Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kiinnittymisvuoto?

07.01.2007 |

minkälaista ja missä vaiheessa kiertoa?

Eilen koin pettymyksen vessassa käydessä kun paperiin pyyhkiessä tuli limainen veriviiruinen jälki ei siis kunnon verta ja illalla oikein haalean rusehtavaa vuoto (todella haaleaa) Olisiko tuo voinut olla kiinnittymisvuotoa? kp oli eilen 29 ja dpo8.

Mietin vain josko kannattaa ollenkaan edes haaveilla raskautumisesta.

Niiloakseli kp 30/22-39 dpo9

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
11.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellisen raskauden alkaessa minulla oli juuri tuollainen merkillinen " välivuoto" noin viikko oviksen jälkeen. Tuollainen sinun kuvailema limainenvuoto jossa hitusen veriviiruja. Muistan silloin miettineeni että tämä oli sitten tässä, mutta pari päivää " vuodosta" alkoi väsymys painaa ja rinnat muuttui aroiksi.

Tuo raskaus valitettavasti päätyi km:n mutta missään muussa kierrossa en vastaava ole kokenut tämän kuumeilun aikana.

-Rimpe-

Vierailija
2/6 |
11.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla myös kiinnittymisvuotoa havaittavissa yhdessä raskaudessa ja se valitettavasti meni kesken. Kaksi onnistunutta raskautta ilman kiinnittymisvuotoa on takana. Toivotaan että sinulla vuoto tarkoittaa onnistunutta kiinnittymistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
13.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollut mitään kiinnittymisvuotoa, mutta nykyisessä oli jus tollanen pikkunen määrä verta dpo 8. Plussasin sitten dpo 12/28 eli kp 23/28.

AIHA Kolmatta odottaen rv 20+4

Vierailija
4/6 |
15.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuoto alkoi tosi runsaana kp29 Mikä on tosi harvinaista yleensä kierto hipoo mulla kp 40 tienoilla. Nyt vuoto kestänyt jo 10 pv ja olen ihan kypsä. Koko vuoden olen kierron kanssa tapellut ja sama jatkuu...

Vierailija
5/6 |
22.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kierto mulla on 27-28 pv ja nyt tuli 21 kiertopäivänä tosi vähän vuotoa. Nyt kuukautiset on kolme päivää myöhässä enkä uskalla mennä ostamaan testiä, jos odottelis vielä viikon.. Takana on kaksi raskautta, näistä ei ollut mitään välivuotoa, viimeksi syntynyt lapsi kuoli ja kovasti on haaveissa ollut kolmas vauva.

Vierailija
6/6 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuukautiset viikon oli myöhässä ja sitten valitettasti alkoivat..