parin viikon päästä sanoa että kuukautiset on myöhässä (ja sitten vasta jonkin ajan päästä ilmoittaa että väärä hälytys). Jos herättäisi miehen vähän miettimään että kannattaako jaella siementään miten sattuu. Lisäkierroksia voisi antaa kehottamalla toisen sp-tautitesteihin kun itseltä on löytynyt joku.
Vierailija kirjoitti: Kipua, pahoinvointia ja vaikka mitä. Ei tod ole vain ylimääräiset menkat. Miksi sitten annoit lykkiä paljaana?
Mulla ei ollut mitään tuollaista. Ihan helposti meni jälkiehkäisy.
Ymmärräthän että voit olla raskaana jos olet ehtinyt ovuloida ennen pillerin ottamista? Minä en tiennyt jälkiehkäisystä sitä ja tulin raskaaksi.
Taisi olla pahoinvointia samana päivänä ja kierto meni sekaisin, niin että verta tuli ihan liian aikaisin ennen varsinaisia kuukautisia. En muista muita oireita.
Ota äkkiä jälkiehkäisy äläkä enää ikinä suostu seksiin paljaalla, jos ei ole hormonaalista ehkäisyä! Äläkä ikinä suostu seksiin uuden tuttavuuden kanssa ilman kumia!
Ei minkäänlaisia tuntemuksia, ei kipuja, pahoinvointia eikä mitään.
Olette molemmat tyhmiä. Muista käydä sukupuolitautitesteissä. Tuollainen mies varmasti kantaa ainakin klamydiaa.
Aloitushan on miehen kirjoittama fantasia, mutta vastaan silti; Ei tuntunut missään. Ei mitään kipuja eikä menkkoja sekaisin, ei mitään. Sama kun olisi syönyt vitamiinitabletin.
Sinuna en kävisi apteekissa . Sano ettet pysty siihen .
Ketä muiden sukupuolitaudit kiinnostaa? Ellei itse ole painamassa jokaisen kanssa ja pelkää saavansa taudin jostain hoidostaan. Eiköhän tuo itse tiedä testeihin mennä tarvittaessa.
Voin pahoin ja oksensin kokonaisen päivän jälkiehkäisypillerin jälkeen.
Miten mammoilla voi olla kokemusta katumuspillereistä? Ettehän te anna kenenkään päästää lasteja sisäänne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: Kipua, pahoinvointia ja vaikka mitä. Ei tod ole vain ylimääräiset menkat. Miksi sitten annoit lykkiä paljaana?
Oltiin vähän huppelissa ja tarjosin kyllä kondomia. MIes sanoi, ettei pane kumin kanssa ja se oli mukavan oloinen niin menin antamaan sit.
-Ap
Kultaseni. Jos mies sanoo, ettei pane kumin kanssa, niin sinä sanot, että sitten ei panna ollenkaan. Älä IKINÄ pane uuden tuttavuuden kanssa ilman kumia. Koskaan ei tiedä, minkälaisia tauteja toisella voi olla, vaikka olisi kuinka mukava. Taudit voivat tarttua myös suusta genitaaleille tai genitaaleista suuhun. Vaikka olisi kuinka tunnelmaa latistavaa, niin kumit kaivetaan AINA esiin ja mielellään myös pieni keskustelu taudeista etukäteen. Kyseessä on sinun TERVEYTESI!
Mulla sen jälkeen pari seuraavaa kiertoa oli mega pitkät + sain pari finniä. Että en suosittele, se sotkee hormooneita
Mies ei vaadi yhtään mitään. Onko sulla jokin kehitysvamma vai miksi et osaa itse päättää elämästäsi?