Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mies vaihtaa kauniin naisen tavikseen?

Vierailija
31.12.2023 |

Mies pitää naista kauniina mutta valitsee silti sen taviksen. Miestenhän piti olla niin pinnallisia.

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska miehiä ei kiinnosta laatu, vaan määrä. 

Vierailija
42/55 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Latvasta laho prinsessa vs. terävä rupikonna. Puolisona jälkimmäinen on parempi, pumpattavana barbarana ensimmäinen.

Usein kuitenkin hyvät ja huonot geenit kulkevat pakettina, eikä ole mitään tasoitusta tyyliin ihminen on joko ruma ja sisäisesti kaunis tai kaunis ja sisäisesti ruma. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, mun miehellä oli ennen mua nuorempi ja kauniimpi. Olen nähnyt kuvia (joo osaan googlettaa) ja tiedän kyllä. Mutta ei ollut hyvä tai mukava. Ei lempeä tai hyväsydäminen. Onneksi miehelläni oli se kokemus koska sen ansiosta hän arvostaa niitä ominaisuuksia joita mulla on. 

Miehesi siis jätti naisen, vai kävikö niin, että rakas kumppani muuttui ilkeäksi vasta kun halusi erota miehestä? 

Vierailija
44/55 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauneus ja järki eivät sovi samaan päähän

Kokemukseni mukaan taas rumuus ja järki eivät sovi samaan päähän.

Vierailija
45/55 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, mun miehellä oli ennen mua nuorempi ja kauniimpi. Olen nähnyt kuvia (joo osaan googlettaa) ja tiedän kyllä. Mutta ei ollut hyvä tai mukava. Ei lempeä tai hyväsydäminen. Onneksi miehelläni oli se kokemus koska sen ansiosta hän arvostaa niitä ominaisuuksia joita mulla on. 

Miehesi siis jätti naisen, vai kävikö niin, että rakas kumppani muuttui ilkeäksi vasta kun halusi erota miehestä? 

Kyllä mieheni jätti. Minä en liittynyt asiaan myöskään. 

Jos edes puolet siitä mitä olen kuullut naisesta (myös muilta) niin kyseessä on todennäköisesti persoonallisuushäiriöinen tapaus. 

Vierailija
46/55 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieheni jätti kaunottaren, mutta kaunotar ei muuttunut ilkeäksi missään vaiheessa. Ihan fiksun oloinen nainen, mutta jo lyhyessäkin tapaamisessa kontrollintihalu tulee esiin. Mieheni on herrasmies eikä moiti exäänsä, mutta kuten sanoin hänen käyttäytymisestään käy ilmi, että kontrollointi oli yksi syy vaihtaa kaunotar minuun tavikseen.

Vierailija
47/55 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Latvasta laho prinsessa vs. terävä rupikonna. Puolisona jälkimmäinen on parempi, pumpattavana barbarana ensimmäinen.

Usein kuitenkin hyvät ja huonot geenit kulkevat pakettina, eikä ole mitään tasoitusta tyyliin ihminen on joko ruma ja sisäisesti kaunis tai kaunis ja sisäisesti ruma. 

Turha alapeukuttaa. Kauniit ihmiset ovat tutkitusti älykkäämpiä. https://www.sciencedirect.com/science/article/abs/pii/S0160289604000352

Vierailija
48/55 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauneus ja järki eivät sovi samaan päähän

Tämä on kateellisten höpinöitä. Samaa tasoa, kun rumat vaatteilla koreilee. 

Vierailija
49/55 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turha alapeukuttaa. Kauniit ihmiset ovat tutkitusti älykkäämpiä. https://www.sciencedirect.com/science/article/abs/pii/S0160289604000352

Tämä istuu hyvin kokemustietooni.

Vierailija
50/55 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sinä vaikutat ihmiseltä joka ei saa kumpaakaan.

Onneksi niin. Olen joutunut tyytymään terävään prinsessaan.

Vierailija
51/55 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkää enemmän siitä taviksesta?

Vierailija
52/55 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis nainen voi olla sekaisin kuin seinäkello.

Vierailija
53/55 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska taviksella ei ole mt-ongelmia, hän ei tupakoi, ryyppää ja hän osaa tehdä hyvää kotituokaa ja on taitava ja halukas.

Hän saattaa myös olla hyvä raha-asoissakin. Ei ehkä tuhlaa rahaa silikonirintoihin, rasvaimuihin, pakaraimplanttrihin, tatuointeihin, muovihiuksiin, akryylikynsiin, huulitäytteisiin, botoxiin ja karvamatoripsiin. 

Yllättävän monet miehet tykkäävät saunapuhtaista tavikseista, joihin uskaltaa koskea pelkäämättä, että kynsi katkeaa, hiukset jää käteen tai ripset lentää.

Vierailija
54/55 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein mitä kauniimpi pää, sitä tyhjempää se kumisee.

Vierailija
55/55 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi imukyky.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä viisi