Kiinnostuuko vittumainen ihminen toisesta vittumaisesta ihmisestä?
Kommentit (31)
Ei kiinnostu, mutta tulee yleensä toimeen. Tai ainakin älykkäämpi noista kahdesta osaa sopivasti mielistellä tyhmempää osapuolta. Kokemustietoa!
Ei kiinnostu. Vittumainen ihminen ei kestä itse vittuilua. Tämän olen todistanut useita kertoja. He etsivät uhreiksi pitkäpinnaisia ihmisiä jotka jaksavat kuunnella heitä mutta heti kun pistää vastapalloon häviävät sinne vit tuun lopullisesti.
Taannoin eräs läheiseni joutui eroamaan erittäin vittumaisesta vanhasta miehestään, mikä oli baarista hankittu melko iäkkäänä.
Ehdotin läheiselleni uuden miehen hankkimista. Hän epäröi ajatellen, että ei voi rakastaa uutta miestä yhtä paljon.
Siihen totesin, että vittumaisuus on ehtymätön luonnonvara, eikä uuden baari miehen hankinta mitenkään himmennä tai väheksy jättäneen muistoa. Päinvastoin, hyvä koti uudelle miehelle on win-win -tilanne.ja kunnioittaa siten jättäneen miehen muistoa. Otti sitten pian uuden - ja toisenkin. Totesi minun olleen oikeassa, vittuilua riittää kyllä, loputtomiin ja aina uudellekin.
Niin tein minäkin kun ukko petti ja jätti . Nyt on koti täynnä elämää, eikä tunnu enää tyhjältä ja kolkolta, millainen se oli hetken, kun ei ollut poikkeuksellisesti yhtään vittuilevaa miestä.
Baarista nämäkin, täysi-ikäisiä ja kerrassaan vittumaisia persoonia, jotka vastaavat rvittuiluun vittuilulla , kun ovat oppineet luottamaan minuun.
Kaikki elämästä poistuneet vittup...t ovat edelleen mukanamme, ajatuksissa ja puheissa. Kun aikaa kuluu tarpeeksi, entisestä miesystävästä kykenee puhumaan ja sitä ajattelemaan ilman, että vituttaa . Jossain vaiheessa ajatukset ja muistot alkavat saada hymynkin huulille
Vierailija kirjoitti:
Useimmin vittumainen ihminen etsii sen kenelle voi vittuilla niin ettei itse jää toiseksi
Kyllä ne jäävät poikkeuksetta toiseksi. Sitten alkaa peukutusrumba, nimimerkin varastelu ja ketjun poisto, kun todisteet toiseksi jäämisestä pitää peittää ;D
Kaikki vain siksi, kun ei uskota kerrasta ;D
-winner-
Kilttinä ja rauhallisena ihmisenä huomasin kun aloin deiteissä pyörimään, että vedin puoleeni sellaisia veturin lailla puskevia ja hivenen ahdistavia tyyppejä jotka yritti jyrätä ylistelyineen ja mielistelyineen alleen ja pyrkivät nopeasti eteenpäin. Kaipa tuollaisille kelpaa sellainen joka antaa nopeasti periksi.
Samanlaisuus vetää puoleensa magneetin tavoin.
Vakka ja kansi. Donald Trump sanoi eräässä haastattelussa ex-vaimostaan Ivana Trumpista että she was me as a woman.
Toivon lämpimästi sitä, paitsi jos on vain semisti tai joku ahdistus syynä. Koska muussa tapauksessa palstakiusaajan nainen ja lapset (tai mies ja lapset), koira mukaan lukien, elävät alisteisessa asemassa täysin kontrolloituna. Työttömien haukkujien ja kyttääjien pitäisi elää vattumaisen kumppaninsa kanssa että luonteet kohtaavat totaalisesti. Kiltille ihan kammottava kumppani, ei järkeä. Valoa ja iloa.
Kai mäki oon sitte jonkin verran v-mäinen luonteeltani, mut oon saanu mieheltä luvan siihen
Jotkut hankalat ihmiset vihaavat samanlaisia ihmisiä, eivät välttämättä huomaa toisessa olevan niitä omia ominaisuuksia mutta vihaavat ihmisiä jotka käyttäytyvät yhtä röyhkeästi kuin he.