Perheen pienin haluaa isosiskon omakotitalon
Mikäli vanhat merkit pitävät paikkansa, sisko ei talostaan luovu yhteisen hyvän eteen vaan pakottaa pienemmän taloyhtiökoppiin. En tiedä mikä kasvatuksessa on mennyt pieleen että toinen ei ymmärrä rahan arvoa ja toinen on kylmä kuin jää.
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lääkkeet auttaa
Mä en usko että aloittajalle on lääkkeistä mitään apua. Pakkohoito suljetulla osastolla on hänelle ja muille paras vaihtoehto.
Onneksi noin ajatteleva ei ole ainoa lapseni!
Eikö sen pöytätietokone mahdu taloyhtiökoppiin?
Öö, miksi pitäisi luopua omasta talostaan?
Voithan porsia lisää jos et aikaisempia osannut kasvattaa?
Ap:n tarina kuulostaa varsin tutulta. Paitsi oli puolison isosisko joka aloiti hirveän sodan siitä että meillä on oma ok-talo ja hänellä ei mitään. Ei millään tahtonut ymmärtää että töitä tekemällä ja säästämällä olisi itse voinut saavuttaa saman. Onneksi ei tarvitse enää olla koko akan kanssa tekemisissä.
Kyllä se nyt vaan kannatta luovuttaa se talo perheen pienimmälle, muutenhan se voi vaikka ampua siskonsa.
Vierailija kirjoitti:
Ap:n tarina kuulostaa varsin tutulta. Paitsi oli puolison isosisko joka aloiti hirveän sodan siitä että meillä on oma ok-talo ja hänellä ei mitään. Ei millään tahtonut ymmärtää että töitä tekemällä ja säästämällä olisi itse voinut saavuttaa saman. Onneksi ei tarvitse enää olla koko akan kanssa tekemisissä.
Miksei tarvitse? Eikö hän vainoa ja häiriköi elämäänne? Edes stalkkaa netistä?
Mä en usko että aloittajalle on lääkkeistä mitään apua. Pakkohoito suljetulla osastolla on hänelle ja muille paras vaihtoehto.