Ulkona -12 astetta - uskaltaako mennä kävelylle?
Kommentit (36)
Ei uskalla. Naapurini meni ulos ja näyttää jäätyneen kalikaksi keskelle pihamaata. Soitin ambulanssin, mutta on kuulemma niin kylmä, että lanssit eivät käynnisty.
Täällä -23. Tein tunnin lenkin. Hyvin tarkeni.
Ei uskalla, keuhkot vaurioituvat pysyvästi noin minuutin kahden aikana.
Oletko uusiosuomalainen kun kyselet tällaisia?
Vierailija kirjoitti:
Kävin jo ja olen hengissä.
Aika moni muukin oli lähtenyt kun aurinko paistaa. Mikä siinä on ettei lumisateella juurikaan muita näe?
On turvallista. Kävin itse juuri tekemässä tunnin hiihtolenkin eikä ollut mitään ongelmaa.
Poikkeus on silloin, jos sinulla on astma tai muu keuhkosairaus, jossa tällaisessa pakkasessa oleskelu ei ole suositeltua.
älkää jaksako jauhaa näistä talvikeleistä. Evakkoon lähtivät villasukat jalassa ja oli -40C. Ei 80 luvulla tarvinnut hehkuttaa joka toinen päivä iltapäivälehdissa ja palstoilla tai edes naapurin kanssa -15C keleistä. Nyt nistkasta kiinni itseä ja umpihankeen haukkaan raitista.
Älä mene, Jack Frost tulee vastaan ja maaa sut väkisin kylmällä kalullaan.
Vierailija kirjoitti:
Kuolema tulee jälkikäteen postissa.
Täällä -14, aamulla kun tulee yön yli seikkailuilta niin -24, siinä alkaa vilu kapattaa. 😅
Miten ihmiskunta onkaan selviytynyt tuhansia vuosia?
Joko villasukkahullu on kaivellut roskapöntöstä sinne viskomiaan joululahjasukkia.
Jos olet Hesoissa niin ulos ei ole asiaa, muualla Suomessa ei ole ongelmaa. Se Hesojen pakkanen on kuulemma paljon kylmempi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika moni muukin oli lähtenyt kun aurinko paistaa. Mikä siinä on ettei lumisateella juurikaan muita näe?
Mä rakastan kävellä lumisateessa, kunhan se lumi ei tule vaakatasossa naamalle. Sivukävelijä
Tänään olisi voinut olla vaikka -30c.