Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tanskan Novo Nordisk lääkeyritys on jo maailman 15. arvokkain yritys, arvo n. 416 miljardia euroa, laihdutuslääkkeen ansiosta

Vierailija
30.12.2023 |

Yhtiö on kehittänyt edistyneen diabetes-lääkkeen / laihdutuslääkkeen ja on jo maailman kaikista pörssiyrityksistä Top20:ssa.

Vertailukohdaksi esim. Suomen arvokkain yritys (pörssiarvolla mitattuna) Nordea, jonka arvo on n. 36 miljardia euroa eli ei paljon mitään verrattuna tuohon tanskalaiseeen jättiläiseen.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulevaisuudessa syödään entistä hullummin sipsejä suklaata, ylensyödään ja juodaan ja vedetään laihdutuslääkettä samaan aikaan.

Vierailija
2/7 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomesta saa laittaa kaikki Helsingin pörssin pörssiyritykset varmaan nippuun ja tuleeko siltikään yhtä suurta arvoa kuin tuolla tanskalaisella firmalla on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tanskan koko bruttokansantuote on vähemmän mitä tuon yhden yrityksen markkina-arvo. Ihan mieletöntä.

Vierailija
4/7 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulevaisuudessa syödään entistä hullummin sipsejä suklaata, ylensyödään ja juodaan ja vedetään laihdutuslääkettä samaan aikaan.

Mulla on ollut tuo vuoden käytössä. -18 kg mitään muuta muuttamatta. Se estää sekä ylensyönnin että vie kaikki mieliteot pois, tosin kuulun siihen onnekkaaseen kolmannekseen, jolla on hyvä vaste. 

Vierailija
5/7 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tyytyväinen kyseisen firmanosakkeen omistaja. 

Arvo noussut ostohetkestä jo lähes 300%, ei paha. 

Vierailija
6/7 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vaan, kun lääkettä ei pystytä valmistamaan ensi vuonnakaan tarpeeksi :(.

Vierailija
7/7 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ollut tuo vuoden käytössä. -18 kg mitään muuta muuttamatta. Se estää sekä ylensyönnin että vie kaikki mieliteot pois, tosin kuulun siihen onnekkaaseen kolmannekseen, jolla on hyvä vaste. 

Minulla -12 kg puolessa vuodessa enkä vielä edes ole nostanut annosta kuin toiseksi alimmalle. Eikä tosiaan tee yhtään mieli sipsejä tai karkkeja tms. ja normaalia ruokaakin syön paljon vähemmän, tulee vaan stoppi, jonka jälkeen ei tee mieli syödä yhtään enempää.