Kokoomuksen ja perussuomalaisten hallituksella katastrofaalisen heikko kannatus
Enää 31 prosenttia on tyytyväinen hallitukseen, vaikka se on ollut olemassa vasta puoli vuotta. (HS) Vain kokoomuksen kannatus on vakaa, perussuomalaisten kannattajat ovat jo tyytymättömiä.
Kommentit (80)
Kukaan inhimillinen ihminen ei halua että heikompia kiusataan. Oli tulot vaikka kuinka suuret
Eihän näillä vatipäisillä idioottivajakeilla ollut edes puolia äänestäneistä takanaan aloittaessaan vaan saivat vaaleissa alle 50 % äänestäneiden äänistä ja ovat vallassa vain ja ainoastaan vaalimatematiikan ansiosta.
Eikös tänään tullut voimaan PS bensaveron alennus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai että, kun saataisiin taas Marinin hallitus takaisin. Velat saataisiin vielä korkeamalle, uusi Uniper-katastrofi tulille, ja kansan jako kahtia! Ja sitten vielä laitetaan fasistijutut uudelleen tulille, venäjän jo muokatessa suomalaisista nat s eja! Mahtavaa!
DIIL VIT IT
Vain täydellinen imbesilli pitää tätä hallitusta edellistä huonompana.
Teidän hallitushan otti jo enemmän velkaa kuin Marinin hallitus.
Suomen valtion budjetti on 82 miljardia. Marinin uniper-reikä on 10 miljardia.
Mitäs teitte vääriä hankintoja ja olitte sinisilmäisiä. Venäjä oli tuolloin jo sodassa Krimillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Duunaripersuja kusetettiin todella pahasti. Moni on tyytymätön ja pettynyt.
En minä ole pettynyt, vaikka duunari olenkin. Tajuaahan tyhmempikin, että tässä ollaan, kun demarit jakavat meidän yhteisiä rahoja ilmaiseksi kenelle vaan. Itse olette tämän aikaan saaneet ja nyt syytätte persuja. En itsekään pidä tästä, mutta tyhmempikin tajuaa, että ilmaisen rahan jakaminen vastikkeetta, etenkin muuttajille ja lapsiperheille, on kuin sen polttamista.
Mutta tunnin juna on hieno investointi
Tunnin juna maksaa 3,4 miljardia, josta veronmaksajat kustantaa 2,6 miljardia. Holtitonta rahan tuhlaamista. Velkaakin hallitus otti tätä varten 4 miljardia lisää.
Vierailija kirjoitti:
Te jotka kritisoitte hallitusta ja niin ottakaa huomioon ketkä tämän politiikan mahdollistavat, ne ovat sdp, vihreät ja vasemmistoliitto, he kun ovat kertoneet jo ennen vaaleja etteivät mene hallitukseen persujen kanssa niin mitä persuille jää enää vaihtoehdoiksi? Tehdä oikeistolaista politiikkaa kokoomuksen kanssa. Vihervasemmisto on itse syypää tähän politiikkaan josta kitisevät nyt.
Kokoomus sen valinnan teki, sillä persut on kokoomuksen ylin ystävä ja puudeli. Persut on perseestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minä ole pettynyt, vaikka duunari olenkin. Tajuaahan tyhmempikin, että tässä ollaan, kun demarit jakavat meidän yhteisiä rahoja ilmaiseksi kenelle vaan. Itse olette tämän aikaan saaneet ja nyt syytätte persuja. En itsekään pidä tästä, mutta tyhmempikin tajuaa, että ilmaisen rahan jakaminen vastikkeetta, etenkin muuttajille ja lapsiperheille, on kuin sen polttamista.
Tunnin juna maksaa 3,4 miljardia, josta veronmaksajat kustantaa 2,6 miljardia. Holtitonta rahan tuhlaamista. Velkaakin hallitus otti tätä varten 4 miljardia lisää.
Tuon hintaluokan hankkeissa on hinta noussut aina kesken tekemisen. Hyvä jos 5 miljardia oikeasti riittää.
