Oletko koskaan seksipalstaa luettuasi huomannut kostuneesi ja on ruvennut tekemään seksiä mieli?
Kommentit (22)
Ei tosiaan, täällä niin paljon ilkeyttä ja suoranaista satuilua
Saat olla aika erikoinen nainen, jos nää jutut saa pillusi märäksi.
Mä olen sitten erikoinen nainen, mutta kostun kyllä toisinaan. Mutta sitten taas pyörinkin täällä palstoilla vain kun olen kiimaisella tuulella. Kun taas iskee kuiva kausi, ei yhtään kiinnosta muiden horinat täällä.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen sitten erikoinen nainen, mutta kostun kyllä toisinaan. Mutta sitten taas pyörinkin täällä palstoilla vain kun olen kiimaisella tuulella. Kun taas iskee kuiva kausi, ei yhtään kiinnosta muiden horinat täällä.
Elikkäs nyt sit torttu märkä ja vailla täytettä? Sehän vaikuttaa hyvältä jo näin alkuvuodesta. Pyöriikö nurkissa joulun jäljiltä pukki vai tarviiko lähteä etsimään jostain?
En. Palstan lukeminen aiheuttaa yleensä ainoastaan ahdistusta ja masennusta.
Ei todellakaan, alkaa vain vituttaa kun muilla on hauskaa ja mulla ei.
M45
Kyllä mä huomaan kostuvani lähes aina kun täältä juttuja luen, kostun yleensäkin tosi helposti.
Ja kulli pomppas pystyyn, kun luki nämä kommentit :D
Kostun hyvinkin herkästi lukiessani täältä esim. kuvailuja, mikä tuntuu hyvältä tai millainen on ollut kiihottavin seksikerta. Monesti täytyy samalla masturboida.
N33
Kuivun täysin kun luen juttuja jostain vaimon jakamisesta ja ukkojen pihtaamisista
N49
Voi muru, voit suosista jättää ne jutut väliin ja valua rauhassa :)
N33
Valun suorastaan kosteutta, kun joku avaa taas uuden peniksen mittaus aiheen.mmmmm......uh!
Vierailija kirjoitti:
Voi muru, voit suosista jättää ne jutut väliin ja valua rauhassa :)
N33
Tunge sun murus sinne mihin melaa haluaisit
ei. ei koskaan tule mitään hitusenkaan seksuaalista oloa.
ei. ei mitään muuta kuin hiukan puistattava tunne kun edes ajatteleekaan..
Tottakai. Tosin, jos ei seksi yhtään kiinnosta, en toki tule tänne lueskelemaan. Trollit hyppään sujuvasti ohi, he kuuluvat oleellisena osana nettiin, mutta eivät vaikuta minuun.
Kun ei ole seksikumppania, tämä on ainoa paikka jossa voin keskustella näistä asioista. Olen todella ujo ja hiljainen joten kumppanin hankkiminen ei ole ihan helppoa.
Vierailija kirjoitti:
" Tottakai.. voin keskustella näistä asioista. Olen todella ujo ja hiljainen joten ..piip..piip.. ei ole ihan helppoa. " ?
et siis vain rakasta.
Itseäsi..? - Se on ikävä aina kuulla.
Vierailija kirjoitti:
" Tottakai.. Olen todella ujo ja hiljainen joten ..piip..piip.. ei ole ihan helppoa. " ?
Eli, et siis vain rakasta.
Itseäsi. - Se on aina ikävä kuulla.
Kyllä aika usein noin tapahtuu, viimeks tänään kostuin kun työpaikalla näitä tän palstan juttuja lueskelin.
Välillä kyllä , varsinkin jos joku heittää tarinaa niin että kuvailee yksityiskohtaisesti miten tekee / tekevät. Alkaa ajattelemaan että joku tekee noin oikeasti, ihana jatkaa siitä fiilistelyä omaan fantasia maailmaan 😋