Kokoomuksen ja perussuomalaisten hallituksella katastrofaalisen heikko kannatus
Enää 31 prosenttia on tyytyväinen hallitukseen, vaikka se on ollut olemassa vasta puoli vuotta. (HS) Vain kokoomuksen kannatus on vakaa, perussuomalaisten kannattajat ovat jo tyytymättömiä.
Kommentit (80)
Velka-riikka kirjoittaa varmaan kohta Scriptaan todelliset tuntonsa.
Vierailija kirjoitti:
Vihdoin saatiin kokoomusjohtoinen porvarihallitus, jolla upea pääministeri. Nyt nautitaan työn tuloksista.
Mistä sinä tällä hetkellä nautit?
Vierailija kirjoitti:
Persut luulevat edelleen olevansa oppositiossa
Heillä on krooninen uhmaikä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Duunaripersuja kusetettiin todella pahasti. Moni on tyytymätön ja pettynyt.
En minä ole pettynyt, vaikka duunari olenkin. Tajuaahan tyhmempikin, että tässä ollaan, kun demarit jakavat meidän yhteisiä rahoja ilmaiseksi kenelle vaan. Itse olette tämän aikaan saaneet ja nyt syytätte persuja. En itsekään pidä tästä, mutta tyhmempikin tajuaa, että ilmaisen rahan jakaminen vastikkeetta, etenkin muuttajille ja lapsiperheille, on kuin sen polttamista.
Mutta kokoomuksen ja persujen rahanjako on sitä parempaa rahanjakoa, joo
Te jotka kritisoitte hallitusta ja niin ottakaa huomioon ketkä tämän politiikan mahdollistavat, ne ovat sdp, vihreät ja vasemmistoliitto, he kun ovat kertoneet jo ennen vaaleja etteivät mene hallitukseen persujen kanssa niin mitä persuille jää enää vaihtoehdoiksi? Tehdä oikeistolaista politiikkaa kokoomuksen kanssa. Vihervasemmisto on itse syypää tähän politiikkaan josta kitisevät nyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minä ole pettynyt, vaikka duunari olenkin. Tajuaahan tyhmempikin, että tässä ollaan, kun demarit jakavat meidän yhteisiä rahoja ilmaiseksi kenelle vaan. Itse olette tämän aikaan saaneet ja nyt syytätte persuja. En itsekään pidä tästä, mutta tyhmempikin tajuaa, että ilmaisen rahan jakaminen vastikkeetta, etenkin muuttajille ja lapsiperheille, on kuin sen polttamista.
Ainahan raha rahan luo menee, kun tuo sakki on hallituksessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äänestäjät ovat jo tajunneet, että heitä huijattiin. Valehtelivat niin kokoomuslaiset kuin persutkin.
Itse en ole huomannut mitään huijausta, enkä ymmärrä mistä tämä kaikki kouhotus tulee. Kansa äänesti vallan vaihtumisen puolesta, joten oli ihan odotettavissa, että tulee erilainen linja. Ja juuri näin on tapahtunut.
Orpon hallituksen puolueet saivat alle 50 prosenttia äänistä.
Vierailija kirjoitti:
Te jotka kritisoitte hallitusta ja niin ottakaa huomioon ketkä tämän politiikan mahdollistavat, ne ovat sdp, vihreät ja vasemmistoliitto, he kun ovat kertoneet jo ennen vaaleja etteivät mene hallitukseen persujen kanssa niin mitä persuille jää enää vaihtoehdoiksi? Tehdä oikeistolaista politiikkaa kokoomuksen kanssa. Vihervasemmisto on itse syypää tähän politiikkaan josta kitisevät nyt.
No eihän toi ihan noinkaan mene. Persut olisivat tulleet vastaan ja aivan sata varmasti olisi demareilta tullut vastatarjous. Mutta tämä ei käynyt heidän johdolle, koska ideologia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heillä on krooninen uhmaikä.
Kuten idolillaan trumpilla.
Hirveä hallitus.
Äänestetään nyt edes Haavisto pressaksi, ettei meno aivan kärjisty.
Vierailija kirjoitti:
Nuohan tekevät ihan linjansa mukaista politiikkaa. Minä olen ihan tyytyväinen hallituspuolueen äänestäjä. Ilmeisesti moni on sitten äänestänyt jollain muulla perusteella kuin millaisia puolueet ovat sanoneet olevansa.
Äänestit sitten ilmeisesti kokoomusta, etkä persuja, jos sinulle ei valehdeltu.
Purra sanoi kesän puoluekokouksessa, ettei demokraattisia vaaleja enää tarvita, joten nyt niillä on tarkoitus sotkea koko systeemi, kun tietävät että toista mahdollisuutta eivät tule saamaan.
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten toisaalta luulevat, että koska lähtivät hallitukseen, heidän kannatus on 100% eikä näin ollen saa arvostella heitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eihän toi ihan noinkaan mene. Persut olisivat tulleet vastaan ja aivan sata varmasti olisi demareilta tullut vastatarjous. Mutta tämä ei käynyt heidän johdolle, koska ideologia.
?
Vaalien jälkeen ei paljon halua ollut hallitukseen demareilla. Mitä Sanna Marin teki hallitustunnustelujen aikana? En muista tekikö oikein mitään. Keskustahan toi tyhjän paperin hallitustunnusteluihin.
Ainoa huijari on
Marin sanoi ettei lähde persujen kanssa hallitukseen, ja sehän kävi Orpolle hyvin. Sai oikeisto-hallituksen, mitä ek on pitkään hoputtanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Petteri ei halua jakaa rahaa suomalaisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta tunnin juna on hieno investointi
Hanke maksaa 3,4 miljardia, josta veronmaksajat maksaisivat 2,6 miljardia. Orpokin pääsisi kotiin nopeammin perhettään katsomaan.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/2bf728ed-ca46-4ecd-9903-e7dcd4407…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rikkaille jakoi myös Marin.Kaikki saivat kunhan kehtasivat pyytää.
Ja vain 35 prosenttia oli tyytymättömiä,ei se ero nyt niin kehuttava ole.
Kohta painuu kannatus vielä alemmaksi kun lakot alkaa.
Mutta tunnin juna on hieno investointi