Kulttuuriedut ja lahjakortit?
Hermo menee! Onko mitään mahdollisuutta ostaa porukalle vierekkäiset penkit näytökseen ja maksaa osa lipuista Erenderillä, osa E-passilla ja osa Lippu.fi lahjakortilla? Tai edes jollain yhdistelmällä näistä.
Lipppu.fi -lahjakortti käy vain nettikaupassa, sitä siis ei voi käyttää esim. Lippu.fi toimipisteessä, itse teatterilla tai R-kioskilla. E-passilla ei voi maksaa netissä. Erenderillä voi maksaa netissä, mutta samassa ostoksessa ei voi olla muita lippuja.
R-kioskilla ei voi valita paikkoja, eli ei voi tehdä niin, että yksi ostaa kiskalla lipun ja toinen samaan aikaan varaa lipun netissä viereiselle paikalle.
Leffassahan pitää tehdä juuri niin, että jokainen varaa omalla laitteellaan paikan samanaikaisesti.
Onko siis tarkoitus, että jokainen käy yksin teatterissa tms. Kaverin kanssa ei voi mennä.
Kommentit (6)
Eikö Lippu.fi lahjakorteilla oikeasti voi ostaa muualla kuin netissä?
Vierailija kirjoitti:
Eikö Lippu.fi lahjakorteilla oikeasti voi ostaa muualla kuin netissä?
Lahjakortin voi myydä ja sitten ostaa liput rahalla ja kulttuurieduilla toimipisteestä. Jokaisen etuja käyttävän pitää itse olla mukana.
Vinkki: Älä koskaan osta kenellekään noita lahjakortteja riesaksi.
Pystyykö erenderillä ostamaan lahjakortin Lippu.fiihin?
Vierailija kirjoitti:
Ei noita pysty käyttämään. Itselläkin jäi 300 e kulttuurietuja käyttämättä, kun käyttö on tehty mahdottomaksi.
What? Olisit ostanut vaikka Finnkinon leffalippuja. Itse tein näin ja kävin tänä vuonna leffassa 27 kertaa.
Ei noita pysty käyttämään. Itselläkin jäi 300 e kulttuurietuja käyttämättä, kun käyttö on tehty mahdottomaksi.