Ei mitään uutta länsirintamalla. Näytä mulle leikkaus-hallitus, joka nauttii korkeaa kannatusta, niin mä näytän sulle pinkin elefantin. Tämä kannatuksen taso oli 100%:sti tiedossa, kun leikkaustalkoisiin ryhdyttiin. Normaalisti juuri se estää hallituksia tekemästä pakollisia toimenpiteitä, kun pelko omasta persuksista on niin suuri. Onneksi nyt ei ole niin, sillä Suomi ei sitä kestäisi.
Vierailija kirjoitti:
Sipilän hallitus sai velkaantumisen aisoihin. Toki silloinkin oli kyykytyksiä, mutta maata ei sentään ajettu lamaan eikä ihmisiä kadulle. Herää siis kysymys miten voidaan nyt viedään ihmisiltä kaikki ja silti otetaan ennätysmäärä velkaa.
kyykytystähän se on kun tukia vähän leikataan duunareilta leikattu kymmeniä vuosia ni ei yhtää kyykytystä.
laiskoille kaikki työllisyys toimet kyykytystä
Mitään virallisia objektiivisia lähteitä väittämille? Olisi mukava lukea oikeasti tilastotietieden mukaisesti laskettuja tuloksia, niin ettei marginaalit veny 2% sijaan 20-200%, kuten lehdissä haastateltujen "asiantuntijoiden" laskut. Ja en voi tarpeeksi stessata, että täysin sanan objektiivisen mukaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta kokoomuksen ja persujen rahanjako on sitä parempaa rahanjakoa, joo
Rikkaille jakoi myös Marin.Kaikki saivat kunhan kehtasivat pyytää.
Purra lupaa leikata lisää, koska rikkaille ei mikään riitä
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f4a57632-faba-405a-9e33-ad305f950…
Vierailija kirjoitti:
Persujen kannattajat eivät koskaan ole tyytyväisiä, kun ovat hallituksessa. Luulevat tekevänsä politiikkaa yksinään vaan eihän se niin mene.
Kaikki äänestäjät ovat tyytymättömiä elle mikään vaalilupaus pidä paikkaansa. Tämä persujen täyskäännös on törkeyden huippu.
Vierailija kirjoitti:
Äänestäjät ovat jo tajunneet, että heitä huijattiin. Valehtelivat niin kokoomuslaiset kuin persutkin.
Kokoomuksen kannattajia ei valehtelu haittaa, koska se on aina ollut ainoa tapa tuolle puolueelle päästä valtaan. Kaikki rikkaat tietävät tämän. Persuissa varmaan on enemmän naiiveja idealisteja, jotka olettivat puolueen yrittävän toteuttaa hallituksessa edes jotakin vaalilupauksiaan. Kokoomus ei lisäksi missään vaiheessa koskaan ole sanonut, ettei himoitsisi leikata nimenomaan köyhimpien tukia, kun taas Persut lupasivat, ettei köyhiltä leikattaisi.
Vielä teidän sosialistien on 3,5v odotettava vaaleja. Voitte toki öyhöttää somessa tämän ajan. 😆
Palkansaajiin kuuluville persuäänestäjille tarjotaan nyt niin paksua ja kuivaa kyytä pyllyyn, että ainoastaan kaikkein hitaimmat eivät sitä vielä ole ymmärtäneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kiinnostavaa nähdä tämän vaalikauden jälkeen, miten tämä rakennusprojekti ja sen eri osat osui nykyhallituksen lähipiirin bisneksiin. Kavereille hyviä kauppoja verorahoista maksettuina. Suomessahan ei ole korruptiota, yllättävästi vaan aina osuu kavereille ja sukulaisille.
Stubb on Vellihousu-Orpon valinta.
Sietämätön kaksikko.
Kun katsoo hallituksen touhuja niin sopiva aika yleislakolle on heti. Se on aivan sama vaikka siinä menisi työpaikka. Menisi se muutenkin tuon lauman toilaillessa.
Nosto