Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kamalin uusi vuosi, joka sinulla on ollut? -peukutusketju

Vierailija
30.12.2023 |

Peukku ylös = kamalaa olisi minustakin, peukku alas = mitä ihmeellistä tässä on, ei tunnu minusta kamalalta.

Ap aloittaa:

Meillä oli miehen kanssa perinteenä suudella vuoden vaihtuessa raketteja katsellessa ja olimme tehneet näin koko yhdessäolomme ajan. Erään kerran mies lähti uutena vuotena pois paikalta ennen suudelmaa ja palasi takaisin kauan puolen yön jälkeen ihmetellen, miksi sitä vuoden vaihtuessa meillä pitäisi suudella. Jäi todella harmittamaan ja ihmettelin miehen käytöstä. Eiköhän alkaneena vuotena selvinnyt, että miehellä oli sivusuhde selkäni takana ja hän lähtikin toisen naisen matkaan.

Ap

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Odotan jo alapeukkujen armeijaa, kun on tällainen teinivuosien muisto.

Olin teini ja meillä oli tiivis kaveriporukka. Olimme sopineet viettävämme uudenvuodenaaton erään kaverin kotona ja sinne olisi tullut muitakin viettämään uutta vuotta (tähän ei siis liittynyt mitään alkoholia, kun joku sitä kuitenkin kommentoi). Kaverit ilmoittivat minulle samana iltapäivänä, että eivät halua minua juhliinsa, koska en osaisi olla rennosti juhliin tulevien poikien seurassa. Itkin ihan hurjasti, kun jäin yksin, kaverien käytös tuntui tosi pahalta ja uuden vuoden suunnitelmat menivät ihan mönkään. Onneksi ihana isäni vei minut eräälle vuorelle katsomaan raketteja vuoden vaihtuessa. <3

Hyviä "kavereita".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla