Inhoan tätä ulkonäkökeskeistä maailmaa
Tytöt Tiktokissa kilpailevat siitä kenellä on parhain p*rse ja kapein vyötärö. Miehet kuolaavat pelkästään fitnessbimbojen ja AI-naisten perään. Aina kuitenkin joku löytää paremman. Olen itse kaunis nainen mutta tämä syö mua sisältä...
Kommentit (4)
Miksi?
Maailma on aina ollut ulkonäkökeskeinen ja jostain mielenkiintoisesta syystä karmean näköiset, näppyläiset, vanhat ja lihavat miehet olettavat, että heillä on oikeus kauniiseen, nuoreen ja hoikkaan naiseen. :D
Suosittelen heille nauramista,
Vierailija kirjoitti:
Kaunis ihminen on ilo silmälle.
On tietenkin. En yhtään ole eri mieltä... Silti on häiritsevää se kuinka monelle se on pakkomielle. Yleensä nämä jotka ovat superkauniita saavat myös pakkomielteistä huomiota kaikkialle minne menevät. Yleensä sekin on se mikä riittää ihmisessä. Uskon että tällaisille naisille tulee nopeiten vanhenemisen kriisi. Rupsahtamisen pelossa käyvät plastiikkakirurgille moneen otteeseen että pystyvät pitämään joten kuten saman figuurin.
Kauneuden takia ollaan valmiita ottamaan jopa senkin riskin että kuolee, esim. pepunkohotuksen yhteydessä saatu veritulppa. Mutta eihän sillä ole väliä... pääasia on että pitää näyttää mahdollisimman hyvältä vaikkakin muoviselta. Ap
Samaa mieltä, paitsi etten ole kaunis mutta sentään hoikka.