Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Opamox ja alkoholi

Vierailija
30.12.2023 |

Oon käyttäny nyt 1kk ajan 15mg opamoxia joka päivä ja Zopinoxia 7,5mg unettomuuteen. 

Jos huomenna vedän kännit ja jätän noi bentsot ottamatta (Opamox otettu tänään klo 17), onks mtn riskejä? 

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Obamox aiheuttaa jo pieninä määrinä vieroitusoireita;vapinaa,hiotusta,ja hermostuneisuutta.Kokemusta on.

Vierailija
42/44 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ottanut 21,5mg Opamoxia ja 6 vahvaa olutta sekaisin,en tavallisesti näin tee,mutta kerran tein.Ei tapahtunut mitään erikoista.Nukuin seuraavan yön rauhallisesti!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä oot ainaki kova paskaa puhumaan!

Vierailija
44/44 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taitaa olla niin Ap n kohdalla että käyttää nuo Opamoxitkin sen takia että saisi päänsä hieman sekaisin.

Jos niitä käytetään tilapäisesti kovan ahdistuksen takia niin mikään ryyppääminen ei käy edes mielessä.

Harmi vaan kun joku toinen ihminen ei saa Opamoxia vaikka tarvitsisi. Joku Raitis ihminen.

Ja rauhoittavia/ unilääkkeitä ei oteta alkoholin kanssa. 

Ai, minulle on kyllä psykiatri sanonut että alkoholia saa Oxaminin kanssa käyttää, mutta varoen. 

Yksityiseltä saa rauhoittavia ainakin entiseen malliin (olen käyttänyt joka päivä 90-luvun lopulta alkaen). Julkista puolta en käytä, niin siitä ei tietoa.

Höpöpuhetta. Ei kukaan lääkäri sano että rauhoittavia ja alkoholia saa käyttää

Apoteekkiko se tietää paremmin kuin dosentoitu pitkän linjan psykiatri?